Ik had het niet zo erg als jij maar heb wel nog even een avond al die acteurs hun instagram afgegaan voor de nostalgie Zo gek dat het dan ineens voorbij is (ondanks dat ik zelf de serie te lang vond duren, haha)
Wow edgy humor. Ja klopt, geen idee waarom dat zo heten moet.
het was een flauw mopje, excuus
kut nu is je post verwijderd en heb ik het antwoord gemist
Nee joh ben niet boos hoor. Leuk dat je weer meeschrijft.
plitsen is als een mod je post verplaatst naar het relevant topic (ik zei gestapo)
Kreeg net een berichtje dat mijn kaarten geprint zijn. Ik keek even naar de foto’s die de drukker in het bericht mee had gestuurd. Ik schrok mij de tering want ik dacht eerst dat elke kaart een drukfout had. Nee, dat is het elastiekje wat er omheen zit
Haha, ik had precies hetzelfde met kaarten die ik heb laten drukken. Ik helemaal slecht totdat iemand zei ‘volgens mij is het gewoon een elastiekje’. Was al bijna aan het bellen met de drukker.
Soms zijn die foto’s niveau aardappel
Ik heb net een heerlijke dikke vest gekocht voor thuis. En de zakken hebben een rits, ik ben tevreden. In combi met mijn elektrische dekentje (daar zit ik nu op haha) hoef ik de kachel eerst niet aan te doen.
Naaah ik ben zo boos. Vorige week vrijdag was ik enorm grieperig en moest ik helaas mijn rijles cancellen. Maar nu mag ik hem dus niet inhalen omdat de plek niet was ingevuld en de instructeur dus een uur geen leerling had. Wtf man. Ik betaal goudgeld aan dat kutbedrijf en dan ook nog eens dit erbij. Baal nu echt dat ik niet alsnog ben gegaan. Had graag de hele boel aangestoken daar
Zit in de trein, zie ik ineens een meid haar wenkbrauwen epileren 🫥 doe dat lekker thuis haha
Wat is er mis mee om zoiets in de trein te doen?
Oh ik doe dat zo vaak, heerlijk! Perfect licht en je hebt echt even de tijd.
Mij lijkt de trein vooral te hobbelig? Zit ik straks met dat pincet in mn oog, nee bedankt
Bij heel veel bedrijven staat dat toch in de voorwaarden, 24u van te voren afmelden en anders betaal je gewoon (een deel) van het bedrag. Snap dat je boos bent, maar is niet iets heel raars ofzo wat zij doen.
Nagels knippen in de trein is pas wonderlijk. Lees: goor. De nagels vliegen je om de oren, no thanks.
Liever dat dan nagels lakken. Wat een meur geeft dat zeg
Aah ik zag net zo een lieve opa. Hij had ook een typische opa trenchcoat aan en een hoedje op. Hij kwam mij tegemoet lopen en de stoep stond vol met scooters. Ik had 2 grote tassen mee dus ik ging netjes achter de scooters wachten zodat hij eerst over het smalle stukje stoep kon.
Hij bleef staan dus ik zei kom maar. Zei hij; jongedame ik kom uit de tijd dat dames altijd voor gaan. Dus ik doorlopen deed hij zijn hoed af als groet. 🥹🥹🥹🥹🥹
Als je je wenkbrauwharen maar bij je houdt haha
Zie het al voor me dat ze op het raam worden geplakt ofzo