Ik heb precies hetzelfde. Voel me ook altijd opgelaten en probeer zoveel mogelijk door mijn mond te ademen zodat de tranen niet gaan rollenš . En vaak weet ik niets te zeggen tijdens het condoleren.
Is da?
Die is getrouwd met een van de Kardashians, zal het daar wel van hebben.
Ik kom er nu pas achter dat het barker is en nirt baker haha.
Ik vind deze chocola van de Aldi zo lekker:
Maar nu zag ik iets soortgelijks bij Lidl en heb ik die gekocht:
Maar die is echt vies
Ja hele accurate beschrijving. Ben er gewoon misselijk van.
Woow die bovenste at ik vroeger als kind altijd!
Ik ga mān 2e van de 4 nachtdiensten in terwijl mān kind hartstikke ziek is door Covid en alleen thuis zit
Janken
Heb weer eens last van mān middenrif. Steeds vaker als ik iets van een BH oid heb aangehad (die strak zit zoals hoort maar niet dat ik geen adem krijg). Zóān irritant zeurend gevoel dat veel te langzaam over de hele nacht pas wegtrekt⦠Moet de hele week nog in een bikini dus hopelijk wordt dit niet elke dag want dat zou de vakantiepret behoorlijk vertyfenā¦
Ja dit, maar ik zeg er meestal wel nog een (beetje overdreven) vriendelijke āmaar fijne avond nog!ā of āsucces nog heā achteraan en dan krijg je ook geen bitchy antwoord terug ofzo, werkt perfect. Snap echt niet van mezelf dat ik deze tactiek niet eerder heb bedacht.
Ik wil heel graag een broodtrommel van bijna ā¬60, maar dat is echt veel geld voor een⦠Broodtrommel. Toch?
Is die van goud ofzo?
Ach als het je gelukkig maakt en je het kan missen. Anders geef je het uit aan waxinelichthouders en sokken
Love pantys kapot knippen bij de tenen
Mijn stqgebegeleider was 2 dagen in BelgiĆ« voor werk en dan liep net alles in het honderd voor mij natuurlijk. Vandaag mocht ik ook naar daar voor een seminar, is mān trein (als enige) geschrapt. Zit ik nu lekker te huilen op het station
Dit is zo shit haha hopelijk kom je er nog uit. Ik had pas een afspraak met een cliƫnt en mijn leidinggevende dacht ik, hele ruimte gereserveerd, alles voorbereid en voorbesproken en ik was echt al weken in de veronderstelling dat we die afspraak hadden. Klopte ook maar ik was door alles eromheen vergeten om de cliƫnt ook daadwerkelijk uit te nodigen gelukkig niet erg naar oh voelde me zo dom
Ik moet daar af en toe ook een beetje mee opletten want kreeg laatst al een vreemde blik van een collega toen ik dat zei en zij dacht dat het over mijn vriend ging
Kat in kwestie mag zo naar de dierenarts voor behandeling. Hoe hij er in hemelsnaam aan is gekomen zal altijd een mysterie blijven. Hij is een binnenkat en heb nergens plukken haar/bloed gespot. Heb ik toch een poltergeist in huis.
Gisteravond heb ik scheermesjes besteld bij de Kruidvat. Normaal had ik ā¬36,98 moeten betalen, maar nu ā¬18,03 voor. Die scheermesjes waren al in de aanbieding en gisteravond kreeg ik 1x 30% korting en 2x 10% korting.
Dus mijn gierige hartje is weer blij
Ik ga hier toch even op reageren, want ik ben 1 van Jehovahās getuigen en je kan inderdaad gewoon zeggen dat je verder geen interesse hebt, we willen veen zieltjes winnen ofzo hoor. Gewoon leuke gesprekjes over de Bijbel en 0 verplichting
Nouja heel eerlijk gezegd, zo leuk vind ik die gesprekjes en interpretatie van de bijbel eigenlijk niet. Een vriend van mij liet zich dopen bij de Jehovahās getuigen en wij gingen daar toen heen als vrienden groep om hem te supporten. Omdat het voor hem heel belangrijk was en wij hem daarin wilden steunen. En dan is een doopsel toch een mooie vrolijke dag voor iemand.
Er was een hele dienst daar om heen met een preek etc⦠En er werd letterlijk gezegd over mensen buiten deze kerk: ze zullen heus niet allemaal slecht zijn, maar echt goed zijn ze toch ook niet. En je zal zeker niks van ze kunnen leren.
Uiteindelijk had niemand van onze vriendengroep meer contact meer met hem, dat werd ook echt niet aangemoedigd. Hij moest zijn tijd en energie toch beter richten op contacten vanuit de kerk.
Ik heb er zelf dus echt een geheel niet vrijblijvend fijn gevoel aan over gehouden.
En dan heb ik het nog niet gehad over alle keren dat die gesprekjes aan de deur meteen gingen over het einde der tijden etc⦠In plaats van, ik noem maar iets, hoe mooi liefde van God kan zijn (waarvan ik me wel kan voorstellen dat mensen dit ervaren en graag willen delen als iets moois).