Ja dat bedoel ik ook. Ik vind het dus ook vies daarom reageerde ik met “als je ze maar bij je houdt” (zakdoekje ofzo) en dus niet op de trein plakt haha
Ja, ik vind dat ook heel goor hoor. En dan zijn mensen verbaasd dat je thuis meteen je kleding uittrekt. Nou, ik wil niet weten wat daar allemaal aan hangt na een dag werken en reizen.
Sorry maar dat geldt bij mij als niet netjes hoor.
Vuistregel: in het openbaar dingen toevoegen aan het lichaam is is ok, dingen verwijderen is voor thuis.
Edit: ohja nagellak is een uitzondering.
Vooral dit
Wat hierboven ook al gezegd is, ik vind het niet echt smakelijk om zoiets in de trein te doen, net als nagels knippen/lakken enzo
Nouja het is meer de manier waarop het gaat hoor. Tuurlijk snap ik dat het zo gaat maar ze zijn daar zo kattig. Toen ik met koorts opbelde en enkele keren in hoesten uitbarste was het al zuchten en steunen over het feit dat er een “gat” zou komen. Ik doe het niet expres en vind het net zo vervelend (of zelfs vervelender) dan dat zij doen. Die lui krijgen die centen toch wel
Oké, dus borderlinewimpers plakken in de trein mag gewoon? Asking for a friend, cc @Karl_Lagerfeld.
Mij zul je niet horen.
En deo spuiten in een volle coupé dan? Maar ja aan de andere kant, liever een lekkere geur dan iemand die meurt
Hallo een vuistregel hoeft niet volledig te zijn hè? Ohja traangas is ook een uitzondering, just in case.
Axe Africa kan ik handelen
Zeker! Is echt borderline approved
Ik vroeg het eigenlijk voor jou. Maar wie houd ik hier voor de gek. Alsof jij ooit in de trein zou stappen.
Nee never. Ik ga nog liever dood
Ik had vandaag ook zoiets: ik zat in een koffietentje en dacht wow wat een rare reflectie in het raam!! (Daar zat ik achter). Het was mijn bril
Ohhh dit herken ik! Oh dat uitknijpen he, verschrikkelijk. Deden ze ook een peeling? Die is mij een keer echt een beetje te hard gegaan Auw!
Haha oh jaaa die ventilator! Ik was 'm alweer vergeten. Bij mij viel het gelukkig wel mee op het moment zelf, maar bij mijn laatste keer heb ik echt een week lang lopen vervellen ofzo En ik elke keer weer ‘nou deed niet zoveel mag wel meer hoor!’. Dat was dus net too much
Ik moet wel zeggen dat ik daarna ook altijd wel een mooie huid had! Al had ik in het begin soms als reactie wat meer acne, maar na een paar behandelingen was het echt wel beter. Maar leuk is anders ja. Ik deed het ook omdat ik volgens mij precies hetzelfde bedrag vergoed kreeg (anderzorg toevallig?). Volgens mij krijg ik nog een halve sessie vergoed dus wellicht ga ik nog een keer haha.
En ja die spullen zijn duur he?? Ik heb toen een facewash gekocht maar bij de rest dacht ik… nahh. Serum van 50 euro? Ik denk er even over na
Haha woooooow. Maar hey ik snap je wel. Alles voor een mooie huid! Ben wel benieuwd wat daar dan in zit