Laat je niet voor het karretje spannen. Kracht en wijsheid toegewenst.
Haha, dank je!
Ja dat weiger ik
Foei
Ohh helaas heb geen nespresso, sounds good though !!
Na een zware of klote werkdag is het een soort traditie om samen met een collega (en tevens ƩƩn van mijn beste vriendinnen) een kroketje uit de muur te halen. Maar ik was vrij vandaag en lig lekker de hele dag al met menstruatiekrampen op de bank. Appt ze ineens: doe ff de voordeur open, doe ik de deur open en staat ze daar met een kroketje in der hand. Haha echt fantastisch. Kroketje was 10/10.
Ik heb tot laat gewerkt, en ben eigenlijk meteen door naar bed gegaan. Maar nu kan ik dus niet slapen en om half 7 gaat de wekker weer. Topp
Heerlijk even eruit met een vriendin, gister naar een goede spa geweest na een strandwandeling. Zo lekker ook om vanuit een jacuzzi naar buiten te kijken met guur weer. Na dineren ook aangeschoten in 't hotelzwembad gezeten. Heb in lange tijd niet zo hard gelachen. Echt zin het ontbijtbuffet te plunderen en dan de stoomcabine in te duiken
Goeiemorgen
Wat een nacht half 4 laatste keer op de klok gekeken⦠En this vandaag ook nog een mega drukke dag.
Als je āDART missionā googled komt er een satelliet door je scherm die crasht en je scherm scheef zet
Ik neem morgen de taxi naar āt vliegveld ipv die ellendige shuttle. Appt mān vadertje dat hij daar toch maar van wakker lag, meisje (ben 32 en bepaald niet fragiel) alleen in een taxi blabla. taxi wordt door het hotel geregeld en het is gewoon in daglicht. Heb gezegd dat ik wel app als ik vertrek en als hij daarna na 45 minuten nog niks heeft gehoord dat hij maar de guardia civil oid moet bellen. Vond ie niet zo leuk
. Vaders
Man, wat een nacht. Eerst kwam ik niet in slaap, toen werd ik na een halfuur wakker en ervan overtuigd dat het ochtend was. Na een paar uur vond de kat het een goed idee om zijn maaginhoud op de vloer te gooien en toen ik net weer sliep deed hij dat nog een keer.
En nu zit ik te hyper achter de pc dingen te doen die niet moeten en moet ik zo nog aan het werk. Heb zaterdag een deadline en moet nog 25% doen ofzo. Maar: eindelijk na een week wel een OV-fiets abonnement kunnen afsluiten en de administratie van mijn bedrijf en privƩ is weer op orde.
Ik heb gisteren bijna een heel leip ongeluk gehad omdat ik niks zag door de regen + een vrachtwagen voor me. Echt helemaal geen zin om vandaag weer twee uur te rijden.
Ik kijk uit naar je avond-dagboekpost dat je met drie mensen hebt gevochten vandaag, gaat leuk zijn!
Ik praat veel met mn handen vooral als ik in een andere taal praat. En ik had het net over betalen en ik deed een soort gebaar van contactloos betalen. Ik voel me echt een zoomer.
Doet me eerder aan Desiree van B&B vol liefde denken
Oh dat kijk ik niet maar ik denk dat het een belediging is!! Haha.
Ik heb vorig jaar een zorgverzekering van 140 euro genomen zodat ik speciale acne behandelingen kon doen en ik heb precies 0 behandelingen gedaan. Echt goed bezig toch nog maar eens even naar kijken