Gewoon niet doen.
Drugs
Bedankt voor de motivatie!!!
Net de verdediging van m’n masterthesis gehad en het ging goed, m’n begeleider zei dat we er trots op mochten zijn
Nu op naar minder stress en meer vrije tijd!!
Werkt dat zo bij jullie, ja, dat je zelf een voorstel doet? Ik zou het namelijk eerder omdraaien en vragen wat hun range is. Stel dat is (fictieve bedragen) tussen de 10 en 20 dan kun je aangeven dat je tevreden zou zijn als ze het richting de 20 (eventueel zelfs hoger) kunnen krijgen voor je, en dat je dan graag blijft. Maar ik kan me ook voorstellen dat dit eerder werkt als je een bedrijf binnenkomt.
Ik ben blij dat ik in het onderwijs, eenmaal binnen, niet meer hoef te onderhandelen. Dat gaat allemaal automatisch per schooljaar, steeds een trede omhoog.
Ik ga duimen voor jou dat ze jouw aanbod zullen accepteren!
Nu al dag 3 van dat de was gewoon niet droogt.
omg wat is dat voor goud dan?!
Hopelijk is het een wondermiddel
Je zou het denken, maar toch trap je na een tijdje weer erin
Er is niet echt een normaal bij ons, behalve dat intern een stap maken vaak betekent dat je maar een kleine stap mag maken. Ik heb nu dus flink hoger gevraagd, maar dit onderbouwd met wat ze o.a. zelf aangaven.
Idealiter vraag je eerst een range maar over het algemeen laten ze een kandidaat een eerste bod doen.
Het is nu waarschijnlijk afwachten hoe HR ernaar kijkt, misschien gaat er dan nog een trede vanaf, maar daar zou ik al heel blij mee zijn. En haal hierbij bijna helemaal zeker mijn ooit compleet random gekozen doel voor mijn dertigste haha.
Ik heb al weer mn winterjas en handschoenen aan. Misschien haal ik voor de winter wel een skipak. Haat kou.
Ik had van de week op de fiets ook al dat ik dacht kan mijn handschoenen al wel aan?? Maar wil het eigenlijk nog niet want dan heb je er straks helemaal niks aan naar mijn idee??
Ja precies dit!
Ik dacht vanmorgen ook ik kan mijn handschoenen wel aan op de fiets. Maarja wat doe je dan als t vriest ofzo?
Jaa dit dacht ik ook al. Mja miss ga ik deze winter wel gewoon niet naar buiten.
Ik denk dat ik serieus gewoon niet meer naar buiten ga, wanneer ik nu met m’n winterjas en sjaal om buiten loop ben ik echt aan het bibberen Ik wil ook rondgereden worden in een kinderwagen met warme voetenzak.
Ruikt dit een beetje okay? Ik heb een tester van een ander product uit dezelfde lijn en het ruikt a-typisch, heel lekker kan ik het niet noemen. Vlg de huidtherapeut normaal bij dit soort Medic-skincare dingen
“Wat de fuck mam noooooo! Ik ga later je billen niet wassen als je dit op de uitnodiging laat!”
Ik heb al wel dunne handschoenen aan. Dat is dan nu dik genoeg en dan kan je straks als het nog kouder is nog dikkere handschoenen aan doen.
Oh lol that escalated quickly
Als je richting het oosten/zuidoosten naar buiten kijkt (en er geen wolk voor zit) kun je Jupiter echt super fel zien vanavond, echt tof