Wat je even kwijt wil #62

@Zemraluani zei: Je klinkt als elke Brabantse student die in Utrecht is gaan studeren.

10 likes

Het is een soort ijsklontje dan wat je over jr huid haalt.

3 likes

:triangular_flag_on_post:?

2 likes

You called?

40 likes

Ik moet vandaag 3x 5 min hardlopen en ben dat echt al sinds 8 uur vanmorgen aan het uitstellen. Kom op het is maar een kwartiertje

13 likes

Je kan het!

7 likes

Als je NU gaat ben je er over 30 minuten al lang weer vanaf joh!

4 likes

Ik heb net een half uur de hele badkuip staan te schrobben en nog zie ik overal glimmende stukjes. Echt leuk van die bruisballen met glitters :+1:

9 likes

Ik heb zo’n chill weekend, echt de perfecte mix tussen tijd voor mezelf en leuke mensen om me heen :smiling_face_with_three_hearts: en gewoon een goed humeur en lekker weer! Niet boeiend verder maar dit gebeurt niet zo vaak de laatste tijd dus ik ben positief verrast over deze dagen haha

23 likes

Oh bah heb echt een vieze hello fresh maaltijd gemaakt net. Hoop dat mn vriend het ook goor vind en sushi wil bestellen

21 likes

Ik ben het hardlopen ook al een week aan het uitstellen echt veel te moe :+1:t3::+1:t3:

4 likes

Zo specifiek, maar zo herkenbaar deze beschrijving.

2 likes

:star: burger king :star:
Daar gaan ze per 20 en sws lekkerder dan iedere andere jalapeno cheese bite

11 likes

Is dit een metafoor? :joy:

9 likes

Ik heb lekker gegourmet en wijn gedronken en een leuke nieuwe vriendin gemaakt en met mn buurman geflirt :smiling_face_with_three_hearts: alleen jammer dat ie niet op mn bootycall reageert

29 likes

Opzich is mn grieks nog beter dan ik had verwacht. Kan iedereen in ieder geval begrijpen. Het enige is dat iedereen hier of Yorgos of Manolies heet en ik dan maar moet gokken over welke van de 10 Yorgossen die ik ken het gaat.
Tradities zijn leuk maar geef niet je hele familie dezelfde naam aub.

52 likes

De lampjes op mijn ventilatiesysteem knipperen alsof het een disco is :+1:t2: morgen maar even bellen, erg irritant dit

M’n insta account is gehackt en ik kan er op geen enkele mogelijke manier meer in :roll_eyes: wat kut zeg. Ik moest een video selfie maken om te bewijzen dat ik t ben dus ik hoop dat ik over enkele dagen weer m’n account in kan. Nu staat er super veel bitcoin bull shit op mijn verhaal. En ik kan m’n account van buitenaf ook niet meer deactiveren…

2 likes

Ik was het aan het kijken en ik dacht al ohnee dit klopt niet :sweat_smile: maar heb je zelf iets geks gedaan met een sms of code of hoe hebben ze je gehackt?

1 like

Volgens mij is dit een soort schijnveiligheid maar door dat gedoe in Brazilië ben ik echt blij dat we in NL een coalitie hebben van meerdere partijen ipv één president. Ik ben geen koningshuis fangirl maar ik zou het Nederlandse volk ook echt niet genoeg vertrouwen om één president te kiezen. Ik weet niet of het in de praktijk nou heel anders zou zijn zonder koningshuis en met president enzo maar Rutte als premier is al kut genoeg.

4 likes