Omfg ik vond net voor de hotelkamer deur een dikke kakkerlak op z’n rug (levend). Heb er een glaasje overheen gezet maar nu kriebelt het me overal en m’n koffers staan op de grond dus die worden zo even uitgemest en op hoger iets gezet
De grootste is gelukkig wel de hele tijd dicht. Zo goor nog nooit zo’n ding live gezien?! Hij lag wel meer voor de deur van de buren, niet de mijne. But still
Haha ja of accus van een fiets ofzo?
Ik hoor hem wel regelmatig heel zachtjes de trap op lopen laat op de avond.
Ga het wel ff in de gaten houden de komende dagen want als hij gewoon stroom in zijn huis heeft heb ik niet zo’n zin om voor hem te betalen
Dit is bij mij ook gebeurd. Wat is dit hahahah
Haha ben je ook bij die in utrecht geweest?
Ik ben ziek wakker geworden en moest rijles helaas afbellen. Doet die vrouw aan de telefoon erg bitch en zegt ze dat het wel ENOOORM kortdag is en dat ze hoopt dat het vervallen gat snel zal worden vervuld. Eh oke? Doe het niet expres hoor. Ze bleef ook de hele tijd stil Ik ga volgende week ook nog wel even bellen met de vraag of ik de les wel mag inhalen. Ik betaal er wel voor ten slotte en kan hier gewoon niks aan doen.
Hatelijk! Ik wilde eigenlijk ook gewoon gaan maar het valt te veel op. Ben rood aangelopen, klink verkouden en ben ook gewoon wazig. Vond het dus uiteindelijk niet kunnen om ziek in te stappen.
Ho ho niet zo maar een kip. GEERTJE!!! en de manke eend niet te vergeten. zonder naam. die blijft quackoniem
Vind het oprecht belachelijk dat die kat daar weg moet. ze kunnen bijv ook kippengaas tegen de schutting doen etc.
Maar ook die Gerda, ze heette legit Gerda het was niet eens een verwijzing naar de lore Gerda, moest nog even 200 steken doen iedere keer. Ook die opmerking van die twee dat als ze die kat te pakken zouden krijgen. Echt wtf is wrong with people.
Nou ik heb toch een virusje ofzo te pakken. Heb bed en toilet dienst
Wel een interessante fetisj, slappe machtspolitica.
Nee, Eindhoven. Was maar 5 euro maar toch erg apart hahah
Ik zou het niet vragen, zelf aangeven dat je iver 2 weken de les graah wilt inplannen.
Beterschap!
Maar even, ik heb nog nooit zo’n stomme bonusweek gezien. Er zit echt niks heel goeds in.
Ik kreeg net te horen dat ik te hard werkte. Ben maar weer op de wc gaan zitten.
Omggg die wil ik voor mijn hond!
Het grootste dat de kat thuis vangt is mollen, vind ze echt geweldig, een kip lijkt me echt heel uitzonderlijk.
Beide partijen moeten van te voren tekenen dat ze zich neerleggen bij de uitspraak van meneer Visser.
Wij hadden 2 weken terug 2 elektrische dekentjes besteld want gas enzo. Zijn ze nu 75 ipv 50 waar wij ze voor hadden. Is toch erg.
Nee is kapitalisme
Ja dat gebeurt wel hoor