Ben jij niet een van die pumpkin spiced latte fangirls?
Jaa dat is ook t enige wat ik chill vind aan de herfst haha. ( heb er net toevallig een gemaakt)
Maar ja ik vind karamel zeezout ook wel prima maar niet in alles.
Was ik maar bezopen nu
Oh mijn god ik heb mezelf buitengesloten lekker 120 euro dokken voor een slotenmaker
Ik ben weer eens te emotioneel betrokken bij een kat waarop ik ff een weekje pas.
Niet om dramatisch te doen maar ik zou echt sterven voor dit beest, zo liefffffffffffffff
Oehh wat is je recept voor homemade PSL
Nespresso pumkin spice cake daar een latte van maken .
Er is een kattentopic.
Ik heb vandaag naar mijn werk gefietst door de regen en net 10 kilometer hardgelopen in de regen dus ik wil er ook 1!
Laat je niet voor het karretje spannen. Kracht en wijsheid toegewenst.
Haha, dank je!
Ja dat weiger ik
Foei
Ohh helaas heb geen nespresso, sounds good though !!
Na een zware of klote werkdag is het een soort traditie om samen met een collega (en tevens één van mijn beste vriendinnen) een kroketje uit de muur te halen. Maar ik was vrij vandaag en lig lekker de hele dag al met menstruatiekrampen op de bank. Appt ze ineens: doe ff de voordeur open, doe ik de deur open en staat ze daar met een kroketje in der hand. Haha echt fantastisch. Kroketje was 10/10.
Ik heb tot laat gewerkt, en ben eigenlijk meteen door naar bed gegaan. Maar nu kan ik dus niet slapen en om half 7 gaat de wekker weer. Topp
Heerlijk even eruit met een vriendin, gister naar een goede spa geweest na een strandwandeling. Zo lekker ook om vanuit een jacuzzi naar buiten te kijken met guur weer. Na dineren ook aangeschoten in 't hotelzwembad gezeten. Heb in lange tijd niet zo hard gelachen. Echt zin het ontbijtbuffet te plunderen en dan de stoomcabine in te duiken
Goeiemorgen
Wat een nacht half 4 laatste keer op de klok gekeken… En this vandaag ook nog een mega drukke dag.