Je verdient beter. Deze jongen gaat je alleen maar meer ellende opleveren.
Pfff ik ben mijn stem kwijt, maar echt HELEMAAL kwijt. Kan alleen nog een beetje piepen. Gvd hoe fix ik dit snel
Misschien deze?
En iedereen liep net binnen voor een surprise party. Er was een onthulling van het nieuwe bordje met mijn functie, naam, achternaam vriend en eigen achternaam. Kreeg een heel mooi kaartje met een geld cadeau.
Mijn collega’s zijn zo lief en zorgzaam.
Hij heeft je al veel te ver waar die je hebben wil (doordat jij nu denkt aan redenen als een ‘playermindset etc’). En het is helaas herkenbaar en juist vanuit die positie zeg ik: laat hem gaan.
Een zoen is misschien niet genoeg, maar hij appt die vrouw achteraf nogmaals. Dat vind ik gedrag waarop je kan uitmaken dat hij meer zou willen. Als is het alleen maar aandacht van haar.
Ik zou hem dumpen! Hoe moeilijk het ook is. Sterkte!
Dus hij heeft hiervoor ook al met een andere vrouw flirterige appjes gestuurd? Dumpen hoor die gast
Het is op kantoor gewoon 17 graden Er is onlangs besloten dat het maximaal 19 mag zijn, maar het wordt nu dus ook niet meer warmer dan dit
Ik moest even naar de huisarts maar de meter die ze nodig hadden deed het niet en nu zit ik al een uur in de wachtkamer? Zouden ze me vergeten zijn?
Haha loop even naar de balie dan of al gelukt?
Ik moest wat ophalen bij het postkantoor en het regende keihard. Dus ik kom er bezopen aan, hebben ze een radio aan die regent harder dan ik hebben kan - Blof afspeelt.
Ik kan de ironie waarderen
Verzopen
Bezopen in de regen fietsen op weg naar een postkantoor lijkt mij geen goed idee
Ja nee ik moest blijkbaar nuchter zijn en niemand had bedacht dat ik dat om 16:00 niet meer was dus ik moet morgen bloed prikken
Ik ben net door de regen naar huis gefietst en ga nu weer door de regen naar de sportschool.
Mag ik een medaille
Hahaha ik las te snel de laatste berichten van @Schaakmat die bezopen aankwam en @Luzarl die constateerde dat ze nuchter moest zijn
Nee wel een mooi duimpje
Ik haaaaaat de herfst. Fucking koud kut regen en kaneel in alles. Vreselijk.
Heb mn plannen afgezegd omdat ik chaggie word van die kut regen haha
Haha ik moest toch lachen om deze toevoeging. Verder sluit ik me bij je aan. Ben zo moe van het donkere weer.