Wat je even kwijt wil #62

Vannacht rond half 3 zat er een of andere idioot echt vet hard muziek te luisteren in zijn auto op de parkeerplaats. En ook echt zo luid dat ik er wakker van werd. Na 20 minuten op de galerij gaan kijken of ik kon kijken waar het vandaan kwam omdat ik een melding wilde gaan maken maar blijkbaar was er toen al iemand z’n bed uit gekomen om er heen te lopen. Stapte die gast uit en begon te schelden en hoorde ook meerdere mensen tegen hem in gaan die ook al hun bed uit waren gekomen.

Volgens mij was hij goed onder invloed maar alsnog, wat bezielt je om zo laat nog zo’n lawaai te gaan maken

3 likes

Mail van werk “Op welke termijn gaan jullie dit opleveren? Dit is een levensgevaarlijke situatie, men heeft het dossier liever gisteren dan morgen.”
Hoezo vertel je mij nu pas dat het levensgevaarlijk is nadat ik er al meerdere keren ter plaatste ben geweest :upside_down_face:

3 likes

Ik heb het gewoon geflikt 🥹 ben echt zo blij! En ik ga er ook nog eens op vooruit. Ben echt even trots op mezelf en heb er ook heel veel zin in natuurlijk.

92 likes

Ik dacht even snel een nieuwe buitenlamp voor m’n moeder op te hangen. Eerste gaatje boren ging ontzettend moeilijk, blijkt het gevelsteen te zijn wat gemaakt is van beton. Geen wonder dat t zo lang duurde en ik m’n steenboortje kan weggooien :sweat_smile:

4 likes

Dit doe ik elke dag zowat op werk, wat een genot​:upside_down_face::smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik wil zo eten voor mezelf bestellen maar ik weet echt totaal niet waar ik trek in heb:S wordt lastig zo haha

4 likes

Shoarma, pizza, sushi, spareribs, pasta

2 likes

Ik heb net het woord “paniekaanval” uitgesproken en nou krijg ik op insta een reclame voor valdispert…:eyes:

4 likes

Ik had zo’n pot gekocht maar ging er alleen maar van :poop:

6 likes

Dit ligt dan toch echt aan haar? :smiling_face_with_tear: Je hebt die functies zelfs op je telefoon

Er zijn bouwvakkers in de straat aan het werk en die zijn al twee weken lang van 07:00 tot nu bezig :scream: ze stoppen rond 19:45. Ik vind dat echt absurd lange werkdagen voor die fysiek zware werkzaamheden en vraag me echt af of dat oké is.

8 likes

Het is uiteindelijk sushi geworden! :drooling_face:

6 likes

Ik had echt trek en net raakte ik bij de bushalte aan de praat met een vrouw (heel manisch) die me allerlei random persoonlijke dingen vertelde maar ik ging gewoon met haar praten enzo en ze gaf me uit het niks een kitkat :pleading_face: zo lief had ik net zin in.

27 likes

Ik moet een condoleancekaartje schrijven maar what the fuck zeg je tegen mensen die hun kindje verloren zijn?

2 likes

Pfoe dat is ook wel echt heel heftig :pensive: Misschien er gewoon op zetten dat je er moeilijk woorden aan kunt geven maar dat je veel aan ze denkt en ze alle kracht en moed toewenst ofzo?
Edit: ja wat @pastelzwart dus ook zegt

5 likes

Als je op bv. Pinterest kijkt op sterrenkindje zie je wat teksten die je misschien fijn vindt om op de kaart te zetten.

2 likes

Ik zeg in deze gevallen vaak gewoon “ik denk aan je”
Het krijgen van een kaartje is al genoeg, wat er op staat maakt echt niet veel uit weet ik uit eigen ervaring.

———————

Ik ga kapot van de keelpijn, kan niet normaal meer slikken eigenlijk. Zit nu aan de warme melk met honing en zometeen trachitol maar echt walgelijk

4 likes

Mijn thuiswerkdag besteed ik vandaag aan een Handmaid’s tale marathon onder een warme deken. :smiley:

41 likes

Trein zit stampvol dus wilde een upgrade doen naar 1e klas maar blijkbaar kan dat helemaal niet online?? Stom

Volgens mij moet dit binnen de eerste 15 minuten van de reis. Het zou dan wel moeten kunnen, mijn collega’s doen dit ook regelmatig

1 like