Luchtontvochtiger denk ik. Ik wil zo’n elektrische kopen want dan droogt m’n was ook sneller. Maar die bakjes vd bouwmarkt werken ook best oké en zijn een stuk goedkoper.
![]()
En een beetje geslaagd daarin?
Zo irritant hoe duur het OV is als je 26+ bent, of toch in België.
Ja zeker heb al best wat en nog geld over ook.
Goede tip, dank je! Jij merkt dus echt wel verschil? Voor de was inderdaad ook erg handig
Die kleine bakjes zaten altijd vol. De luchtontvochtiger moet ik nog kopen. Maar ze zijn in de wasbare luier Facebookgroep er echt lyrisch over. Dat de was met een dag droog is. Dus dan denk ik dat 't wel werkt.
Voor het eerst weer sinds 8 maanden gesport en ben erg teleurgesteld in hoe niet fit ik meer ben. 3 push ups en ik ben overal zuur🥹
Juist nu het vriest is dat goed. De lucht is nu veel droger! De luchtvochtigheid is in ons huis nu zonder iets extra’s te doen gelijk al 10% gedaald.
Vandaag The Christmas Chronicles 1 en 2 weer gekeken
imo de beste kerstfilms van de afgelopen jaren.
Ik ben altijd zuur ![]()
Sorry, ik kon het niet laten. Maar wel goed dat je het weer probeert op te pakken.
Vandaag bij 6 winkels geweest om vast inspiratie op te doen voor vloeren en kleuren voor op de muur en ik ben kapot.
Geven ze daar toevallig ook een tip voor een merk/type? Ik heb zelf geen Facebook, anders had ik zelf even gezocht. Wij willen er ook een kopen, oa ook vanwege wasbare luiers.
Heb je net pizza besteld, ben je ineens kotsmisselijk ![]()
Nee niet echt, iemand had er 1 van Princess. Iemand anders zei dat je moest kijken dat er iig bij stond dat die geschikt is voor de was.
Ik heb deze week wat opgezocht over een programmeertaal en een paar websites voor beginners en nu zijn mijn ads allemaal IT studie/traineeship/baan gericht. Zo ver wilde ik niet gaan, zat gewoon aan een extra skill te denken :’)
Ik ben heel de dag buiten geweest en ik keek zo uit naar een warme douche. Wordt het water niet warm ![]()
Ben echt zo chagrijnig nu. Ik kwam er klappertandend onder vandaan
Tot we naar huis wilde, toen had hij weer veel pijn helaas. Dus was wel moeilijk om te gaan. Ben net thuis, was vanmorgen om half 11 thuis vertrokken ![]()
Nadeel bij die bakjes is dat je er constant een soort steen in moet leggen dat het vocht eigenlijk aantrekt, en die kunnen wel duur uitvallen.
Productieve avond, ik lig al een uur te niksen terwijl ik een concert van Beethoven beluister.
Hahaha ik ctrl+f in een boek ![]()