Wat je even kwijt wil #62

Ik heb, na anderhalf jaar vertraging door corona, eindelijk mijn afstudeerscriptie helemaal af :sob:

77 likes

Hahah ik heb even gekeken, maar dan mag ik nog wel even oefenen :grimacing:

2 likes

Ik heb een babyshower afgezegd en dat is echt de beste keus ooit. Ik denk dat ik ze allemaal maar skip voortaan :joy:

32 likes

Ieeeehl seeex bah.

5 likes

ik kan ergens bedenken dat je een beetje shooketh kan zijn als je er achter komt. Ik had een vrouwelijke collega heel degelijk met coltruitjes en haar altijd strak in een knot en we kwamen erachter dat als je haar googelt je expleciete foto’s tegenkomt. inclusief inzoomingen op tepels. Had ik niet echt van haar verwacht maar, u do u. Ergens wel meer respect voor haar nu.

5 likes

Ach joh achter elke derde voordeur ofzo doen mensen gekke dingen met elkaar.

6 likes

En ik vind missionaris al gek genoeg

2 likes

Gisteren zo’n leuke (maar drukke) dag gehad en vandaag brak met hond en deken op de bank, heerlijk niks doen

4 likes

Ik heb een aantal jaar terug besloten babyshowers te skippen. Een van mijn betere beslissingen!

(Ik moet wel zeggen dat ik dan altijd maar zeg dat ik moet werken, beetje de easy way out :slight_smile: )

10 likes

Ugh in mijn flat woont een man met een grote hond en dat beest is zo onvoorspelbaar. Ze is eens bovenop mijn hond gesprongen en sindsdien ben ik heel huiverig. Als ik met de lift naar beneden ga is het hopen dat ze er niet staan, want ze is vaak los dus kan dan zo die lift in rennen. Zojuist was ik even vuil weg brengen en toen kwamen ze ook bij mij in de lift en die man moest haar gewoon vasthouden omdat ze aan het grommen was. Echt hatelijk. Ik kan ook niet met die lui in gesprek want ze spreken pools en lopen vaak alleen maar stoer te wezen met de hond. Ik heb nu ook al 2x mijn uitlaat schema aan moeten passen om ze niet tegen te komen. Het is elke dag weer een opluchting als het goed is gegaan…

4 likes

Ik reed naar huis en het sneeuwt :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Omg waar? :grin:

1 like

Ik hou normaal echt niet van Taylor Swift maar ik ga zo goed op dat nieuwe album van haar, wat een vibe

9 likes

Het YouTube algoritme heeft mij in de wereld van het wedstrijd legpuzzelen geduwd en wist niet dat ik dit nodig had in mijn leven.

12 likes

dat was toch eerder met tampons dan tepels?

2 likes

Sinds wanneer heb ik een nieuwe titel?? Een voet doet nog steeds goed

3 likes

It’s me, hi, I’m the problem it’s me :wave:t3::raising_hand_woman:t4:

9 likes

Ik ben maandag en dinsdag vrij en ik had me verheugd op lekker aan te kunnen keutelen in huis… is mijn vriend ook ineens vrij. Shit!

7 likes

At tea time, everybody agrees

2 likes

Pff ik lig in een nachttrein coupƩ met een collega :+1:t2: We hebben echt 0,0 ruimte, heb amper geslapen en de enige wc op de gang die niet out of order is, is supergoor. Ik weet niet meer waarom ik dit een goed idee vond.

3 likes