Wat je even kwijt wil #62

Heb je die docu gezien over dat er mensen overlijden omdat systemen niet goed samenwerken? Sorry ik weet de naam niet meer maar hij was heel interessant. Het bedrijf heette chipsoft ofzo?

Gaat geen belletje rinkelen over een docu maar chipsoft ken ik wel, volgens mij is dat de maker van een van de kutste elektronische patientendossiers waarmee ik gewerkt heb (Hix) :sweat_smile:

Edit: oh deze bedoel je denk ik? Dodelijke zorg - 2Doc.nl
Wel interessant, ik ga hem kijken!

4 likes

Lief! Ik ben ver genoeg uit de terugval om maandag voor het eerst in 9 maanden(!) een uurtje werken uit te proberen. Maar die hele terugval heeft me wel doen beseffen dat ik er nog niet doorheen ben. Dus nog steeds kleine stapjes. Maar ik kan (gedoseerd) weer een hoop. Zeker als ik terugkijk naar een half jaar geleden toen ik niet kon lopen en amper kon praten.

Ik hoop heel erg dat het werk me weer wat helpt aan ritme, structuur en doelen. Dat zou me mentaal helpen, want 9 maanden niks doen, doet een mens geen goed.

5 likes

Ik ben 38, wanneer zou ik het eens leren om dingen waar ik niks aan kan doen naast me neer te leggen. Ik blijf maar malen dan :frowning:

9 likes

Ja ik weet gewoon niet zo goed wat ik dan met mezelf aan moet :joy:. Loop dan maar beetje suf te scrollen op mn telefoon.

8 likes

Ja!!

Ik ben echt annoyed want ik had films gedownload op m’n macbookie voor op vakantie en nu kan ik ze niet eens afspelen om dat de bestanden niet uit de cloud óp de laptop zelf zijn gedownload? Doe even normaal stom kloteapparaat ik wil Studio 666 kijken :pleading_face::pleading_face:

1 like

Ik vond liefde zonder grenzen met yolanthe echt nog erger

2 likes

Ze heeft het over deel 2 toch?

1 like

Mijn vriend is telefonisch zwaar aan ‘t discussiĂ«ren met z’n moeder en ik ben vet nieuwsgierig maar ik spreek die taal niet :rage: Ik wil ook meeroddelen

2 likes

Ik ga met een groep vrienden naar de
Melkweg naar een feestje en ik was al sinds half 10 aan het zeuren dat ik wilde gaan, maar nee nee, dat was echt te vroeg
 op een gegeven moment ging iedereen een taxi nemen maar ik was op de fiets, dus ik ging alvast maar nu sta ik in m’n eentje voor de deur om half 12 en is het feest nog niet begonnen??! Ik heb me nog nooit zo bejaard gevoeld

18 likes

De tijden zijn idd veranderd maar niet in positieve zin. Communicatie met ouders kan ook op een andere manier vorm gegeven worden dan de privacy van kinderen niet respecteren. Ik vind het slechte ontwikkelingen. Waar is het vertrouwen in je mond, leerkracht, ouders, elkaar?

Niet alles wat kan moet je ook doen. Je kan altijd nee zeggen en je eigen kop volgen. Genoeg wijsheid zit daar in.

Edit: wat @Acquiesce zegt, sorry was nog niet bijgelezen.

2 likes

Hebben die ouders ook te weinig omhanden ofzo dat ze zo gaan zitten kijken naar die cijfers

9 likes

Ik dacht dat ze dat hadden gewijzigd. Back in the dayssss kreeg je je hele bestelling bij maccie vergoed als ze je frietsaus waren vergeten maar dat werd toen veranderd naar allen het missende/verkeerde product:(

1 like

Het is kwart over 6 en ik werd om kwart voor 5 al wakker.
En nu klinkt de regen zo in het donker ontzettend rustgevend. :smiling_face_with_three_hearts:
Helaas moet ik m’n bed nu uit om te toiletteren en word ik gelijk uit m’n zen gevoel gehaald door die koude wc bril onder m’n reet

10 likes

7 uur is mijn nieuwe uitslapen in het weekend :cry:

9 likes

Hier ook :sob: ik ben ook echt klaar wakker.
Ik sliep gister ook rond half 3 dus het is ook niet dat ik een lange nacht heb gemaakt of zo. Nou dan maar van de heeeeele lange dag genieten :roll_eyes:

Pff, ik kan het ook niet: 8 klaarwakker terwijl ik om 4 in bed lag. Zo balen dan.

3 likes

Fuck de liefde vond ik ook een behoorlijk dieptepunt. 2 heb ik een halfuur volgehouden, toen was ik de draad kwijt en heb ik hem uitgezet.

Ik kreeg gisteren de vraag van iemand of ik ‘van DHL was’, terwijl ik overduidelijk in mijn werkkleding van PostNL stond, maar is goed joh.

Haha ja veel Nederlandse films zijn echt om te janken maar ik vond dus “weg van jou” wel heel leuk, twee keer gekeken

5 likes