Wat je even kwijt wil #62

Ik reed net langs een paar vuurwerkwinkels en er stond gewoon al een lange rij buiten aan te schuiven :neutral_face:

Ik heb kaneelthee echt helemaal herontdekt❤️

5 likes

Nu wil ik deze meteen weer!

1 like

Op deze dagen ben ik blij dat ik de spulletjes heb om zelf gingerbread latte te maken

4 likes

Vuurwerkwinkels, nu al? Mis ik iets

4 likes

Zit nu in de trein en toen ik aan het wachten was om in te stappen zag ik allemaal mensen via de 1e klas doorlopen en moest toen aan het forum denken haha

4 likes

Ja en hier zijn ze ook alweer aan het knallen, echt mijn nummer 1 haat in het leven

5 likes

Net over de grens in Belgie, maar je zag alleen maar Nederlandse auto’s.

Dit zijn altijd van die prachtige dingen ja, die je echt had willen filmen! Ik moest hierdoor denken aan wat ik laatst had met mijn vriend en een speaker. Dat ging ongeveer zo:
Vriend + ik liggen een beetje op bed te zoenen en te knuffelen. :smiling_face_with_three_hearts: Muziekje erbij via zo’n box, helemaal romantisch. En ineens dacht die speaker: ik ga kapot! Maar dat deed hij niet stil. Nee, dat ging echt met het geluid van een hele lange natte scheet. En daarna viel ie super dramatisch voorover. Alsof we m gewoon letterlijk zagen afsterven.

Ik heb echt minutenlang liggen janken van het lachen. Echt de beste moodkill ooit!

13 likes

Mijn broertje (verslaafd aan vakanties en avontuur) heeft weer iets nieuws: hij wil skileraar worden in Zell am See. Leuk voor hem hoor maar hij doet gewoon nog werken leren in de zorg dus hij zal wel weer stoppen daarmee :joy: ach als hij t maar naar zn zin heeft

1 like

@Rose_Gold hahahaha omg ik was echt stuk gegaan al helemaal op zon moment :joy:

@ZusjevanJoost Nee maar echt!!! Ik word er ook echt schijtziek van iedere avond eigenlijk. Vooral het tandenpoetsen vind ik zo saai :joy:

2 likes

Kan hij dit niet alleen in de vakanties doen? Ken meerdere mensen die dat ook deden! Of heeft ‘ie niet zoveel vakantie omdat het leren/werken is

2 likes

Hij moet eerst een tienweekse cursus doen dus dat moet sowieso buiten zn vakantie om, maar verder ken ik zijn schema niet goed genoeg om daar uitspraken over te doen

2 likes

Ah ja dan wordt het misschien lastig, nou zou leuk zijn als ‘ie er vroeg of laat iets mee kan doen

2 likes

Zn vriendin heeft al twee puberdochters

3 likes

Jawel hoor, dat haar broertje into MILFs is.

2 likes

Mn vader wilde joggingbroeken van de primark. Nou haat ik de pri en al helemaal op zaterdag. Maar goed, toch maar naar binnen en die broeken uitzoeken. Hij ziet de rij, geeft zn pasje en loopt weg :skull: dus ik heb ook maar wat voor mezelf gepakt

29 likes

Hahaha groot gelijk!

1 like

Ben nog geen dag in griekenland en word al helemaal volgestouwd met eten haha.

58 likes

Hoe heerlijk!

3 likes