Wat je even kwijt wil #62

Ik heb een aantal jaar terug besloten babyshowers te skippen. Een van mijn betere beslissingen!

(Ik moet wel zeggen dat ik dan altijd maar zeg dat ik moet werken, beetje de easy way out :slight_smile: )

10 likes

Ugh in mijn flat woont een man met een grote hond en dat beest is zo onvoorspelbaar. Ze is eens bovenop mijn hond gesprongen en sindsdien ben ik heel huiverig. Als ik met de lift naar beneden ga is het hopen dat ze er niet staan, want ze is vaak los dus kan dan zo die lift in rennen. Zojuist was ik even vuil weg brengen en toen kwamen ze ook bij mij in de lift en die man moest haar gewoon vasthouden omdat ze aan het grommen was. Echt hatelijk. Ik kan ook niet met die lui in gesprek want ze spreken pools en lopen vaak alleen maar stoer te wezen met de hond. Ik heb nu ook al 2x mijn uitlaat schema aan moeten passen om ze niet tegen te komen. Het is elke dag weer een opluchting als het goed is gegaan…

4 likes

Ik reed naar huis en het sneeuwt :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Omg waar? :grin:

1 like

Ik hou normaal echt niet van Taylor Swift maar ik ga zo goed op dat nieuwe album van haar, wat een vibe

9 likes

Het YouTube algoritme heeft mij in de wereld van het wedstrijd legpuzzelen geduwd en wist niet dat ik dit nodig had in mijn leven.

12 likes

dat was toch eerder met tampons dan tepels?

2 likes

Sinds wanneer heb ik een nieuwe titel?? Een voet doet nog steeds goed

3 likes

It’s me, hi, I’m the problem it’s me :wave:t3::raising_hand_woman:t4:

9 likes

At tea time, everybody agrees

2 likes

Pff ik lig in een nachttrein coupé met een collega :+1:t2: We hebben echt 0,0 ruimte, heb amper geslapen en de enige wc op de gang die niet out of order is, is supergoor. Ik weet niet meer waarom ik dit een goed idee vond.

3 likes

Ben in zo’n hotel met zwarte 6 hoekige badkamertegels (ja in de badkamer) en dat staat heel mooi. Nu wil ik dat ook haha

4 likes

Als ik met de bus naar mijn werk ga heb ik altijd dezelfde chauffeur en het is zo’n lieve man. De bus is een schoolliner en hij onthoudt echt alles van alle kinderen in de bus. Vandaag is er een meisje 12 geworden dus nu moet ze gaan betalen voor de bus (don’t ask waarom dat hiervoor niet hoefde. Volgens mij iets met een scholierenabonnement vanaf 12 jaar). Heeft hij de incheckpaal versierd met vlaggetjes :pleading_face:.

166 likes

Dat is echt te cute!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik hoop echt dat deze treinreis nog uren duurt want ik zit hier lekker warm met muziek en koffie en zolang ik nog onderweg ben hoef ik tenminste niet te werken.

Helaas zal het nog maar max 20 min zijn ofzo

21 likes

In een poging m’n rijangst te overwinnen een tijdje terug een kleine oude picanto voor mezelf gekocht zodat ik vaker kan rijden en het niet een ramp is als ik schade maak. Dus vanochtend met de kou dacht ik doe eens gek en ondanks code geel en mist/gladheid hier wel naar werk gereden en het ging gewoon hartstikke soepel :pray: winning.

125 likes

Ik lag nog in bed en toen kwam de meneer van de ventilatie. Dus ik snel badjas aan en open doen maar nu zit ik hier weer zo :dizzy_face: maarja had echt geen zin om vroeg op te staan

Aah de Gardiner brothers waren precies wat ik nodig had deze maandag ochtend

(en nu ga ik weer dansscholen googlen omdat ik ook weer wil tappen)

Ohhh :heart_eyes: Doe mij zo’n chauffeur

2 likes

net voor het eerst cupping ondergaan voor mijn rug en dit voelt verbazend goed na de marteling