Ik woon pas sinds kort in den haag en zag opeens dat de tram vandaag vlaggetjes had haha (wel gewoon rechtop)
Ik ben zoooo opgelucht. Ik ben minder gaan werken vanwege afstuderen en kneep hem een beetje voor mān jaarafrekening van de energiemaatschappij. Maar krijg bijna ā¬400 terug thank goooood
Help ik zit op kantoor en ik ruik mān eigen zweet. Heb al deo gespoten maar het zit echt in mān trui. Ik haat het om te stinken. Iemand dĆ© gouden tip? (Behalve omkleden want da ken nie)
Ik denk dan maar altijd dat niemand het zo sterk ruikt als ik.
Ik denk juist: als ik er zelf al zoveel last van heb, ruikt een ander het al helemaal
Ja maar niemand is toch zo dicht bij jou met zijn neus als jij met jouw neus
Robijn Dry wash / kleding verfrisser
Kwam er zaterdag achter dat ik het hockeyshirt van mijn puberende dochter nog niet gewassen had.
Robijn erop. Even de handstomer erover en weer fris.
En dat shirt meurde een eeuw in de wind.
Je kleding waar het stinkt inspuiten met deodorant. Of er iets over aantrekken misschien? Of gewoon zeggen sorry jongens foutje maar ik stink vandaag.
Ik heb vanmiddag een borrel met mensen die ik alleen online ken. Hartstikke leuk, maar nu ben ik al de hele dag zenuwachtig voor vanmiddag en doe ik dus niets. En ik krijg ook niet echt iets door mijn keel
Laat deze werkdag snel voorbij zijn. Heb er geen zijn in vandaag.
Kan iemand zoomers computer les geven? Ik heb net uitgelegd aan ze hoe je Outlook opent op een computer. Ze wisten niet wat start was.
Ja jeetje, ik heb ook een aantal nieuwe collegaās van begin 20. Eentje was verbaasd dat je je mail ook op een laptop kan gebruiken en niet enkel op je telefoon en de andere had nog nooit van kopiĆ«ren/plakken/knipen gehoord???
Vannacht rond half 3 zat er een of andere idioot echt vet hard muziek te luisteren in zijn auto op de parkeerplaats. En ook echt zo luid dat ik er wakker van werd. Na 20 minuten op de galerij gaan kijken of ik kon kijken waar het vandaan kwam omdat ik een melding wilde gaan maken maar blijkbaar was er toen al iemand zān bed uit gekomen om er heen te lopen. Stapte die gast uit en begon te schelden en hoorde ook meerdere mensen tegen hem in gaan die ook al hun bed uit waren gekomen.
Volgens mij was hij goed onder invloed maar alsnog, wat bezielt je om zo laat nog zoān lawaai te gaan maken
Mail van werk āOp welke termijn gaan jullie dit opleveren? Dit is een levensgevaarlijke situatie, men heeft het dossier liever gisteren dan morgen.ā
Hoezo vertel je mij nu pas dat het levensgevaarlijk is nadat ik er al meerdere keren ter plaatste ben geweest
Ik heb het gewoon geflikt š„¹ ben echt zo blij! En ik ga er ook nog eens op vooruit. Ben echt even trots op mezelf en heb er ook heel veel zin in natuurlijk.
Ik dacht even snel een nieuwe buitenlamp voor mān moeder op te hangen. Eerste gaatje boren ging ontzettend moeilijk, blijkt het gevelsteen te zijn wat gemaakt is van beton. Geen wonder dat t zo lang duurde en ik mān steenboortje kan weggooien
Dit doe ik elke dag zowat op werk, wat een genotā:upside_down_face:
Ik wil zo eten voor mezelf bestellen maar ik weet echt totaal niet waar ik trek in heb:S wordt lastig zo haha
Shoarma, pizza, sushi, spareribs, pasta
Ik heb net het woord āpaniekaanvalā uitgesproken en nou krijg ik op insta een reclame voor valdispertā¦