Wat je even kwijt wil #62

TikTok geeft de hele tijd aanbevelingen wie je kan volgen. En de meeste apps doen dat volgensmij op basis van wiens nummer jij zelf in je telefoon hebt staan. Maar bij TikTok is het dus andersom?

Maar ik vind het heel fascinerend want ik sta echt nog bij mensen in hun contacten waarvan ik dat echt niet had verwacht. Maar ook wel een beetje creepy dat je dat zo kan zien.

2 likes

Vreemd genoeg heeft het iets kalmerends maar het roept ook veel vragen op.

2 likes

Ik weet niet waar ze op zit maar ik wil het

2 likes

Ik heb een collega en hij deed me al zo lang aan iets denken maar kwam er telkens niet op. Maar nu weet ik het! Het is echt zo’n achter gesloten deuren type. Zo iemand die dan bij Tele 2 werkt en er een geheim leven naast heeft. Vaak zie je zulke types dan als acteur, haha.

9 likes

Misschien… Is dit… Die gast van @anon4775214…?

26 likes

3 likes

Ik durfde het niet te zeggen

Bij insta is dat soms ook zo! Ik krijg iig wel eens mensen voorgesteld die niet in mijn contacten staan en waarvan ik weet dat ik wel bij hun in hun contacten sta. Vind dat ook zo’n bijzonder iets.

2 likes

Zit in de bus en iedereen kijkt me gek aan. Dacht dat ik voordat ik wegging wel had gecontroleerd of er poep op mn gezicht zat. Triest.

4 likes

Zo’n koffertje voor kleuters?

2 likes

Ja dit viel mij ook op! Ook mensen die ik gewoon niet ken?

1 like

oh gaat deze discussie weer beginnen? :see_no_evil:

2 likes

Het gaf haar een onveilig gevoel dat mensen haar wellicht konden herkennen. Dat heb ik ook wel eens hoor, zou het echt creepy vinden als mijn collega anne ineens al mijn posts kan meelezen en weet dat ik het ben. En zo gek is dat niet, er zijn 4000 leden en god weet wie er allemaal mee leest?

2 likes

Maar dat ligt niet aan DIT forum maar aan het concept forum in het algemeen :joy:

7 likes

Het is wel een handig excuus om net dat ene saillant detail achterwege te laten in je groot gefantaseerde verhaal. Iedere keer opnieuw.

7 likes

Er belde net een verkoper van Essent aan en hij vroeg naar ā€œde grote baasā€ van m’n huis. Ik dacht dat er geen vaste contracten afgesloten konden worden momenteel, waarom zou ik dit willen.

Ik ben als kerstcadeau voor mijn vriend een fotoboek aan het maken. Ik ga er alleen maar selfies van mij en m’n vriend erin zetten. Vind het ook zo leuk om al die foto’s uit te zoeken. En ooh, wat waren we toch jong en schattig vroeger, haha.

9 likes

Ik heb lego laten bedrukken met een foto van ons en een spotify code om die te scannen. Voor ons 1 jaar. Ben echt te nerveus om het te geven van de week🄲

24 likes

Dit klinkt leuk. Via de Lego site?

3 likes

Ik heb het ijskoud en zou zo graag lekker warm douchen maar ik mag 24 uur niet douchen :rage::rage:

4 likes