Waar dan? Kon het echt niet vinden op de site
Je moet inloggen en zo te zien kan het ook niet met ieder soort abbo zie ik
Ik doe dit via de app en dan als ik ingelogd ben in mân NS account. Je hebt wel NS flex nodig hiervoor maar dat is gratis (tenzij je er ook allerlei aboâs opzet)
Ik zie op TikTok de hele tijd allemaal make-up van Essence voorbij komen en nu wil ik het allemaal hebben. Dus ik ga zo naar de Kruidvat.
En ik voel me echt weer helemaal mân 12-jarige zelf als Mascha zei dat je iets echt moest kopen. Maar dan nu de Gen Z versie.
@Pantalones Leuk dat je nog een update geeft en dat jullie de knoop hebben doorgehakt. Over hoe lang gaan jullie samenwonen? Heel veel plezier alvast!
En lief dat je nog bij die vrouw langs gaat met je stekje haha.
@Era Love kraaienpootjes <3
Het kan in ieder geval niet als je al in de trein zit, moet volgens mij 15 minuten van tevoren
Vind het zo stom dat de princess liquid eye liner er nog niet is. Schijnbaar komt die wat later in Europa. (Of hij is er ondertussen al) heb echt een tijdje obsessed zitten kijken in kruidvat.
Ja jammer! Overigens was alles wat ik wilde uitverkocht en was het halve schap leeg
Boozyshop heeft hem:
Ik volg Merel (van the bachelor) op insta en zij is inmiddels ook haar vader verloren en dus wees. Echt heartbreaking om zo jong al beide ouders verloren te hebben
Maar nu vertelt de dus op insta dat zij geen recht hebben op het pensioen van die vader want dat zou alleen maar voor partners of 21- kinderen geldenâŠ
Echt wat een tering boeven bij zoân pensioenorganisatie, te walgelijk voor woorden gewoon. Ik kan me hier zo boos over maken
Ze is 26. Waarom zou ze recht hebben op zijn pensioen?
Nou ik vind het met name erg dat zoân organisatie dat gewoon in hun zakken steekt. Zij hebben er in mijn ogen minder recht op dan haar in ieder geval, ongeacht de leeftijd
Kinderen onder de 21 krijgen ook niet altijd veel, althans een vriendin van mij destijds niet. Maar zou nogal wat zijn als alle volwassen kinderen van overleden personen recht hadden op een nabestaandenpensioen?
Er wordt bij zulke fondsen vaak rekening gehouden met sterftekansen etc. dus dat is, hoe cru ook, gewoon logisch.
Jaa ik duik ook zo op de bank
Ja hier heb je ook weer een goed punt want dat zou betekenen dat als je, weet ik veel, op 60 jarige leeftijd je ouders verliest je ook een doorbetaling zou kunnen verwachten. Hier had ik niet over nagedacht.
In haar geval vind ik het erg onnatuurlijk omdat ze nog zo jong is om beide ouders te verliezen en dat ik er daarom misschien over struikel.
Mijn buurvrouw laat haar hondjes alleen uit in de tuin (en die is niet groot). Ik twijfel of ik melding moet maken van dierenmishandeling. Ik vind dit zo zielig. Waarom neem je verdomme honden als ze niet eens lekker in het bos mogen lopen of wat dan ook.
Het is tijd voor Babbage! Misschien moet ik toch maar docent gaan worden.
Gisteren ook de charcuterie boterplank voorbij zien komen op tiktok, zag er wel lekker uit maar als ik denk aan de kwaliteit van boter daar, zou ik het voorbij aan mij laten gaan. Heeft er iemand hier weleens zelf boter gemaakt?
Nja normaal gesproken gaat het toch naar de partner van? Maar aangezien ze dus wees is zou het dan naar het kind/de kinderen kunnen gaan?
Ik snap in ieder geval wel dat het wrang voelt dat dat geld dan gewoon verdwijnt terwijl hij daar jaren voor gewerkt heeft.
Naar de partner ja en daar zijn goede redenen voor. Daarom wordt bij een echtscheiding pensioen ook verdeeld/verrekend. Kinderen krijgen soms een wezenpensioen tot 21.
Als we alle kinderen ouder dan dat ook maar gaan betalen kunnen we alle pensioenfondsen opdoeken en moet iedereen zelf lekker zân shit regelen met lijfrentes . Ik snap niet dat men dit logisch zou vinden?