Wat je even kwijt wil #62

Jaa helaas, was van korte duur :joy:

4 likes

Hoezo? Wat jammer!!

M’n begrafenis had niet een maar twee hele parades. Jealous much?

8 likes

Nou we gaan apart wonen. We willen nog geen knoop doorhakken maar ik denk dat we t eigenlijk wel weten…

21 likes

He wat rot :frowning: sterkte voor jou :kissing_heart:

4 likes

Ah wat rot :frowning: zeker als je net samenwoont :frowning:

4 likes

Wat rot, sterkteā¤

3 likes

Er zit een hangmatspinnetje in mn huis en hij kwam net vanaf mn 4 meter hoge plafond naar beneden zetten aan z’n draadje, recht boven de salontafel. En nu moet ik elke keer grinniken want het leek net zo’n spionnenfilm waarbij er een diamant uit een museum wordt gestolen door iemand die aan een touw naar beneden gaat om de lasers te omzeilen ofzo

41 likes

Ik woon pas sinds kort in den haag en zag opeens dat de tram vandaag vlaggetjes had haha (wel gewoon rechtop)

1 like

Ik ben zoooo opgelucht. Ik ben minder gaan werken vanwege afstuderen en kneep hem een beetje voor m’n jaarafrekening van de energiemaatschappij. Maar krijg bijna €400 terug thank goooood :clap:t4:

38 likes

Help ik zit op kantoor en ik ruik m’n eigen zweet. Heb al deo gespoten maar het zit echt in m’n trui. Ik haat het om te stinken. Iemand dĆ© gouden tip? (Behalve omkleden want da ken nie)

Ik denk dan maar altijd dat niemand het zo sterk ruikt als ik.

5 likes

Ik denk juist: als ik er zelf al zoveel last van heb, ruikt een ander het al helemaal :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja maar niemand is toch zo dicht bij jou met zijn neus als jij met jouw neus

6 likes

Robijn Dry wash / kleding verfrisser

Kwam er zaterdag achter dat ik het hockeyshirt van mijn puberende :nauseated_face: dochter nog niet gewassen had.
Robijn erop. Even de handstomer erover en weer fris.
En dat shirt meurde een eeuw in de wind.

4 likes

Je kleding waar het stinkt inspuiten met deodorant. Of er iets over aantrekken misschien? Of gewoon zeggen sorry jongens foutje maar ik stink vandaag.

4 likes

Ik heb vanmiddag een borrel met mensen die ik alleen online ken. Hartstikke leuk, maar nu ben ik al de hele dag zenuwachtig voor vanmiddag en doe ik dus niets. En ik krijg ook niet echt iets door mijn keel :face_with_diagonal_mouth:

9 likes

Laat deze werkdag snel voorbij zijn. Heb er geen zijn in vandaag.

1 like

Kan iemand zoomers computer les geven? Ik heb net uitgelegd aan ze hoe je Outlook opent op een computer. :joy: Ze wisten niet wat start was.

18 likes

Ja jeetje, ik heb ook een aantal nieuwe collega’s van begin 20. Eentje was verbaasd dat je je mail ook op een laptop kan gebruiken en niet enkel op je telefoon en de andere had nog nooit van kopiĆ«ren/plakken/knipen gehoord???

20 likes