Wat je even kwijt wil #62

Geven ze daar toevallig ook een tip voor een merk/type? Ik heb zelf geen Facebook, anders had ik zelf even gezocht. Wij willen er ook een kopen, oa ook vanwege wasbare luiers.

2 likes

Heb je net pizza besteld, ben je ineens kotsmisselijk :weary:

1 like

Nee niet echt, iemand had er 1 van Princess. Iemand anders zei dat je moest kijken dat er iig bij stond dat die geschikt is voor de was.

1 like

Ik heb deze week wat opgezocht over een programmeertaal en een paar websites voor beginners en nu zijn mijn ads allemaal IT studie/traineeship/baan gericht. Zo ver wilde ik niet gaan, zat gewoon aan een extra skill te denken :’)

2 likes

Ik ben heel de dag buiten geweest en ik keek zo uit naar een warme douche. Wordt het water niet warm :+1:
Ben echt zo chagrijnig nu. Ik kwam er klappertandend onder vandaan

5 likes

Tot we naar huis wilde, toen had hij weer veel pijn helaas. Dus was wel moeilijk om te gaan. Ben net thuis, was vanmorgen om half 11 thuis vertrokken :pensive:

5 likes

Nadeel bij die bakjes is dat je er constant een soort steen in moet leggen dat het vocht eigenlijk aantrekt, en die kunnen wel duur uitvallen.

1 like

Productieve avond, ik lig al een uur te niksen terwijl ik een concert van Beethoven beluister.

6 likes

Hahaha ik ctrl+f in een boek :sob:

2 likes

Vind het altijd zo awkward als je ergens bent en je kent niemand (en je bent alleen gekomen) en iedereen anders is of samen en/of kent de helft vd groep.

(In dit geval na een voorstelling van een vriendin)

13 likes

Het maakt nederlanders ook helemaal niet uit wat voorn muziek er op hun feestje aanstaat he. Als ze maar kunnen schreeuwen.

6 likes

JAAAAAA!!!

2 likes

M’n keel brandt al sinds vanmiddag, het doet echt pijn :frowning: kan er ook niet door slapen

1 like

Oh ja vreselijk was dat

2 likes

Mijn vorige spotify jaaroverzicht was dus net na Bilal’s schandaal met die insta live, en daarna dacht ik hmmm waar is die jongen bekend van? Gevolg: 3637849 keer tigers geluisterd en het was m’n nummer 1 in spotify.

Dit jaar: ik ben 10 maanden lang een redelijk mens tot ik ā€˜streken van een duivel’ van Bilal ontdek en yada yada yada ik heb m net serieus 42x achter elkaar op de fiets dat lied geluisterd en ik vermoed dat Bilal opnieuw mijn #1 in spotify is.

21 likes

Volgens mij stopt Spotify op 1 november met meten voor het overzicht van dat jaar, dus je hebt geluk! :joy:

1 like

Ik mag niet klagen want ik ben bijna op week 3 en het is al 6u maar ik werd net weer wakker met pijn aan mijn oog en mocht de verbandlens er weer af plukken onder mijn oog. :confused: Ik ben er zo klaar mee. Kutzooi.

3 likes

Ik heb ook zo’n keelpijn dat ik al een uur wakker ben. Op zondag. Grr.

1 like

Hahahaha ik opgestaan om te gaan sporten. Is het hier -7. Ja daaaag.
Ik kruip bed weer in en tot dinsdag Basic.

2 likes

Ja klopt maar de goede zijn niet heel snel verzadigd. Denk dat als je van plan bent met een jaar of 2 te verhuizen die bakjes voordeliger zijn. Maar ligt er ook aan hoe groot je het probleem vindt.

1 like