Wat je even kwijt wil #62

Ben in zo’n hotel met zwarte 6 hoekige badkamertegels (ja in de badkamer) en dat staat heel mooi. Nu wil ik dat ook haha

4 likes

Als ik met de bus naar mijn werk ga heb ik altijd dezelfde chauffeur en het is zo’n lieve man. De bus is een schoolliner en hij onthoudt echt alles van alle kinderen in de bus. Vandaag is er een meisje 12 geworden dus nu moet ze gaan betalen voor de bus (don’t ask waarom dat hiervoor niet hoefde. Volgens mij iets met een scholierenabonnement vanaf 12 jaar). Heeft hij de incheckpaal versierd met vlaggetjes :pleading_face:.

166 likes

Dat is echt te cute!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik hoop echt dat deze treinreis nog uren duurt want ik zit hier lekker warm met muziek en koffie en zolang ik nog onderweg ben hoef ik tenminste niet te werken.

Helaas zal het nog maar max 20 min zijn ofzo

21 likes

In een poging m’n rijangst te overwinnen een tijdje terug een kleine oude picanto voor mezelf gekocht zodat ik vaker kan rijden en het niet een ramp is als ik schade maak. Dus vanochtend met de kou dacht ik doe eens gek en ondanks code geel en mist/gladheid hier wel naar werk gereden en het ging gewoon hartstikke soepel :pray: winning.

125 likes

Ik lag nog in bed en toen kwam de meneer van de ventilatie. Dus ik snel badjas aan en open doen maar nu zit ik hier weer zo :dizzy_face: maarja had echt geen zin om vroeg op te staan

Aah de Gardiner brothers waren precies wat ik nodig had deze maandag ochtend

(en nu ga ik weer dansscholen googlen omdat ik ook weer wil tappen)

Ohhh :heart_eyes: Doe mij zo’n chauffeur

2 likes

net voor het eerst cupping ondergaan voor mijn rug en dit voelt verbazend goed na de marteling

Vandaag is echt z’n dag dat ik niet wakker kan worden :sweat_smile:

4 likes

Ik ben vies brak en het is de hele shebang met hoofdpijn, misselijk en moe. :weary:
Zo nog maar weer een dutje doen en straks take-away bestellen.

3 likes

Al de hele ochtend een stekende hoofdpijn :smiling_face_with_tear:

Herkenbaar, net als bindweefselmassage. Het doet zoveel pijn, maar daarna voelt het toch wel lekker.

2 likes

Had het echt niet verwacht, de kinesist was zelf ook verbaasd hoe weinig kracht er erop mocht zetten (nog geen volledig streepje haha). Ik ben benieuwd of dit toch een langer effect gaat hebben.

1 like

Wij hebben zoiets raars!!! We hebben een hele reactieve chihuahua die om alles blaft en iedereen kut vind.

En we hadden net een cv monteur over de vloer en mn vriend had al gewaarschuwd over de hond. Maar hij ging niet blaffen en die man zat gewoon aan de eettafel koffie te drinken en de hond bleef gewoon liggen op de bank.

Zegt die man ‘ohja ik kan communiceren met dieren’. :skull: maar zelfs nu hij weg is blijft hij op de bank liggen en de bel ging net en hij blaft niet? En hij doet ook een beetje passief ofzo.

Weet niet wat die man heeft gecommuniceerd met hem :flushed:

89 likes

Stiekem het hondje wat wiet gevoerd

6 likes

We hadden niet echt beleg in huis dus eet nu triest broodje pindakaas als lunch op werk.
Er is wel een kantine maar weinig vega/vegan opties.

Straks maar even boodschappen doen.

Voor het eerst in maaanden lukt het me als het goed is weer om een goed bedrag te sparen deze maand (moest het eerst altijd toch weer van m’n spaarrekening afhalen voor de 24e). Heb nog een paar dagen maar ik dennk dat ik het ga redden :crossed_fingers: hopelijk lukt het hierna elke maand weer

19 likes

Lol hoezo is dat triest :joy: Denk dat dat de lunch van 50% van de Nederlanders is

39 likes

Haha ja maar ik vind het zo saai. Ik probeer er meestal wat van te maken. Als lichtpuntje op de werkdag.

3 likes