Ja! echt heel bizar hoe dat daar gaat
Dat slaat toch ook echt helemaal nergens op.
Ik ga wel op vakantie ipv een avond vastelaovend vieren in de stad 
Heb jij een kind dan???
Wauw, bijzonder wat ze allemaal kunnen he. Dank voor je uitleg en alvast veel succes met de operatie binnenkort! Hou je ons op de hoogte?
Dat geloof ik, veel kracht en sterkte toegewenst 
Al drie dagen als ik probeer te slapen denkt mijn kriebelhoest JA NU GA IK…
Dus zoethout thee drinken & badkamer meubel om half 4 's nachts schoonmaken it is.
Gisteren zag ik ongelofelijk veel kinderen rustig rondrennen. Het kostte mij moeite om ze niet te laten struikelen.
Verbazingwekkend dat mensen om mij heen beweren dat ik goed met kinderen kan omgaan.
Nou bij de NS hebben ze geen last van de hoge energieprijzen zo te merken. Wat een hitte in deze trein 

Zo kut is dat  bij mij werken van die noscapine/codeïnetabletjes daar wel echt goed voor trouwens, misschien de moeite van het proberen waard?
 bij mij werken van die noscapine/codeïnetabletjes daar wel echt goed voor trouwens, misschien de moeite van het proberen waard?
Oh vreselijk. Ik heb het nu voor de 3e keer. Dus steeds een week hoesten, week weer beter. Week weer hoesten, week weer beter. En zo hard hoesten dat ik soms wat urine verlies of bijna moet spugen  Zooo klaar mee!
 Zooo klaar mee!
Die tabletjes helpen wel 80% van de tijd ja. Al geprobeerd?
Deze:
https://www.kruidvat.nl/roter-noscapect-tabletten/p/109480
Heel bijzonder inderdaad. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden, vandaag ga ik beginnen met alleen shakes en rauwkost voor 2 weken voorafgaand aan de operatie!
Wow ik haal altijd gewoon codeïne op doktersrecept, ik wist helemaal niet dat deze ook goed werkten. Lijkt me ook wat minder slecht voor je
Ik ga ze straks meteen ff halen inderdaad! Ik vind dit echt het ergste wat er is. Ik had nog zo’n strepfen keelspray die werkte destijds ook goed, maar hij spuit niet meer. Dus ik ga zo maar ff heel de kruidvat leeghalen met alles wat werkt tegen kriebelhoest.
Ik kreeg ze vorig jaar echt niet van de dokter na 4 weken onafgebroken hoesten. Ik mocht na 6 weken weer bellen maar codeïne geven ze niet zomaar zei de assistente 
Wat raar, ik belde vorige week na een week hoesten en ik kreeg gelijk een recept zonder langs te hoeven gaan. Ik heb wel vaak zulke klachten, misschien daarom, maar alsnog. Vier weken is echt enorm lang.
Ja ik dacht echt dat ik gek werd. Fijn dat ze bij jou blijkbaar wat soepeler zijn!
Omdat het niet helpt. Er is geen bewijs dat Codeine helpt, terwijl we wel zeker weten dat de bijwerkingen echt zijn en best vervelend kunnen zijn. Wij raden gebruik ook af, maar genoeg mensen die zo hard blijven aandringen die dan maar een doosje krijgen. 
@Vuile_bitch Niet alle assistentes zullen altijd de kracht en motivatie voelen om voor de 10e keer die dag uit te leggen dat het niet helpt. Of misschien is er afgesproken: verspil daar maar geen energie aan, geef maar gewoon.
Desalniettemin is hoesten kut. Volgens mij helpt koud drinken zodra je de hoest voelt komen echt het beste.
Edit: overigens heb ik ooit een doosje Codeine voorgeschreven omdat m’n vriend de hele nacht lag te hoesten en guess what: het hielp niet. 
Ik heb een keer toen ik nog een tiener was een vrij hoge dosis codeïne gekregen i.v.m. longontsteking (ik ben totaal niet te spreken over m’n toenmalige huisarts btw). Het hielp niet, ik kon niet slapen door het hoesten (hoestte mezelf wakker) en lag zwaar te spacen door de codeïne. Ik was zo duizelig dat ik niet meer wist waar ik het had. Ben toen midden in de nacht A Clockwork Orange gaan kijken (geen heel slimme beslissing) en kreeg toen het gevoel dat ik half lag te hallucineren  . Nee nooit meer codeïne voor mij.
. Nee nooit meer codeïne voor mij.
Vandaag mijn vrije dag en heerlijk pas om 09.15 uur wakker geworden. Heerlijk na maandenlange extreme drukte op het werk en veel overwerken. Ik moet wel even het huis schoonmaken en opruimen vandaag, want er worden meubels bezorgd vandaag.