Wat je even kwijt wil #62

Ik vond die ook wel leuk, maar Wat is dan Liefde vond ik gewoon best wel geweldig als ik eerlijk ben. :nerd_face:

7 likes

Kunnen gelijk door naar Zwaar Verliefd 2, want die staat nu ook online :joy:

1 like

Yes, gemene deler zijn Maarten Heijmans en Elise Schaap, die vind ik ook echt wel een ander kaliber dan Yolanthe en Jim haha

11 likes

Yolanthe heeft kanker, er is iemand homo en een huwelijk met twee geloven en dat botst, en een norse vader. Verder weet ik het niet meer

1 like

Brr ik heb al drie dagen last van mijn onderrug, iedere dag weer wat erger, en niets lijkt te helpen behalve op mijn zij gaan liggen. Precies alsof ik jaren pijnlijkheden moet inhalen dit jaar.

1 like

Ik heb een hele leuke velours haarband/diadeem gevonden, maar ik zie dat ie in de kindercategorie (t/m 14 jaar) staat hahaha. Zou dat gewoon passen? Of is dat echt te klein voor een volwassen hoofd? Echt een mega domme vraag dit waarschijnlijk

3 likes

Klinkt als een slechte Nederlandse film :joy:

1 like

Hangt er van af of je een klein hoofd hebt
Meestal zijn die dingen dan wel een stuk kleiner ja

2 likes

Oh jammer, heb een gemiddeld hoofd denk ik haha dus dan koop ik hem maar niet

1 like

Is er geen fysieke winkel om het ff te checken? Etsy heeft ook veel haarbanden

1 like

Ik ben mn benen aan het epileren en ik wil diegene die dit fijn vind nog even voor gek verklaren.

3 likes

Of dat je dit in 15 minuten kunt doen, zoals iemand op dit forum laatst beweerde??

3 likes

Maar waarom? Het begint kouder te worden, dus je benen mogen heus een donsjasje hebben.

4 likes

Ik ga vanavond dansen in een sexy rok en binnenkort naar griekenland daar is het niet koud haha. Ik doe dit soort dingen niet voor mn lol.

Geen zorgen mn grote teen heeft nog steeds een kapsel.

16 likes

Ik zag wat door de tuin rennen en dacht wtf is dat, bleek het een eekhoorntje :smiling_face_with_three_hearts: die hebben wij hier normaal nooit zitten. Nu dus direct pinda’s er neer gelegd in de hoop dat hij terug komt

6 likes

Ik zou echt willen dat ik goed zou zijn in zelf sushi maken. Dat je gewoon voor een paar euro ingrediënten kan halen in de (Aziatische) supermarkt en niet meteen vet veel geld kwijt bent als je het gaat bestellen.

Maar goed de laatste keer dat ik het probeerde had ik me ook echt voorgenomen om alle stappen heel nauwkeurig te volgen en was het alsnog geen succes. Die rijst mislukt gewoon altijd!

6 likes

Ik zou ergens hier ff delen wat je doet en om tips vragen! Bij mij lukt de rijst altijd maar gaat het rollen altijd mis. Maar alsnog is het dan duur hoor: zalm, tonijn…

1 like

Ja ik eet eigenlijk altijd vega sushi dus dan is het opzich alleen komkommer, wortel en (veel) avocado. En heel soms surimi als ik daar echt zin in heb maar dat is ook cheap.

Maar ik volg altijd gewoon de instructies van het pakje sushirijst. Maar de rijst blijft altijd een beetje hard en het wordt nooit echt van die goede plakrijst. Rollen is ook heftig ja haha!

2 likes

Ik zag net een muisje in de tuin eten uit een hangende pindakaaspot voor de volgels :smiling_face_with_three_hearts: Geen idee hoe hij er in kwam, toen hij naar benden wilde liet hij zich in de bosjes vallen en rende weg.

4 likes

Misschien in een rijstkoker?

2 likes