Wat je even kwijt wil #62

Hahaha ik heb dus gisteravond ook vrij spontaan besloten de (bijzonder lelijke) wandtegels van m’n trap naar de slaapkamer te gaan verven.

M’n huis is al weken redelijk ontploft en kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken. Er ligt een hele berg was en vooral afwas op me te wachten en ik heb zoveel nuttigere dingen te doen ook qua studeren voor mn tentamen en/of een beetje slaap inhalen…en vanaf december heb ik alle tijd voor dit soort klusjes in huis. Dus ja volkomen logisch om dan op vrijdagavond de muurtegels (die dus al lelijk zijn sinds ik hier woon) te gaan verven :sweat_smile:

3 likes

Het is zo vochtig in mijn huis en nu heb ik schimmel :weary: Komt denk ik omdat de verwarming nog amper aan geweest is. Ik wil ook niet te veel luchten want dan wordt het nog kouder binnen. Echt ellende

4 likes

Ben op bezoek bij mijn vader in het ziekenhuis na zijn operatie, het gaat goed gelukkig.
Heb 2 uur gereden om er te komen dus ben kapot en straks nog terug rijden, wat ik spannend vond maar is gelukt.

35 likes

Love rondstruinen in kringloop winkels. Helemaal leuk als t voor secret santa cadeautjes is.

11 likes

Aankomende week krijg ik een ingreep waardoor ik een paar weken alleen vloeibaar en zacht voedsel kan eten. Dus nu heb ik allemaal stokbrood, chips en andere ‘harde’ snacks in huis gehaald om nog even van te genieten :heart_eyes:

41 likes

Zo vervelend he :expressionless: het water druipt hier bijna van de ramen, dagtaak om het droog te maken

3 likes

Dat die xavi simons meedoet aan het wk, dacht serieus dat dat kind 15 was ofzo :joy:

1 like

Ik heb serieus handdoeken nodig vandaag, zoveel condens. Weet ook echt niet wat ik er nu aan kan doen

Het is weer om je te bezatten aan Irish coffee

5 likes

Luchtontvochtiger denk ik. Ik wil zo’n elektrische kopen want dan droogt m’n was ook sneller. Maar die bakjes vd bouwmarkt werken ook best oké en zijn een stuk goedkoper.

2 likes

:eyes:
En een beetje geslaagd daarin?

2 likes

Zo irritant hoe duur het OV is als je 26+ bent, of toch in België.

3 likes

Ja zeker heb al best wat en nog geld over ook.

4 likes

Goede tip, dank je! Jij merkt dus echt wel verschil? Voor de was inderdaad ook erg handig

1 like

Die kleine bakjes zaten altijd vol. De luchtontvochtiger moet ik nog kopen. Maar ze zijn in de wasbare luier Facebookgroep er echt lyrisch over. Dat de was met een dag droog is. Dus dan denk ik dat 't wel werkt.

4 likes

Voor het eerst weer sinds 8 maanden gesport en ben erg teleurgesteld in hoe niet fit ik meer ben. 3 push ups en ik ben overal zuur🥹

1 like

Juist nu het vriest is dat goed. De lucht is nu veel droger! De luchtvochtigheid is in ons huis nu zonder iets extra’s te doen gelijk al 10% gedaald.

3 likes

Vandaag The Christmas Chronicles 1 en 2 weer gekeken :heart: imo de beste kerstfilms van de afgelopen jaren.

4 likes

Ik ben altijd zuur :lemon:
Sorry, ik kon het niet laten. Maar wel goed dat je het weer probeert op te pakken.

5 likes

Vandaag bij 6 winkels geweest om vast inspiratie op te doen voor vloeren en kleuren voor op de muur en ik ben kapot.

4 likes