Wat je even kwijt wil #62

Ik moest even naar de huisarts maar de meter die ze nodig hadden deed het niet en nu zit ik al een uur in de wachtkamer? Zouden ze me vergeten zijn?

2 likes

Haha loop even naar de balie dan :joy: of al gelukt?

Ik moest wat ophalen bij het postkantoor en het regende keihard. Dus ik kom er bezopen aan, hebben ze een radio aan die regent harder dan ik hebben kan - Blof afspeelt.

Ik kan de ironie waarderen

17 likes

Verzopen :woman_facepalming:t2:
Bezopen in de regen fietsen op weg naar een postkantoor lijkt mij geen goed idee

1 like

Ja nee ik moest blijkbaar nuchter zijn en niemand had bedacht dat ik dat om 16:00 niet meer was dus ik moet morgen bloed prikken

2 likes

Ik ben net door de regen naar huis gefietst en ga nu weer door de regen naar de sportschool.

Mag ik een medaille

31 likes

Hahaha ik las te snel de laatste berichten van @Schaakmat die bezopen aankwam en @Luzarl die constateerde dat ze nuchter moest zijn

11 likes

:medal_sports:

2 likes

Nee wel een mooi duimpje

5 likes

Ik haaaaaat de herfst. Fucking koud kut regen en kaneel in alles. Vreselijk.
Heb mn plannen afgezegd omdat ik chaggie word van die kut regen haha

38 likes

afbeelding

7 likes

Haha ik moest toch lachen om deze toevoeging. Verder sluit ik me bij je aan. Ben zo moe van het donkere weer.

5 likes

Jaa dat is ook t enige wat ik chill vind aan de herfst haha. ( heb er net toevallig een gemaakt)
Maar ja ik vind karamel zeezout ook wel prima maar niet in alles.

6 likes

Was ik maar bezopen nu :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

9 likes

Oh mijn god ik heb mezelf buitengesloten :sob: lekker 120 euro dokken voor een slotenmaker

7 likes

Ik ben weer eens te emotioneel betrokken bij een kat waarop ik ff een weekje pas.

Niet om dramatisch te doen maar ik zou echt sterven voor dit beest, zo liefffffffffffffff :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

33 likes

Oehh wat is je recept voor homemade PSL :coffee::jack_o_lantern:

3 likes

Nespresso pumkin spice cake daar een latte van maken .

2 likes

Er is een kattentopic.

6 likes

Ik heb vandaag naar mijn werk gefietst door de regen en net 10 kilometer hardgelopen in de regen dus ik wil er ook 1!

8 likes