Ja, daar heb je wel een punt ja. De Rutte Cleanse
In de avond blueberry muffins en choco brownies in de airfryer maken is zo’n lekkere late night snack. Ben blij dat ik amandel- en kokosmeel in bulk ingeslagen heb.
Ik ben jaloers ik eet pepernoten (kale? Waarom heb ik dat uberhaupt gekocht)
Vandaag is het precies vier jaar geleden dat ik een dood dier uit m’n convectorput heb gestofzuigd en met behulp van het forum ontdekte dat het een kreeft was
Omg ik denk daar nog vaak aan
Mijn halve leven ben ik bang geweest voor vliegen vanwege extreme oorpijn. vandaag, na 2 oor ingrepen, talloze bezoeken aan de KNO en een hele trucendoos aan neusprays en kalmeringspillen heb ik gewoon gevlogen!! En ik voelde gewoon NIKS. Ik had dit niet durven dromen, echt de allergrootste overwinning die ik ooit heb gemaakt!
Wat fijn!
OMG, heb het even teruggezocht maar getverderrie zeg.
Godver spectacle er stond net allemaal politie in de straat plus kwamen nog nieuwe agenten aanfietsen (lolllll) en er werd een huilende vrouw weggebracht.
Dus Ik wilde graag ramptoeristen maar ik heb geen idee wat er nou was, echt jammer.
Bij Neude?
Eerst zat ik tot een uurtje of half 1 rustig op de bank een serie te kijken maar toen appte een vriendin dat ze in de club was. En meteen daarna: je woont hier 5 min vandaan dus ik zie je over 5 min xx
Dus nu zit ik met teveel wijn op in een karaoke bar and i love it.
Urghhhh fuck ik moet werken en ben brak. Eigen schuld natuurlijk maar ben even heel zielig
Ik was gisteren zooooo moe en nu heb ik vanacht 9 uur geslapen en ben ik nog steeds een beetje moe
Heb net aloe vera geplukt en in de vriezer gelegd. Na mn vakantie zie ik er weer uit alsof ik 16 ben.
Nee maar las idd dat daar iets was
Ik ben mijn stem bijna kwijt en nu moet ik de hele tijd van mijn vriend zeggen: mag ik twee bierrrr? Omdat ik dan net als zo’n hockeymeid klink
Ja! Veel plisie en afgesloten
Stuur voice memo pls
Ik ga zo naar een vriend en ik krikg ineens een flashback. Weet nog dat ik een keer appte naar hem van volgens mij ben ik doorgelekt toen was ik onderweg naar hem. Daarmee bedoelde ik eigenlijk gewoon beetje in mn ondergoed en dat ik er zo aankwam. Ja wij delen nogal veel met elkaar. Toen ik de autodeur opendeed lag er een hele stapel opengevouwen handdoeken op de zitting van zijn auto. Hahaha, volgens mij dacht hij echt dat er een wandelend bloedbad aankwam.
Oh mijn moeder ook al een aantal dagen en ik dacht dit lijkt net iemand die altijd met haar corpsvriendinnen gaat stappen lol.
@Soy.peor smeert dat goed uit? Ik had een tube met bijna pure aloe vera in de vriezer gelegd maar dat werkte niet zo goed.