ja kut wat nou als t nu stopt met werken
Ik ben al ruim 7 jaar van de middelbare school af maar de directeur van destijds herkende/begroette me net wel op straat
kan geen goed teken zijn.
Ik ben zo op funx!!!
Hah shit, hoorde nog net de doeidoei en toen was het al klaar
Hahaha ah shit! Zo leuk dit allemaal. Mn moeder is trots op me!!
Mijn arts schreef me vroeger zonder probleem morfine voor maar hij wil dat ik nu bij pijnaanvallen nu eigenlijk stop aan tramadol en bij erge pijn naar het ziekenhuis ga. Een weekje morfine is steevast een garantie voor zware bijverschijnselen en dan mag ik er ook nog een week of twee van afkicken.
Is normaal dat artsen huiveriger zijn om zomaar dingen voor te schrijven.
Ik heb van 1 tramadol tablet zo’n zware hallucinatie gehad, dat was echt eng. Zonder enige aankondiging, ik dacht dat ik een sterke pijnstiller kreeg, maar het is net als een opiaat. Ik lag in bed en kon niet meer bewegen en zag beren in regenboogkleuren over elkaar heen rollen. Heb het spul terug naar de apotheek gebracht, want dit vond ik te eng. Just a heads up!
Ik was koffie aan het zetten en toen viel er een glazen pot van de plank boven mijn hoofd op de grote glazen suikerpot die ik net wou open doen. Die is dan tegen een ander glas thee gevallen. Resultaat: overal glas, suiker EN water dus alles plakt ![]()
![]()
![]()
Oh ik kijk dit nu en kan dit wegredeneren dat ik hier af en toe in mn werk mee te maken krijg en ik weet dat deze gezinnen er zijn, maar toch blijf ik mij verbazen… ![]()
Ja ik slaap alleen maar van tramadol. Doe echt de beste dutjes, van morfine jeukt mijn hele huid, ben ik misselijk en zeer suf.
Dan ben je er geen geld meer aan kwijt.
Zo ik heb ineens een super lange witte haar uit mijn wang/slaap groeien?!? Wat is dit mannnn kom op hahaha
Ik zit bij de kapper en een andere klant is niet tevreden over het verven en is drama aan het maken, baal echt dat ik geen popcorn bij me heb want dit is echt heerlijk om te zien.
Ik dacht dat mijn boiler kapot was, maar ik heb gewoon even zelf de temperatuurkraan gefixed en ik heb gewoon weer warm water
anders had ik echt stress gehad als het probleem bij de boiler lag.
Ziehier mijn niet-passief-agressieve duimpje!
Verslag svp
Heb dit sinds een jaar ongv met een haar uit mijn wang. Helemaal enthousiast als ik dan merk dat hij er weer is en lang genoeg is om er uit te trekken. ![]()
Ik voel me oud.
Haha ja ik ben langer van school af dan ik erop heb gezeten ![]()
De etos had alle producten die ik gebruikt in de aanbieding, dus ik heb een voorraad tandpasta, deo, shampoo, conditioner en haarmaskers voor €40 met ruim €50 korting. Altijd lekker om zo te kunnen besparen ![]()