Wat je even kwijt wil #62

Ik was gisteren bij de Burger King in Valencia en daar was de enige vegetarische optie een salade met tomaat en maïs :sob::sob:

2 likes

Ja dan zou ik hem eerder vermoorden dan dat je hem zo laat zitten. Lijkt mij persoonlijk fijner als ik de schorpioen was

1 like

Wat raar, wij waren vorige week in een Spaanse BK en daar viel me via die digitale bestelkiosk juist op hoe veeeeel ze hadden, van super veel burgers was een vega variant!

4 likes

Dan heb je pech gehad want in Spanje hebben ze van bijna elk menu een vega versie :yum:

O beetje spuit elf

4 likes

Ik ben op vakantie en word helemaal lek geprikt door muggen, maar dit zijn supermuggen ofzo want ik krijg echt zieke bulten ervan. Ben al naar de apotheek geweest en met Google translate gevraagd naar iets tegen de jeuk en dat helpt wel, maar van die deet sprays zodat ik juist niet gestoken wordt helpen dan weer niet. Die muggen hebben daar echt schijt aan terwijl ik in bed lig als een gemarineerde citroen.

1 like

Heb je deet met ook een hoog percentage deet? Ik krijg ook ziek grote bulten van de muggen in het buitenland en bij mij helpt lidocaïne creme goed!

Weet niet waar je zit, maar ik had dit in Kroatië ook heel erg, en moet je eens naar de locals kijken: die hebben helemaal niks! Alleen de toeristen lopen met die lelijke plekken. :smiling_face_with_tear:

Blijkbaar reageer je dus zo heftig omdat het voor ons onbekende muggen zijn en bouw je er na een tijdje een soort weerstand tegen op.

2 likes

Ja ik geloofde het ook niet helemaal eigenlijk. Had mijn bestelling doorgegeven aan mijn schoonzus en die kwam terug met die karige salade en zei dat ze niets anders vega hadden. Was wel Valencia airport dus misschien dat dat nog verschilt dan.

Maar mijn schoonzus had op vakantie sowieso moeite met bestellingen van mij doorgeven want ze was ook mijn cheesecake bestelling vergeten terwijl iedereen taart had besteld.

2 likes

Hoe hoger het percentage van deet, hoe langer het beschermt. Dus zou het in dit geval niet helpen helaas.

1 like

Weet je dan toevallig of er nu in Nederland allemaal nieuwe muggen zijn? Het valt mij op dwt hier nu ook zoveel mensen met dikke muggebulten lopen terwijl dat een paar jaar geleden af en toe eens een was.

met groepswerk vind ik iedereen altijd zo tering traag I can’t, voordat ze de rubrics gevonden hebben zijn we 5 min verder

1 like

Ja volgens mij is dat al wel een paar jaar dat er steeds meer zuidelijke muggen in NL zijn, door de klimaatverandering. Ik zie idd ook vaker van die megaplakkaten door muggen.

2 likes

Dan denk ik dat ‘t aan je schoonzus ligt en niet de BK.

Ahahahaha is dat niet die mevrouw die ook vaak staat te mopperen bij station Leiden heerlijk dit

3 likes

Net te horen gekregen in het ziekenhuis dat mijn eierstok eruit moet. En meh, vind dat toch een heel eng idee. Onder narcose gaan is ook echt een van mijn angsten. En dan toch ook het besef dat je dan nog ‘maar’ één eierstok heb en de nergens op gebaseerde angst dat die het niet doet ofzo :slightly_frowning_face:

24 likes

Ik ben op vakantie in Kroatië en word ook echt lek geprikt. Heb op mijn benen zoveel plekken en die jeuken ook niet normaal.

3 likes

Ah lijkt me echt rotnieuws en ik snap de angst, ondanks dat ie niet gegrond lijkt te zijn. Het is ook gewoon heel spannend. Sterkte!:hugs:

2 likes

M’n broccoli is echt heeeel al dente :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: ik kan best gerechten maken maar ‘gewoon’ groentes koken. Neen, dat lukt niet.

1 like

Ik vind dat nieuwe liedje van Meau heel stom maar je wordt er nu al mee doodgegooid op de radio en ik heb hem al de hele dag in mijn hoofd én ik betrapte mezelf erop dat ik al zat mee te zingen :angry: Raam open, mijn voet op het pedaal en ik ga…

3 likes

Stomen, veel lekkerder

4 likes