Dat klinkt echt heerlijk. Leuke avond gehad?
Ewww word wakker met koppijn op dit onethisch tijdstip.
Het is hier 2.2°C .
Vrijdagmiddagspits is altijd heel druk. Snap ik zelf ook nooit, het contrast met de vrijdagochtendspits is enorm
Ik had sowieso even de memo gemist dat het zo koud zou worden dit weekend. Grote verschillen zeg tov vorige week.
Oh hier -5. Denk niet dat ik mijn vriend kan porren voor een wandeling
Oke huilen, boiler kapot en geen warm water. Pfff
Ugh helemaal geen water hier. Leidingbreuk in de straat. Gelukkig wel verwarming en de boiler in het keukenkastje zat nog vol (en die werkt al ff niet meer, dus zit alleen koud water in haha).
Dit was laatst bij ons ook. Het werd wel snel verholpen gelukkig. Dus hopelijk bij jou ook
Ja ik moet zo naar een verjaardag haha, hopelijk wordt het geen deodouche.
Ben verliefd (aan het worden)
Ik begin grijs te worden en ik kan het gewoon niet accepteren maar wil mijn haar ook (nog) niet verven. 30+ zijn is echt kut.
Heb net een thermo legging gehaald bij de HEMA want ik heb het verrekte koud tijdens mijn dienst.
O, en de kachel op kantoor even omhoog gegooid. Baas betaald toch
Ik zou vandaag alle kozijnen die nog één laagje verf moesten schilderen.
Tip van de dag: laat nooit zomaar iemand die helpt met klussen je kozijnen schilderen. Enorme druipers en alles kan weer kaalgeschuurd worden.
Wat een ellende. Wil uit frustratie al geeneens meer verder met klussen vandaag.
Ik laat (bij een onredelijk dure fancy kapper) voor 35 euro een toner in mijn haar zetten die exact dezelfde haarkleur heeft als ik, hij verft dan een soort “uitgroei” en na een aantal wasbeurten vervaagt die toner en lijken mijn grijze haren meer donkere highlights dan van die witte sprieten. Weet niet wat voor haarkleur je hebt maar raad het aan!
Dus voorlopig geen ijsjes meer halen na dienst?
Wat is buikgriep hebben toch afschuwelijk
Ik heb gisternacht, na een paar biertjes in de kroeg, een muur in de voorstrijk gezet. Moet zeggen, geen gek resultaat!
Ja!! Maar de hele tijd vanochtend van die dromen dat je niet weet of je nou slaapt of wakker bent en allemaal rare dingen dus dat was minder
Ik stap over op de kip 9 van de McDonalds