Als je ‘DART mission’ googled komt er een satelliet door je scherm die crasht en je scherm scheef zet
Ik neem morgen de taxi naar ‘t vliegveld ipv die ellendige shuttle. Appt m’n vadertje dat hij daar toch maar van wakker lag, meisje (ben 32 en bepaald niet fragiel) alleen in een taxi blabla. taxi wordt door het hotel geregeld en het is gewoon in daglicht. Heb gezegd dat ik wel app als ik vertrek en als hij daarna na 45 minuten nog niks heeft gehoord dat hij maar de guardia civil oid moet bellen. Vond ie niet zo leuk
. Vaders
Man, wat een nacht. Eerst kwam ik niet in slaap, toen werd ik na een halfuur wakker en ervan overtuigd dat het ochtend was. Na een paar uur vond de kat het een goed idee om zijn maaginhoud op de vloer te gooien en toen ik net weer sliep deed hij dat nog een keer.
En nu zit ik te hyper achter de pc dingen te doen die niet moeten en moet ik zo nog aan het werk. Heb zaterdag een deadline en moet nog 25% doen ofzo. Maar: eindelijk na een week wel een OV-fiets abonnement kunnen afsluiten en de administratie van mijn bedrijf en privé is weer op orde.
Ik heb gisteren bijna een heel leip ongeluk gehad omdat ik niks zag door de regen + een vrachtwagen voor me. Echt helemaal geen zin om vandaag weer twee uur te rijden.
Ik kijk uit naar je avond-dagboekpost dat je met drie mensen hebt gevochten vandaag, gaat leuk zijn!
Ik praat veel met mn handen vooral als ik in een andere taal praat. En ik had het net over betalen en ik deed een soort gebaar van contactloos betalen. Ik voel me echt een zoomer.
Doet me eerder aan Desiree van B&B vol liefde denken
Oh dat kijk ik niet maar ik denk dat het een belediging is!! Haha.
Ik heb vorig jaar een zorgverzekering van 140 euro genomen zodat ik speciale acne behandelingen kon doen en ik heb precies 0 behandelingen gedaan. Echt goed bezig toch nog maar eens even naar kijken
Ik had een paar jaar geleden heel veel bedrijven in het dorp gemaild of een dm gestuurd omdat ik voor school ‘lokale ondernemers’ moest interviewen.
Krijg ik nu ineens een dm terug met ‘ja is goed, kom deze week maar langs hoor’.
Mijn bericht was van 2019 en ik ben al een halfjaar afgestudeerd inmiddels
Hahaha dat valt wel mee maar moest direct aan Desiree op de markt in Italië denken
Kan ik al naar bed? Mijn ogen vallen dicht op het werk. Koffie en redbull zijn geen goede combi voor mijn darmen
Ik moet een collega samenvatten door middel van keukengerei. Ik zit denken aan een Le creuset pan, (goede kwaliteit, kan je op vertrouwen) maar ik wil vooral die vraag niet serieus nemen.
Een vergiet, vergeet alles wat ik vraag
En filtert de zin van de onzin
Ik heb het idee dat mn manager is vergeten dat ik volgende week vakantie heb. Hij is allemaal plannen aan het maken. Ik vertel hem ook niks want ik heb wel zin in wat chaos.
(Het staat wel vast hoor hij is t gewoon vergeten)
Ik heb dit een keer gehad met een oud werkgever. Die manager was ook zo chaotisch, ik vergeet nooit meer haar hoofd toen ik zei tot over 3 weken ik zag haar echt denken van wanneer is dit besloten
Ik heb dit ook een keer gehad, toen was ik 3 weken vrij. Na 2 weken whatsappte ie me om te vragen of ik nog naar m’n 1 op 1 kwam, want die zou 5 minuten geleden zijn begonnen :’)
Welk woord bedoelde ze daar eigenlijk mee hahaha
Ik loop nu pas 1 maand stage en ondersteun vanuit het hoofdkantoor winkels en vandaag tijdens een event hebben ze blijbaar doorgegeven aan mijn ‘grote baas’ doorgegeven dat ik het heel goed doe, en daar werd ik echt heel blij van