Wat je even kwijt wil #62

Ik had zo’n pot gekocht maar ging er alleen maar van :poop:

6 likes

Dit ligt dan toch echt aan haar? :smiling_face_with_tear: Je hebt die functies zelfs op je telefoon

Er zijn bouwvakkers in de straat aan het werk en die zijn al twee weken lang van 07:00 tot nu bezig :scream: ze stoppen rond 19:45. Ik vind dat echt absurd lange werkdagen voor die fysiek zware werkzaamheden en vraag me echt af of dat oké is.

8 likes

Het is uiteindelijk sushi geworden! :drooling_face:

6 likes

Ik had echt trek en net raakte ik bij de bushalte aan de praat met een vrouw (heel manisch) die me allerlei random persoonlijke dingen vertelde maar ik ging gewoon met haar praten enzo en ze gaf me uit het niks een kitkat :pleading_face: zo lief had ik net zin in.

27 likes

Ik moet een condoleancekaartje schrijven maar what the fuck zeg je tegen mensen die hun kindje verloren zijn?

2 likes

Pfoe dat is ook wel echt heel heftig :pensive: Misschien er gewoon op zetten dat je er moeilijk woorden aan kunt geven maar dat je veel aan ze denkt en ze alle kracht en moed toewenst ofzo?
Edit: ja wat @pastelzwart dus ook zegt

5 likes

Als je op bv. Pinterest kijkt op sterrenkindje zie je wat teksten die je misschien fijn vindt om op de kaart te zetten.

2 likes

Ik zeg in deze gevallen vaak gewoon “ik denk aan je”
Het krijgen van een kaartje is al genoeg, wat er op staat maakt echt niet veel uit weet ik uit eigen ervaring.

———————

Ik ga kapot van de keelpijn, kan niet normaal meer slikken eigenlijk. Zit nu aan de warme melk met honing en zometeen trachitol maar echt walgelijk

4 likes

Mijn thuiswerkdag besteed ik vandaag aan een Handmaid’s tale marathon onder een warme deken. :smiley:

41 likes

Trein zit stampvol dus wilde een upgrade doen naar 1e klas maar blijkbaar kan dat helemaal niet online?? Stom

Volgens mij moet dit binnen de eerste 15 minuten van de reis. Het zou dan wel moeten kunnen, mijn collega’s doen dit ook regelmatig

1 like

Waar dan? Kon het echt niet vinden op de site

1 like

Je moet inloggen en zo te zien kan het ook niet met ieder soort abbo zie ik

2 likes

Ik doe dit via de app en dan als ik ingelogd ben in m’n NS account. Je hebt wel NS flex nodig hiervoor maar dat is gratis (tenzij je er ook allerlei abo’s opzet)

Ik zie op TikTok de hele tijd allemaal make-up van Essence voorbij komen en nu wil ik het allemaal hebben. Dus ik ga zo naar de Kruidvat.

En ik voel me echt weer helemaal m’n 12-jarige zelf als Mascha zei dat je iets echt moest kopen. Maar dan nu de Gen Z versie.

14 likes

@Pantalones Leuk dat je nog een update geeft en dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Over hoe lang gaan jullie samenwonen? Heel veel plezier alvast!
En lief dat je nog bij die vrouw langs gaat met je stekje haha.

@Era Love kraaienpootjes <3

1 like

Het kan in ieder geval niet als je al in de trein zit, moet volgens mij 15 minuten van tevoren

2 likes

Vind het zo stom dat de princess liquid eye liner er nog niet is. Schijnbaar komt die wat later in Europa. (Of hij is er ondertussen al) heb echt een tijdje obsessed zitten kijken in kruidvat.

3 likes

Ja jammer! Overigens was alles wat ik wilde uitverkocht en was het halve schap leeg :sob:

1 like