Ik kwam net in de keuken en er stond een gaspit vol open met een lege pan erop. Heeft uren gebrand, want ik heb vanmiddag iets opgewarmd. Ik mag blij zijn dat er niks gebeurd is en tot zover letten op mijn energierekening.
Voor koe en rundvlees toch?
Supervervelend, dan moet je maar onder een dekentje op de bank zitten
Ik ben gelijk na werk gaan hardlopen, toen was het heel ff droog
Ik kreeg vandaag zelfgemaakte red velvet cake mee naar huis van iemand. Ben het nu aan het eten en het is met botercreme ipv roomkaasglazuur.
Vandaar dat die persoon het weggaf
Minder duur maar ik heb 14u mijn badkamerlicht aangelaten.
Haha ik weet nog dat een collega in juni al zei dat het met de Vierdaagse (werk is in Nijmegen, dus dat is een ding) tegen de 40 graden zou worden, want dat had ze op Facebook gelezen. Ik dacht echt âpfff geloof je het zelfâ, maar het was wel zo. Maar liever niet die koude winter, echt niet fijn met die gasprijzen
JoepieâŠ
Doe maar liever niet met die energieprijzen
Ik ben vanmorgen op het station van de trap geflikkerd ivm regen en keihard op mân bil beland en nu doet gewoon zitten al pijn. Heb echt een ei op mân bil đ«
Ik heb vandaag op verzoek van mijn manager een eerste aanbod voor salarisverhoging op de mail gezet en heb best hoog ingezet nav gevoerde gesprekken en steun van collegaâs maar ben nu mega zenuwachtig voor de reactie en denk dan ineens onee ze gaan me echt uitlachen haha. Maar dacht nu ook, wat heb ik te verliezen, kunnen altijd onderhandelen.
Heb lekker mijn deken voor op de bank en mijn snuggie tevoorschijn getoverd en alvast gewassen want het wordt weer kouder. Wil eigenlijk ook mijn winterdekbed erop gooien, want een dik dekbed ligt ook gewoon heerlijk. Maar ben bang dat ik het dan in de winter alsnog koud krijg als ik er nu al onder lig. En het is hier binnen alsnog 21-23 graden met de hele dag het raam open, dus waarschijnlijk zweet ik er alsnog mee weg
Goed gedaan juist! Het is algemeen bekend dat vrouwen vaak te laag inzetten, dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was
Ik heb nu al zin in de mensen die gaan roepen: Dit is allemaal bedacht door de overheid!!! extra koude winter en dan alles zo omhoog gooien!1!1!
Haha ja dat dacht ik ook en probeer ik vast te houden een dag later, hoop snel een reactie
Post is niet verwijderd maar verplaatst!
Ik zie net op nu.Nl de kop âAantal zelfstandig werkende diĂ«tisten dijt flink uitâ. Denk dat degene die dat bedacht heeft zichzelf nu hilarisch vindt.
Hahahah ik heb al zulke dingen voorbij zien komen De gaten in de gaspijpleidingen zijn ook onderdeel van de great reset. Gelukkig mân Facebook app verwijderd, dat scheelt echt heel erg.
ik heb nog steeds geen idee wat een topic splitsen of samenvatten is