Dit zijn de problemen die je wilt in het leven
Is dit de vakantie dat je je vader ziet ook? If so, geniet ervan en ehhh laat je lekker volstouwen, daar is vakantie 100% voor.
Yess ben bij mn familie haha mn vader verteld verhalen van vroeger en mn oma komt steeds met ander eten. Of een random filmpje van bloemen die ze heeft gezaaid haha.
Man man man wat een depressieve dagen zijn dit toch. Zou bijna de kerstboom al opzetten
Ik voel me rot en ik verveel me. Heb de hele dag geen zak gedaan, 3 boeken begonnen alles weggelegd. Zo zonde van mijn weekend, want ik ben er alleen maar onrustiger van geworden. Weet ook niet waar ik wel zin in heb om te doen
Wat een stomme dag vandaag. De hele middag af en aan geslapen
Wat houdt je tegen. Doe het als het je blij maakt.
Hij staat altijd een beetje in de weg maar ik ga wel meer kaarsjes ofz fixen binnenkort
Misschien een leuke tip. Via het AD kun je iemand een gratis kaartje sturen ivm de week tegen eenzaamheid: DPG Media Privacy Gate
Ik ga zo met vriendinnen naar de stad en heb de hele dag al een raar voorgevoel dat eentje zou afzeggen Ă©n dat het een hele rare avond wordt omdat ik iemand ga tegenkomen (geen idee of dat positief of negatief wordt haha). Nou dat eerste is dus inderdaad gebeurd net dus ik ben echt bang de rest van mân voorgevoel ook uitkomt straks
Edit: omg help nu knippert mân lamp ineens heel erg. Lijkt wel een teken
Oh wat lief dat je dit deelt. Heb gelijk een kaartje verstuurd naar iemand die wel een knuffel ( per post) kan gebruiken
Sinds wanneer heb ik als ondertitel âspeels gepositioneerdâ what does that even mean hahhaha
Ja gvd, zit ik 30 minuten te wachten op thuisbezorgd, is die hele bestelling ineens geannuleerd Het is dat ik de foodtracker nakeek en de melding zag.
Niks fijners dan op zaterdagavond geen verplichtingen hebben en ben & jerryâs in bed te eten.
Ik heb deze pot al meer dan één week onaangeroerd in mijn ijskast liggen en heb hem nu pas geopend haha.
Ik ga mân 3e nachtdienst in en ben helemaal nat geregend. Top
Ik zit nu op thuisbezorgd te kijken naar iets anders en deze tent heeft politieke schotels.
Supervaag. De Wilders schotel omschrijven ze als een schotel met extra veel varkensvlees en de Rutte schotel heeft gyros en een kleine pita
Ik zou geen falafelschotel Rutte bestellen. Kun je niet op vertrouwen dat die wel aankomt.
Edit: omg ze bestaan echt haha. Ik zat dit uit mijn duim te zuigen.
zou je dan ook van alle schotels het vliegend schijt krijgen?
Wel ideaal is dat als je door die schotels de hele nacht op de wc zit om je darmen uit je lichaam te schijten, je er de volgende dag geen actieve herinnering aan hebt.
Reactie van het restaurant : âik heb hier geen actieve herinnering aanâ