Misschien beginnen bij zo’n ophangbord in de supermarkt?
De truc voor mij is geweest om echt alleen ‘nee’ te zeggen en niet er een heel verhaal omheen te hangen. Gewoon bij iedereen die bij mij aanbelt voor dit soort dingen of op straat aanspreekt. Gewoon echt alleen ‘nee’ zeggen, vriendelijk lachen en doorlopen/deur dicht. Zo geef je ze geen haakjes waar ze tegenin kunnen gaan.
Ik zie er op mijn kantoordagen echt altijd zo verlept uit.
Edit: misschien is het toch de spiegel met geel licht op werk, want thuis valt het op wat glimmen na wel mee
Heb je dat ooit terug betaald? Mijne was geen laag bedrag dus zpu chill zijn haha
Ik zit vanavond alleen bij de pizzaria hoor. Net gereserveerd.
Ik ben op vakantie en we hebben een dakterras met een buitendouche omg
Ik ben toevallig in de wereld van scrapbooking beland via wat video’s op insta. Het verbaast me zo hoe ze allemaal enkel stickers en boekjes vol kant-en-klare ‘aesthetic’ prentjes gebruiken. Ik dacht dat scrapbooking er net om draaide dat je persoonlijke herinneringen bijhield, zoals tickets, foto’s, bonnetjes oid.
Niet Brad Pitt die een skincare lijn lanceert, De’Longhi brengt zeker niet genoeg coins op
En Travis Barker ook, echt random?
Je bent blij dat je geen fan bent van die band want Travis Barker is niet punk genoeg? Is dat ook al een reden om geen fan van iets te zijn
Ik heb precies hetzelfde. Voel me ook altijd opgelaten en probeer zoveel mogelijk door mijn mond te ademen zodat de tranen niet gaan rollen😅. En vaak weet ik niets te zeggen tijdens het condoleren.
Is da?
Die is getrouwd met een van de Kardashians, zal het daar wel van hebben.
Ik kom er nu pas achter dat het barker is en nirt baker haha.
Ik vind deze chocola van de Aldi zo lekker:
Maar nu zag ik iets soortgelijks bij Lidl en heb ik die gekocht:
Maar die is echt vies
Ja hele accurate beschrijving. Ben er gewoon misselijk van.
Woow die bovenste at ik vroeger als kind altijd!
Ik ga m’n 2e van de 4 nachtdiensten in terwijl m’n kind hartstikke ziek is door Covid en alleen thuis zit
Janken
Heb weer eens last van m’n middenrif. Steeds vaker als ik iets van een BH oid heb aangehad (die strak zit zoals hoort maar niet dat ik geen adem krijg). Zó’n irritant zeurend gevoel dat veel te langzaam over de hele nacht pas wegtrekt… Moet de hele week nog in een bikini dus hopelijk wordt dit niet elke dag want dat zou de vakantiepret behoorlijk vertyfen…
Ja dit, maar ik zeg er meestal wel nog een (beetje overdreven) vriendelijke “maar fijne avond nog!” of “succes nog he” achteraan en dan krijg je ook geen bitchy antwoord terug ofzo, werkt perfect. Snap echt niet van mezelf dat ik deze tactiek niet eerder heb bedacht.