Ja dat denk ik ook. Dit gaat hoe dan ook wel een keer uitkomen. Ik zou het gewoon vertellen, liever loyaal aan je vriendin dan aan die man.
Nou inderdaad. Maar misschien krijgt dit verhaal nog een staartje want misschien is die baby helemaal niet geboren of is het van een andere vent.

Hij wil het niet vertellen zodat hij van twee walletjes kan eten. Relatie en kind thuis en jouw vriendin als side piece.
Want mogelijk geroddel over je relatie en dat je snel een baby hebt gekregen zou hem toch ook niet uit moeten maken? Hij gaat zelf de relatie aan en kiest ervoor met haar samen een kind te krijgen. Je zou denken dat hij ontzettend blij en trots is dat zijn kind geboren is.
Wat als het andersom zou zijn en je collega weet dat jij bedrogen wordt, zou je toch ook willen dat ze je dat verteld?
Je kan als het je het vertelt ook vertellen als zijnde een gerucht dat je hebt gehoord om het afbreukrisico wat te verkleinen. Waarschijnlijk is het hele verhaal toch iets genuanceerder dan je nu weet omdat je het allemaal uit tweede hand hebt. Maar ik zou dus eerst die vent aanmoedigen om met de waarheid boven tafel te komen.
Ik zou het in de kantine vertellen waar iedereen bij is. Zo van gefeliciteerd met je kind. Iedereen helemaal blij behalve hij.
Als jij geen onzin verhalen meer post 

Dat geeft wel een hypnotiserend effect. Ik blijf ernaar kijken
TikTok geeft de hele tijd aanbevelingen wie je kan volgen. En de meeste apps doen dat volgensmij op basis van wiens nummer jij zelf in je telefoon hebt staan. Maar bij TikTok is het dus andersom?
Maar ik vind het heel fascinerend want ik sta echt nog bij mensen in hun contacten waarvan ik dat echt niet had verwacht. Maar ook wel een beetje creepy dat je dat zo kan zien.
Vreemd genoeg heeft het iets kalmerends maar het roept ook veel vragen op.
Ik weet niet waar ze op zit maar ik wil het
Ik heb een collega en hij deed me al zo lang aan iets denken maar kwam er telkens niet op. Maar nu weet ik het! Het is echt zoān achter gesloten deuren type. Zo iemand die dan bij Tele 2 werkt en er een geheim leven naast heeft. Vaak zie je zulke types dan als acteur, haha.

Ik durfde het niet te zeggen
Bij insta is dat soms ook zo! Ik krijg iig wel eens mensen voorgesteld die niet in mijn contacten staan en waarvan ik weet dat ik wel bij hun in hun contacten sta. Vind dat ook zoān bijzonder iets.
Zit in de bus en iedereen kijkt me gek aan. Dacht dat ik voordat ik wegging wel had gecontroleerd of er poep op mn gezicht zat. Triest.
Zoān koffertje voor kleuters?