Wat je even kwijt wil #62

Nu hoor je bij de club. No turning back.

@Soy.peor welke Pri? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Nou deze mensen zijn uitstekend materiaal om ā€˜netjes afwijzen voor beginners’ op te oefenen :wink:

3 likes

Zeg ik niet. Is mijn gratis pri nu.

11 likes

Nou dat lijkt me een duidelijke keuze toch

6 likes

Dat verschilt echt enorm per situatie en pensioenfonds. Ik kreeg niks en mijn vader een paar maanden salaris. En mijn moeder werkte al bijna 40 jaar bij die werkgever. Merel heeft het over wezenpensioen en dat is weer een ander verhaal.

Idd. Gewoon zelf koken!

6 likes

Ik heb morgen een begrafenis en ik vind dat altijd zó verschrikkelijk. Ook al ken ik diegene niet supergoed, ik moet al-tijd huilen. En meestal niet bij de dienst pas (wat opzich normaal is), nee, bij binnenkomst al. Gewoon die hele sfeer, daar kan ik echt heel slecht tegen. En dan voel ik me zo intens hypocriet en opgelaten, want ook deze persoon heb ik verder geen mega goede band mee. En het is ook nog eens overlijden bij 90+, rustig in de slaap, waar iedereen voor zou tekenen. Dus het is gewoon prima natuurlijk. En toch ga ik morgen waarschijnlijk alleen maar janken. Waarom bestaat er geen anti-jank pil? Heb dan ook echt het idee dat ik door iedereen gejudged wordt. Zo van: wtf, jij kent deze persoon niet eens goed? Dramaqueen.

33 likes

Je kan ook de fles lekkere wijn kopen bij het restaurant en die soldaat maken tijdens je fietstocht van 15 minuten om het draaglijk te maken

Nee zonder grappen, ik zou daar lekker gaan zitten met mezelf. Boekje mee, helemaal chill

3 likes

Ik zou dit echt proberen los te laten. Mijn eigen inschatting is dat 80% bij een begrafenis eigenlijk andere rouw ervaart dan de rouw om die persoon. Vind al dat judgen maar stom, verdriet is verdriet en werkelijk niemand is beter geworden van dat wegstoppen.

11 likes

Dat heb ik ook eens gehad!! Echt super raar. Was wel maar een laag bedrag

Ik heb flyers gemaakt voor mijn eigen lespraktijk, ze liggen al een week in mijn huis en ik vind het zooo moeilijk en eng om mensen te vragen of ik ze mag ophangen in hun winkel/school/buurthuis whatever. Ik lijk wel een fucking verlegen kleuter.

5 likes

Misschien beginnen bij zo’n ophangbord in de supermarkt?

1 like

De truc voor mij is geweest om echt alleen ā€˜nee’ te zeggen en niet er een heel verhaal omheen te hangen. Gewoon bij iedereen die bij mij aanbelt voor dit soort dingen of op straat aanspreekt. Gewoon echt alleen ā€˜nee’ zeggen, vriendelijk lachen en doorlopen/deur dicht. Zo geef je ze geen haakjes waar ze tegenin kunnen gaan.

5 likes

Ik zie er op mijn kantoordagen echt altijd zo verlept uit.

Edit: misschien is het toch de spiegel met geel licht op werk, want thuis valt het op wat glimmen na wel mee

Heb je dat ooit terug betaald? Mijne was geen laag bedrag dus zpu chill zijn haha

2 likes

Ik zit vanavond alleen bij de pizzaria hoor. Net gereserveerd. :pizza: :wine_glass:

33 likes

Ik ben op vakantie en we hebben een dakterras met een buitendouche omg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

26 likes

Ik ben toevallig in de wereld van scrapbooking beland via wat video’s op insta. Het verbaast me zo hoe ze allemaal enkel stickers en boekjes vol kant-en-klare ā€˜aesthetic’ prentjes gebruiken. Ik dacht dat scrapbooking er net om draaide dat je persoonlijke herinneringen bijhield, zoals tickets, foto’s, bonnetjes oid.

6 likes

Niet Brad Pitt die een skincare lijn lanceert, De’Longhi brengt zeker niet genoeg coins op

5 likes

En Travis Barker ook, echt random?

1 like