Lekker bezig! Ik vond dat zelf het meest tijdsintensieve deel. Nu hoef je het alleen nog maar uit te werken en ben je niet meer afhankelijk van anderen!
Ja zo fijn
Ik ben even pauze aan het houden in een hoekje waar de zon schijnt. Loopt er iemand langs die zegt “You look like a charging solar panel”
Ik heb tijdens werk vaak qmusic aan en het heeft echt heel lang geduurd voordat ik doorhad dat Joe stagiair van de show helemaal geen stagiair is. Vond die stage al zo lang duren en vond hem ook al wat oud voor een student
Ik ben jaloers op een vriendin die nu in een stad in Frankrijk is waar ik superlekker gegeten heb vorig jaar. Ik wil daar ook zijn en dan naar dat restaurant gaan.
Ik reed net de carwash in… is er blijkbaar een soort ‘pre carwash’ waarbij je auto al nat gespoten word zonder dat je betaald hebt. Maar ik had m’n raam al open echt fijn. Probeerde te doen alsof er niks aan de hand was en dat meisje ook maar toch zat ik daar met nat haar en druppels langs mijn gezicht
Wat is dat toch met pubers die het liefst het hele jaar in een dikke winterjas lopen/fietsen/op de scooter zitten. Alleen als t snikheet is doen sommige dat dikke jack uit.
Nieuwe actie. Bestuurder wordt voortaan ook in de was gezet
Ben wel benieuwd welk restaurant dat is! Ga vaak naar Frankrijk
Wat fijn! En snel gelukt zeg
Echt heel fijn voor jullie! Ik hoop dat dit uiteindelijk wat rust gaat geven!
Amersfoort is leuk wonen. Gefeliciteerd!
Sorry ff dagboek post maar ik heb echt een kutdag™
Eerst te horen gekregen dat het wrs niet gaat lukken met de voorgedragen huurder voor mijn appartement waardoor ik 700 euro verlies maak op mijn vloer en nu last minute nog meubels moet verkopen. Toen had ik een afspraak met een nieuwe opdrachtgever die dacht dat de afspraak een uur later was waardoor ik 30 minuten als een nerd buiten de deur van een koffietent heb gewacht en uiteindelijk maar ben weggegaan. Vervolgens mijn airfryer in mijn nieuwe appartement op de vloer laten vallen, of nou ja stuiteren, deuk in zowel vloer als airfryer. En tot overmaat van ramp nog een rijstwafel pindakaas op mijn shirt laten vallen Muy bueno
Jeeej ik ben nu ongesteld dus dan heb ik op vakantie nergens last van. Ben trots op mn baarmoedertje.
Amersfoort is echt een hele leuke stad! Echt een last van je schouders, fijn!
haha ik kreeg net telefoon van een oud vrouwtje dat een wafelijzer in de aldi had gekocht dat na twee keer gebruiken al stuk was, ze heeft bijna 10 minuten zitten razen aan de telefoon zonder een woord er tussen te krijgen waarna ik eindelijk kon zeggen dat ze verkeerd verbonden is.
Ik wil altijd een tweedaagse werkweek (maar dan wel met mijn huidige salaris natuurlijk). De afgelopen weken had ik vakantie en geen idee waarom ik dat zo gepland had ben ik dus niet op maandag begonnen maar gisteren. En aangezien ik standaard vrij ben op vrijdag zit mijn werkweek er nu al op. En dit bevalt prima .
Welk boek was dat? Pessimistische non-fictie is tegenwoordig ook mijn lievelingsgenre.
Amersfoort vind ik echt een leuke stad! En ligt ook wel lekker centraal. Maar werd er dus gewoon naar een woning gezocht voor jullie door heel Nederland of?
Als ik me niet vergis: how democracies die!