Tilburgse Kaylee helpt met haar podcast jongeren rouwen na verlies van ouder: ‘Herkenning is zo fijn’
https://www.ad.nl/tilburg/tilburgse-kaylee-helpt-met-haar-podcast-jongeren-rouwen-na-verlies-van-ouder-herkenning-is-zo-fijn~ab2225eb/
In de krant
Tilburgse Kaylee helpt met haar podcast jongeren rouwen na verlies van ouder: ‘Herkenning is zo fijn’
https://www.ad.nl/tilburg/tilburgse-kaylee-helpt-met-haar-podcast-jongeren-rouwen-na-verlies-van-ouder-herkenning-is-zo-fijn~ab2225eb/
In de krant
Poeh toch wel even wennen hoor de laatste dagen met die kou op de fiets.
hou zoveel van sporten tijdens lunchtijd echt één van de beste dingen van thuiswerken
Nou wat een dag heb ook mijn afstudeerportfolio ingeleverd. Nou, nu vakantie!!!
goedzo!!!
Ik heb zo weinig gedaan op werk. Had allemaal afspraken die niet op kwamen dagen. Ben maar “thuis gaan werken”
ik ga vanavond met een groepje eten en degene met boodschappenangst wilde per se boodschappen doen maar nu heb ik al minimaal 15 appjes gekregen over
welke bonen? welke kruiden? punt of gewone paprika? welke supermarkt is beste? hebben we dit nodig? is dit genoeg? heb ik nu alles? is dit de goede kaas? ik heb veel heb je wel genoeg honger?
stop
Ga ja met een groepje eten of loop je het risico op een sessie “koken voor kneuzen”?
Ik was vergeten dat vandaag de laatste aflevering van de walking dead erop kwam dus nu moet ik 5 afleveringen bingen want anders lees ik waarschijnlijk op Facebook al hoe 't eindigt geen tweede helft Nederlands elftal voor mij
soms, zoals vandaag, dan heb ik zo’n hele onrustige energie (ben met veel dingen tegelijk bezig en eigenlijk druk) en dan ga ik nog meer chaos creëren door allerlei dingen te kopen en nieuwe ideeën te starten, gesprekken tegelijk voeren of dan allerlei dingen tegelijk doen/denken. Ik heb mezelf net wel zover gekregen om een ding af te maken (ben niet manisch trouwens).
Ik heb dit ook exact vandaag hahaha ben blij dat ik niet de enige ben
Zo ben ik ook echt, op dit soort dagen eindig ik ook altijd met 15 excels open, 7 niet afgemaakte en niet verzonden emails, een grote pleuriszooi om me heen en een heel druk en onrustig hoofd. Dus, als je de gouden tip hebt om daar uit te komen houd ik me aanbevolen. Soms helpen dingen als even een halfuur buiten lopen of sporten, maar soms ook niet en eindig ik de dag echt zo
Oh heerlijk! Toch het kinderdagverblijf ingeschakeld? Groot gelijk.
Ah ja sorry ik dacht zoiets te hebben gelezen dat je twijfelde om dat te doen. Ik bedoelde het niet bemoeizuchtig of dat je vriend niets doet. Het klinkt altijd wel chill verdeeld namelijk. Geniet van je vakantie!
Ja hij heeft toch ook gewoon een papadag waarin hij oppast
Vorige week mijn fietsband laten vervangen voor een nieuwe en nu is ‘ie lek. Heb mijn fiets maar bij een vriend in de schuur gezet en ben maar met de bus naar huis gegaan. Morgen maar het ding (laten) fixen, hoop ik. En dan ook nog naar mijn vaste fietsenmaker om de remmen opnieuw te laten fixen (is ook vorige week gedaan
)
Ben jij Liesbeth Homans?
Waarom word jij verscheurd door schuldgevoel.
Misschien is zij de vrouw waar hij dat kind mee heeft gekregen.
Oh maar hij heeft die baby toch niet in het geheim gehad? Je kan toch tegen je collega zeggen dat hij een baby heeft.