Ja dit viel mij ook op! Ook mensen die ik gewoon niet ken?
oh gaat deze discussie weer beginnen? 
Het gaf haar een onveilig gevoel dat mensen haar wellicht konden herkennen. Dat heb ik ook wel eens hoor, zou het echt creepy vinden als mijn collega anne ineens al mijn posts kan meelezen en weet dat ik het ben. En zo gek is dat niet, er zijn 4000 leden en god weet wie er allemaal mee leest?
Maar dat ligt niet aan DIT forum maar aan het concept forum in het algemeen 
Het is wel een handig excuus om net dat ene saillant detail achterwege te laten in je groot gefantaseerde verhaal. Iedere keer opnieuw.
Er belde net een verkoper van Essent aan en hij vroeg naar āde grote baasā van mān huis. Ik dacht dat er geen vaste contracten afgesloten konden worden momenteel, waarom zou ik dit willen.
Ik ben als kerstcadeau voor mijn vriend een fotoboek aan het maken. Ik ga er alleen maar selfies van mij en mān vriend erin zetten. Vind het ook zo leuk om al die fotoās uit te zoeken. En ooh, wat waren we toch jong en schattig vroeger, haha.
Ik heb lego laten bedrukken met een foto van ons en een spotify code om die te scannen. Voor ons 1 jaar. Ben echt te nerveus om het te geven van de weekš„²
Dit klinkt leuk. Via de Lego site?
Ik heb het ijskoud en zou zo graag lekker warm douchen maar ik mag 24 uur niet douchen 

Ik denk wat je zegt al, even gaan bewegen. Wat ik ook eigenlijk moet doen is een taak eruit pikken en die gaan doen, en verder niet al die andere dingen doen. Dus niet die 34 tabbladen open hebben en vinden dat je overal wat mee moet
Mān moeder had precies dit gister toen ik er toevallig was. Het verhaal dat ze als ze nu voor hun vaste contract koos, over een jaar dezelfde prijzen zou krijgen als het weer verder was gestegen. Maar ze zou meer betalen nu dan bij huidige provider, er werd niks gezegd over prijsplafond en hij wilde de info niet mailen. 
Oh ja en hij zou van de week nog wel keer langskomen om verhaal te āverduidelijkenā wanneer ik er niet was 
Ook @kleinmeisje dit jeet spoofing volgens mij, tip is om dus ook altijd het mailadres te controleren als iemand je een rekeningnummer mailt, zelfs als dat een ābekendeā is waarmee je vaker mailt
Nee via wanapix!
Heb gewoon gegoogled waar je zoiets zou kunnen doen.
Na middag werk en psych helemaal mentaal moe. Met vriend anderhalf uur gelopen, eindelijk weer eens in tijden, eindelijk het centrum savonds met kerst lampjes aan gezien. (Heb een tijd niet kunnen lopen door ingegroeide teennagel behandeling en ontsteking denk ik daarna wanr het duurde echt tering lang)
Wat goed. Vind het echt knap van je dat je dit gemaakt hebt 
Dankjewel!!!
Consumpties voor carnaval hier in de stad 3,20 op vrijdag en zaterdag. Hahahahahaha ik geef er niks om maar ga meestal wel op vrijdag. Nou. Nu niet, 3,20 is echt crimineel voor een klein bekertje evenementenbier  .
.
Ik kijk āverloren kinderenā op npo. En terwijl ik dit kijk schaam ik me echt dat ik dit kijk als entertainment omdat ik echt van de ene verbazing in de andere val
Ik was ook echt in shock. Vooral over die familie met hoog begaafde kinderen