Wat je even kwijt wil #62

Dit, waarom die loyaliteit naar een random vent terwijl die collega je dierbaar is?

30 likes

(Oeps had stukje gequote, is weg nu)

Vaagjes.

Zelf weten maar ik vind dat wij chicas elkaar onderling wel mogen inseinen met kracht en wijsheid.
Lame trouwens dat die lamlullen altijd zichzelf voortplanten. Wat een wereld. Dit terzijde.

9 likes

Ik zou het tegen hem zeggen dat hij 24 uur heeft om het tegen je collega te zeggen en dat jij het anders doet.

Prima dat zij deze belachelijke hypocriete situatie oké vinden, maar ik zou mij daar ver van distantiëren.

Hij is een volwassen man en heeft zichzelf in deze situatie gebracht. Dan ben je ook verantwoordelijk voor de gevolgen van je eigen handelen, maar dat is mijn mening. Je hoeft het niet aan te pakken zoals ik het zou doen. Ik zou hem alleen geen hand boven het hoofd houden.

6 likes

Hahaha

1 like

Alsof die mensen in dit verhaal er nooit achter gaan komen dat hij een kind heeft met een vrouw naast zijn andere vriendin… Je maakt het je zelf echt moeilijk.

6 likes

Waarom mag jouw collega niets vertellen over zijn persoonlijke relatie, laat staan zoiets groots als een geboorte? Waarom mag niemand van dat kind weten?

Je loyaliteit ligt bij je vriendin, niet bij hem. Ik zou het tegen je vriendin zeggen, dat zij het weet lijkt me belangrijker dan dat hij boos wordt op iemand anders omdat die zich heeft versproken.

7 likes

Ik snap het niet. Je mannelijke collega heeft een kind gekregen met een vrouw met wie hij een relatie heeft. Maar niemand weet dat hij een relatie heeft of een kind heeft? Dus hij neemt ook geen verlof?

Als een dierbare (collega of wie dan ook) van mij bedonderd wordt, zou ik dat sowieso zeggen.

7 likes

Dan vertel je het aan haar en geef hem geen kans. Dan kan zij zelf bepalen wat ze doet. Hij blijft verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag en handelen.

5 likes

Ja dat denk ik ook. Dit gaat hoe dan ook wel een keer uitkomen. Ik zou het gewoon vertellen, liever loyaal aan je vriendin dan aan die man.

4 likes

Nou inderdaad. Maar misschien krijgt dit verhaal nog een staartje want misschien is die baby helemaal niet geboren of is het van een andere vent.

1 like

:clown_face:

44 likes

Hij wil het niet vertellen zodat hij van twee walletjes kan eten. Relatie en kind thuis en jouw vriendin als side piece.

Want mogelijk geroddel over je relatie en dat je snel een baby hebt gekregen zou hem toch ook niet uit moeten maken? Hij gaat zelf de relatie aan en kiest ervoor met haar samen een kind te krijgen. Je zou denken dat hij ontzettend blij en trots is dat zijn kind geboren is.

2 likes

Wat als het andersom zou zijn en je collega weet dat jij bedrogen wordt, zou je toch ook willen dat ze je dat verteld?

Je kan als het je het vertelt ook vertellen als zijnde een gerucht dat je hebt gehoord om het afbreukrisico wat te verkleinen. Waarschijnlijk is het hele verhaal toch iets genuanceerder dan je nu weet omdat je het allemaal uit tweede hand hebt. Maar ik zou dus eerst die vent aanmoedigen om met de waarheid boven tafel te komen.

2 likes

Ik zou het in de kantine vertellen waar iedereen bij is. Zo van gefeliciteerd met je kind. Iedereen helemaal blij behalve hij.

45 likes

Als jij geen onzin verhalen meer post :joy:

15 likes

Nouja ik heb een sterk vermoeden dat jij al in andere vormen (ook eetbare accounts) hier bent geweest en daar kwamen altijd dezelfde strekking vragen uit, tot dat account dan een troll bleek en opeens verdween.
Als meerdere mensen dat gevoel hebben snap ik de reacties wel.

6 likes

17 likes

Dat geeft wel een hypnotiserend effect. Ik blijf ernaar kijken

4 likes