Wat je even kwijt wil #62

Wat ruikt het bos lekker na de regen van de afgelopen dagen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik hoorde net Roosbeef in een Instagramstory en heb daar al meer dan een decennium niet meer aan gedacht, maar kreeg gelijk flashbacks naar de tijd dat ik mezelf dwong haar muziek te luisteren want dat hoorde als je een alternatieve puber was. Never again :skull:

14 likes

Maar je krijgt er toch brood bij? Ik was juist helemaal geĆÆnspireerd door die tiktok

2 likes

Dit weekend voor het eerst met de trein gereisd naar mijn vriend. Vond de treinreis tot mijn verbazing wel relaxt en leuk om gesprekken mee te luisteren. :blush:

5 likes

Jaa lijkt mij ook. Je serveert dit niet alleen om zo op te lepelen. Ik vind het best een leuk idee! Kan inderdaad ook in een schaaltje als gewoon kruidenboter maar dit is weer eens wat anders

4 likes

Dit is echt vreselijke muziek als je rand psychotisch bent :joy: werd er zo zo akelig van :joy:

3 likes

ik hoop dat ik vanaf morgen nooit meer iets hoef te zien of lezen over queen elizabeth

25 likes

@QueenOfEngland :joy:

7 likes

Willen jullie alsjeblieft even met me meeduimen? Ik hoor waarschijnlijk morgen of ik ergens ben aangenomen. 🄹
En ik hoop het echt zo erg, goed gevoel bij maar wil het uiteraard 100% zeker weten voor ik te vroeg juich.

90 likes

Ik liep op het werk door de gang toen er ineens allerlei kerkelijk Hallelujah gezang klonk. Helemaal verbaasd om me heen aan het kijken, maar niets te zien.Totdat ik eindigde in de kantine, waar een hele groep mensen op stoeltjes voor een beamer de uitvaart zat te kijken? :joy: Ik hou wel ergens anders pauze, joe.

4 likes

Ik wil even vertellen dat ik een pizzarette heb gekocht, maar weet niet zo goed of ik dat hier kan dumpen of dat ik naar het biechttopic moet, want dit is natuurlijk een soort van knorr meets gourmet, maar ik vind het fantastisch en ga lekker pizza vrette

34 likes

Hahahhahaha

4 likes

Uitslag van mij scans waren goed gelukkig.
Daarin wel opgelucht, keerzijde blijft dat mijn ziekenhuis trauma weer is aangewakkerd :woman_shrugging:

100 likes

En ik had het alweer veel groter gemaakt en mijn leven alweer stop gezet tot vandaag. dus alles wat na vandaag gepland was, dachr ik. Joh gaat toch niet gebeuren, mijn leven stopt weer hier.
Nou niet dus, dus nu moet ik opeens weer heel vlug schakelen dat morgen het leven weer verder gaat, terwijl ik mijn leven alweer op pauze had staan. Heel ingewikkeld en lastig voor mezelf vooral. Heb weer tijd nodig om uit die pauze te komen ofzo

13 likes

Wat een goed nieuws! Volkomen logisch dat je zo moet schakelen, neem lekker de tijd voor jezelf en doe het rustig aan. Dan kun je denk ik ook het beste wennen aan de nieuwe situatie. Hoe dan ook; gefeliciteerd :blush:

5 likes

Ik ben mijn broodjes vergeten op kantoor 🫔 heb verder niks meer in huis

En ik had vandaag een afspraak bij de studentenpsycholoog met een praktische vraag over afstuderen, totaal niks emotioneels maar ik heb daar weer 25 min zitten huilen om mn moeder

En toen heb ik ontslag genomen bij mn nieuwe baan, wat een dag

54 likes

:kissing_heart::kissing_heart:

2 likes

Haha ik heb ze ooit live gezien op een gedichtenfestival en het was echt vreselijk. Zoveel mensen vonden het ā€˜diep inspirerend’ en ik dacht alleen maar ā€˜hell no, wat is er mis met jullie?’

3 likes

Doet me goed :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Bij de grote maten winkel? Knuffel voor jou!

1 like