soms, zoals vandaag, dan heb ik zo’n hele onrustige energie (ben met veel dingen tegelijk bezig en eigenlijk druk) en dan ga ik nog meer chaos creëren door allerlei dingen te kopen en nieuwe ideeën te starten, gesprekken tegelijk voeren of dan allerlei dingen tegelijk doen/denken. Ik heb mezelf net wel zover gekregen om een ding af te maken (ben niet manisch trouwens).
Ik heb dit ook exact vandaag hahaha ben blij dat ik niet de enige ben
Zo ben ik ook echt, op dit soort dagen eindig ik ook altijd met 15 excels open, 7 niet afgemaakte en niet verzonden emails, een grote pleuriszooi om me heen en een heel druk en onrustig hoofd. Dus, als je de gouden tip hebt om daar uit te komen houd ik me aanbevolen. Soms helpen dingen als even een halfuur buiten lopen of sporten, maar soms ook niet en eindig ik de dag echt zo ![]()
Oh heerlijk! Toch het kinderdagverblijf ingeschakeld? Groot gelijk.
Ah ja sorry ik dacht zoiets te hebben gelezen dat je twijfelde om dat te doen. Ik bedoelde het niet bemoeizuchtig of dat je vriend niets doet. Het klinkt altijd wel chill verdeeld namelijk. Geniet van je vakantie!
Ja hij heeft toch ook gewoon een papadag waarin hij oppast
Vorige week mijn fietsband laten vervangen voor een nieuwe en nu is ‘ie lek.
Heb mijn fiets maar bij een vriend in de schuur gezet en ben maar met de bus naar huis gegaan. Morgen maar het ding (laten) fixen, hoop ik. En dan ook nog naar mijn vaste fietsenmaker om de remmen opnieuw te laten fixen (is ook vorige week gedaan
)
Ben jij Liesbeth Homans?
Waarom word jij verscheurd door schuldgevoel.
Misschien is zij de vrouw waar hij dat kind mee heeft gekregen.
Oh maar hij heeft die baby toch niet in het geheim gehad? Je kan toch tegen je collega zeggen dat hij een baby heeft.
Dit, waarom die loyaliteit naar een random vent terwijl die collega je dierbaar is?
(Oeps had stukje gequote, is weg nu)
Vaagjes.
Zelf weten maar ik vind dat wij chicas elkaar onderling wel mogen inseinen met kracht en wijsheid.
Lame trouwens dat die lamlullen altijd zichzelf voortplanten. Wat een wereld. Dit terzijde.
Ik zou het tegen hem zeggen dat hij 24 uur heeft om het tegen je collega te zeggen en dat jij het anders doet.
Prima dat zij deze belachelijke hypocriete situatie oké vinden, maar ik zou mij daar ver van distantiëren.
Hij is een volwassen man en heeft zichzelf in deze situatie gebracht. Dan ben je ook verantwoordelijk voor de gevolgen van je eigen handelen, maar dat is mijn mening. Je hoeft het niet aan te pakken zoals ik het zou doen. Ik zou hem alleen geen hand boven het hoofd houden.
Hahaha
Alsof die mensen in dit verhaal er nooit achter gaan komen dat hij een kind heeft met een vrouw naast zijn andere vriendin… Je maakt het je zelf echt moeilijk.
Waarom mag jouw collega niets vertellen over zijn persoonlijke relatie, laat staan zoiets groots als een geboorte? Waarom mag niemand van dat kind weten?
Je loyaliteit ligt bij je vriendin, niet bij hem. Ik zou het tegen je vriendin zeggen, dat zij het weet lijkt me belangrijker dan dat hij boos wordt op iemand anders omdat die zich heeft versproken.
Ik snap het niet. Je mannelijke collega heeft een kind gekregen met een vrouw met wie hij een relatie heeft. Maar niemand weet dat hij een relatie heeft of een kind heeft? Dus hij neemt ook geen verlof?
Als een dierbare (collega of wie dan ook) van mij bedonderd wordt, zou ik dat sowieso zeggen.
Dan vertel je het aan haar en geef hem geen kans. Dan kan zij zelf bepalen wat ze doet. Hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en handelen.