Wat je even kwijt wil #62

Ik ben echt in shock door meester frank visser vanavond :flushed::flushed: zijn uitspraak is gewoon dat mensen hun kat moeten herplaatsen binnen 3 maanden? Moet je je daar nou echt aan houden, nee toch?

4 likes

Of je je moet houden aan de uitspraak van de rechter? Nogal wiedes

3 likes

Zijn uitspraken vallen niet onder een rechterlijk vonnis maar zijn wel rechtsgeldig.

5 likes

Ja sorry dat ik twijfel of een rechter die een uitspraak doet in een plaatselijk cafe op sbs6 wel legit is

64 likes

Wat hij via dit programma doet is geen vonnis uitspreken, soort geschillenbeslechting.

4 likes

Hij is écht rechter en deze mensen hebben zelf voor deze manier van geschilbeslechting gekozen😂 had persoonlijk ook niet voor gekozen maar ja…

Ja hij is echt rechter maar doet dit programma niet in deze hoedanigheid. Geldt ook voor de andere rijdende rechter trouwens. Mr Reid. Is echt niet helemaal hetzelfde.

6 likes

Nee, dat is waar. Maar hij is wel rechter en het is bindend dus in die zin heeft men er maar mee te dealen

Edit: deze specifieke afl niet gezien

3 likes

Nou ja dat vond ik dus ook raar… Maar het was omdat hij dus in de tuin van de buren rondloopt en daar hadden zij last van want hij had al eens kip vermoord.

4 likes

Nouja zeg, had ie dan niet kunnen verplichten dat ze een hogere schutting moeten nemen of die kat binnen moeten houden? Echt zielig dit

6 likes

Ik was het ook niet eens met de uitspraak, maar dat heb ik bij Mr. visser wel vaker. Kan me ook nog wel een uitspraak herinneren van iemand die duidelijk aaste op een gratis trouwjurk en waar hij advies van mevrouw Borsato (de moeder van) ging vragen. Zo’n debiel advies was dat.

5 likes

Oke mijn benedenbuurman heeft een verlengsnoer helemaal 2 verdiepingen doorgetrokken naar de algemene meterkast. Ben benieuwd of hij van plan is zn extra kacheltjes daarop aan te sluiten deze winter :joy::+1:

5 likes

ja echt mijn nachtmerrie beroep, zou er ook echt het geduld niet voor hebben en gewoon neergooien of terug beginnen razen

2 likes

Woehoe morgen worden mijn vriend en ik geregistreerd partners in crime 4 live van elkaar. :partying_face:

76 likes

Ik ben aan het oppassen op het huis en poes van een forummer en lig lekker in haar grote bed :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: hoop dat de poes ook komt zo

63 likes

Mijn moeder heeft een extra bijscholing gedaan en heeft haar diploma gehaald. Vandaag hebben we fotos gemaakt omdat ze zo trots is dat ze het op Linkedin wilde zetten en ik vond het zo lief en moest een beetje huilen net om hoe trots ik op haar ben.

124 likes

Vroeger zou je nog denken dat ie een wietplantage zou gaan maken, tegenwoordig denken we aan kacheltjes :smiling_face_with_tear:

20 likes

Ah wat lief, gefeliciteerd met je slimme moeder :smile:

3 likes

Hij is daadwerkelijk rechter, maar in dit programma treedt hij op als bindend adviseur en zijn advies is dus bindend en daar moet je je aan houden. Alleen de rijdende bindende adviseur bekt niet zo lekker

7 likes

Ik wou alvast de bonus voor volgende week bekijken en dan krijg ik dit nachtmerrie voer

Volgens mij zijn het hondenspeeltjes

22 likes