Haha absentie inderdaad
Je moet ook de kans hebben om tegen je ouders te zeggen dat die toets van laatst met die vervelende vragen door de hele klas slecht is gemaakt (drie voldoendes ofzo) en dan heel zachtjes je eigen cijfer zeggen en misschien van die 4.8 een 5 maken (bijna een voldoende!!)
Ik vind het echt cute altijd dat als je sushi besteld voor jou en jezelf, dat ze er dan meerdere stokjes bij geven. Alsof ik dit ga delen, ik stop het allemaal in mijn eigen holle kies hoor
Gatver ik was broccolisoep aan het maken en dacht: wat drijft daar nu in? Zat er een fucking rups in (dood uiteraard)
Ik heb echt vaak van dit soort dingen: heb ooit een kakkerlak in mijn cocktail gehad, een worm in een appel, een levende kever in een zak sla… bahbah, ben al bijna geneigd deze hele pan ook weer weg te pleuren maar zal me vermannen want volgens mij heb ik de hele rups eruit gevist.
Ben net door mijn rug gegaan
Ik gooi deze column er nog maar eens in!
Vandaag was mijn eerste schooldag, even wennen op de campus😅 en ik ben echt trots op mezelf. Ik heb mezelf helemaal in het diepe gegooid en hoewel het echt even wennen was (hoe de fuck werkt blackboard haha, voel me net een oma) heb ik het toch maar even gedaan!
Dus naast het werkende leven nu na jaaaren ook weer in de collegebank, echt in een paar maanden zoveel positieve stappen in mijn ontwikkeling gemaakt!
Ik ben vorig jaar na ruim 8 jaar en 6 jaar werken ook weer begonnen. De eerste weken kunnen zwaar en kut zijn, waaaarom heb ik mijn salaris en vastheid opgegeven. Maar voor je het weet is het kerstvakantie, heb je een aantal vakken afgerond en weet je waar je het voor doet.
Ik vind het in ieder geval dapper! Heel veel succes met je studie.
Ik ben alleen op vakantie en nu ook uit eten. Maar hoevaak ik dit ook doe, het word niet minder ongemakkelijk .
Ah heel leuk je reactie, enerzijds is het inderdaad echt even zo’n mindfuck van wat dóe ik hier, maar tegelijkertijd merk ik ook dat ik toe was aan zo’n nieuwe uitdaging! Ik moet wel echt even wennen aan het weer student zijn zeg maar, het is een heel groot contrast met mijn ‘normale’ leven. Ik ben inmiddels moeder, werk natuurlijk ook gewoon en dan dit ernaast… echt even een hele nieuwe wereld. Maar de kop is er nu af! En bedankt natuurlijk!
Er bestaan een soort douchezakken voor je gipsen been. Ik denk dat je die bij de apotheek kunt kopen. Dan zit er bovenaan de zak een ring met rubberen rand die goed afsluit. Kun je gewoon douchen, want dit is niks.
Oh, gelukkig! En balen dat je nog zoveel pijn had. Hopelijk herstel je goed!!
Mijn eerste gedachte is meteen: de tijden zijn veranderd, de samenwerking met ouders is nu belangrijker dan ooit en daarvoor is het nodig dat alle informatie zo toegankelijk mogelijk is.
Mijn uber Eats bestellen kwam met mais Ipv friet en nu krijg ik het hele bedrag terug. Dat is €20,-
Hoefde niet eens een foto te sturen
Maar je doet het alsnog gewoon maar
Ja ben ik 't deels ook wel mee eens. Het haalt ook een hoop werklast weg bij de mentor denk ik. En je staat samen steviger. Maar het voelt wel als een gigantisch verschil met de basisschool. Maar mss zit er ook een persoonlijk element bij, dat weet ik niet.
Wat heb je precies gebroken? Je gaat echt blij zijn wanneer je loopgips krijgt, bij mij ging dat iig super chill.
Ah nee, waarom heb je dat gevoel? wel des te toffer dat je het alsnog gewoon doet toch. Ik vind het dus echt heerlijk om in het buitenland alleen uit eten te gaan. Soms kijken er wel mensen maar dan staar ik net zo hard terug
Ik vind het soms ook ietwat ongemakkelijk maar de laatste keer kreeg ik een gratis cocktail en ik kon lekker Nederlandse mensen afluisteren en het is juist ook wel lekker rustig vind ik @Alpacamybags geniet ervan!!
Maar waarom is het nodig dat alle informatie zo toegankelijk mogelijk is om een goede samenwerking te hebben?
Beetje vergelijkbaar met ziekenhuizen die steeds meer open dossiers hebben. Ik vraag me af of het de communicatie met je arts nou echt beter maakt. Leuk dat je de cijfers hebt (of samenvatting of uitslag van een scan) maar je hebt de context nodig en daar heb je je arts voor nodig.
Je kan toch ook een goede samenwerking zonder alles over te nemen en gewoon met je kind (en als nodig, leraar) te praten.