Wat je even kwijt wil #62

Dit gebeurt elk seizoen hoor haha. Beste buiten het seizoen je shit kopen.

3 likes

Mijn boek is nu bijna een maand uit en ik ben er nog steeds zo gespannen over, iedereen blijft vragen hoeveel er al is verkocht en of er al recensies zijn maar dat weet ik allemaal niet dus ik heb constant stress en een vastzittende nek van de spanning. :face_with_spiral_eyes: Wat een zenuwslopend proces.

47 likes

Wat gaaf dat je een boek hebt uitgebracht!

7 likes

Heb zoooo veel moeite om op vrijdag mij te concentreren op m’n werk. Kan eigenlijk net zo goed 32 uur gaan werken want op deze dag vreet ik zo weinig uit :smiling_face_with_tear:

1 like

Omg welke kapper is dit. Onbeperkt snoep :star_struck:

1 like

Ja nouja de kat had de kip verzopen. Die lui kwamen thuis en toen lag die kip in het water. Hij leefde nog wel maar was de dag daarna gestorven aan een long ontsteking door het ingeademe water.

Edit : De eend die hij daarvoor had aangevallen was alleen maar mank geworden. Dus waarschijnlijk was het hem zonder behulp van water ook niet gelukt om de moord door te zetten.

4 likes

Hahahaha ik zie zo voor me dat die kat een soort maffia baas was. En die kip nog schulden had bij de kat.

15 likes

Nog voor mijn dochter thuis is van school zie ik in haar cijferlijst al het cijfer van een proefwerk van vandaag.
Wat zijn die leerkrachten snel tegenwoordig! (Tweede keer al)

1 like

Mijn docent Geschiedenis keek altijd meteen na en we hadden aan het einde van de SO al onze cijfers. Echt zulke gestoorde docenten heb je altijd

@Totoro Ja ik vind dat ook een slechte ontwikkeling. Mijn ouders gooiden altijd mijn wachtwoord weg, gelukkig

5 likes

Oh ze krijgt nog altijd de eer hoor! Ik wacht tot zij het verteld

Ik moet het ouderportaal nog onder de knie krijgen dus was aan het snuffelen. Je ziet echt alles hè, ook het huiswerk!! :face_with_monocle:
Ik moet ook op het kwartier nauwkeurig afbericht noteren in het portaal. Pfffff

@Vaiana tja, je kan het maar gedaan hebben. Je krijgt ze toch een voor een binnen.

Hij heette ook nog giovanni dus zou best kunnen

Ja het was wel zielig want het was een hele leuke kip met een soort pruikje en ze was heel oud. Ik zou zeker terugkijken want ik vond het wel vermakelijk TOT de uitspraak

4 likes

Nou echt hoor, nul privacy heb je dan als puber. Toen ik op de middelbare zat was dat gelukkig nog niet (of werd dat net langzaamaan ingevoerd).
Ik zat op de school waar mijn moeder werkte en die kon dus wel alles van mij inzien, maar ik waardeer het heel erg dat ze dat nooit heeft gedaan.

4 likes

Mijn ouders konden dit, maar deden dit niet. Ze vertrouwden er gewoon op dat ik zelf vertelde welk cijfer ik had gehaald, ook als het een 3 was. Ik had klasgenoten die soms echt super gespannen op school zaten, omdat ze een onvoldoende hadden (of gewoon een 7, maar een kreng van een ma/pa die dat niet goed genoeg vond) en dan wisten dat ze thuis meteen boze ouders aan zouden treffen omdat die dat in de gaten hielde. Vond dat echt zielig altijd

7 likes

Heel herkenbaar dit! Die vragen krijg ik nog steeds van mensen trouwens, haha (zijn inmiddels 4 + wat korte verhalen uit).

1 like

Hahaha oooh ik hoopte zo dat het beter zou worden :sob::joy:. Nee, de interesse is superfijn en lief natuurlijk, maar die stress :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Echt vreselijk ja. Je moet toch gewoon af en toe kunnen spijbelen en je daar op school onderuit kunnen lullen zonder dat je je ouders gelijk op je dak krijgt. Ik zou er als ouder ook echt geen zin in hebben om alles maar mee te krijgen. Ga je je onnodig druk maken om dingen die er gewoon bijhoren.

11 likes

Wat is een afbericht? Ben nieuwsgierig haha

1 like

Melding van absentie

2 likes

Lijkt me ook vreselijk als je thuis komt en je ouders jouw slechte cijfer al hebben gezien voordat je zelf de kans hebt gehad om te kijken.

12 likes