Hier is het in het huishoudtopic ook over gegaan. Je moet er een hebben die ook bij koude temperaturen werkt. Ik heb de mijne vorig jaar bij de Lidl webshop vandaan en die werkt heel fijn.
Haha wow, gisterochtend hadden we geen water door een leidingbreuk in de straat. En nu weer???
Ik cringe zo hard bij habituetoi en zijn vrienden dat ik ze allemaal geblokt heb. Echt kon dat niet meer aan.
Ahhh ik ben gisteren naar een board game namiddag geweest met meiden die ik nog nooit had gezien en het was zooo leuk! Vind dat toch altijd een beetje spannend, stond weer bijna op het punt om te cancelen maar het was echt zo gezellig en als bonus was ik nog de winnaar van beide spellen die we hebben gespeeld haha, ook altijd leuk
Zou het niet 1 december zijn? Omdat die wrapped altijd begin dec online komt
Dit klinkt echt super leuk! Hoe kom je bij zoiets?
Oh ik herinner me dus niet meer of mensen ‘m eerder hadden maar ik had dit online gevonden!
- 2017: December 6th
- 2018: December 6th
- 2019: December 5th
- 2020: December 2nd
- 2021: December 1st
Via een Facebookgroep voor ~internationale vrouwen~ in mijn stad (ook al ben ik een local haha)
Ah hmmm klinkt op zich logisch maar ergens ook wel suf dat dan zo’n groot deel van het jaar niet meetelt dan… luisteren we vanaf november voor niks dus
Ja dit jaar heb ik al twee meldingen gehad over Wrapped. Eentje over het eerst geluisterde liedje van dit jaar en een andere over die van vorig jaar?
Ik zit er al klaar voor! Vind het echt leuk om te zien wat voor wansmaak ik heb.
Ik heb in 2021 een soort van dagboek met wat diepere vragen over mezelf bijgehouden. En ik zag dat ik op 19 februari 2021 een soort van visualisatie oefening had gedaan waarbij je je op drie kernwoorden moest richten die je over 12 maanden in je leven wilde hebben.
Oké haha lekker zweverig, maar zag dat een van de kernwoorden die ik toen gekozen ‘liefde’ was. En toen dacht ik ineens van hé, deze datum komt me heel bekend voor Heb ik dus de eerste date met mijn vriend gehad op 19 februari 2022. Vond het toch wel mooi
ik zou veel liever de wrapped in januari dan hebben, vind het echt stom dat ie 1/6e van het jaar niet meeneemt haha
Ik zag net een luchtballon, maar dat is toch mega koud nu?!?! ik dacht altijd dat dat maar een bepaald seizoen/aantal maanden kon.
Wow bij een buurvrouw loopt het water al 2 dagen langs de muren en nu pas is er monteur komen kijken. De verwarmingen zijn ook kapot en er is geen warm water (voor de 1000e keer dit jaar)
Verder heeft een andere buur al vanaf juni lekkage en komen de wormen het plafond uit bij haar
Ohh ik heb zo’n heerlijke chille zondag! M’n vriend staat in de keuken vers pizzadeeg te maken en ik lig in m’n pyjama op de bank een serie te kijken
Ik heb normaal gesproken altijd 3 dagen weekend maar deze week niet. Normaliter houd ik het weekend dan een beetje vrij maar dat ging nu ook niet. Ben best een beetje geradbraakt . Komend weekend doe ik nikssss
Oh ja als het over zulke korte periode gaat snap ik het wel, ik wou het alleen even meegeven omdat ik er zelf verbaasd door was.
Ik was gisteren op een feest en belandde op het podium voor (wat bleek) een twerk contest en ik zie nu dat ik ben getagt en vriendinnen hebben filmpjes gestuurd maar ik durf het gewoon niet terug te kijken .
Oh zien we je binnenkort op de tiktok van afrobros?