Zit in een winkel en ze spelen een abc rapnummer af
Ik ben verkouden en ik trek elk middel uit de kast om mij heel snel beter te voelen. Ik zit nu op het punt dat ik een witte jas aan wil gaan doen en mezelf even medisch ga onderzoeken en wat recepten ga uit schrijven
waarom is dit een rare naam?
Tollie betekent piemel
aha, dat verklaart haha, heb het hier (noorwegen) namelijk al meerdere keren gezien als voornaam
Ik ben zoooo moe! Net al koffie gedronken en rustig aan gedaan maar mijn lichaam smeekt er echt om lekker knus onder mijn dekentje te gaan liggen Als ik dat doe is de dag gegarandeerd weggegooid dus moet echt weerstaan
Huh je dag is niet weggegooid als je naar je lichaam luistert hoor. Klinkt alsof je dat juist even moet doen als je dat zo hard nodig hebt.
Dat is waar maar ik heb gisteren ook al zoān nutteloze dag gehad en als ik eenmaal een dutje doen sta ik meestal nog meer futloos op. Ben de laatste weken constant moe, ik denk dat het komt doordat het weer plots zo veranderd isā¦
Ik hang al een uur en tien minuten in de wacht bij de Belastingdienst
Leuker kunnen we het niet makenā¦
Ook niet eenvoudiger
En ook niet sneller
Maar ze kunnen wel heel goed etnisch profileren
Ach ja, iedereen is Ʃrgens goed in, niet?
Ik ben de afgelopen dagen echt goed bezig geweest met restjes uit de vriezer eten. Kon gister op de vrijgekomen ruimte wel 6 potten B&J uit de bonus kwijt!
En ja dat was dus de motivatie achter deze actie haha
Ugh waarom gebruiken ze altijd zoveel producten bij de kapper bij het fohnen. Mn haar is zo plakkerig.
Ik ken een Tarrel
De mondhygienist heeft vandaag tandsteen verwijderd en ik voel dat apparaat nu nog steeds over mān tanden gaan. Kippenvel en rillingen krijg ik er van
Ik moest dit googelen. Meestal kan ik een hoop verdragen maar deze vond ik heftig (op mijn toch al rommelige benevelde maag)
Ik wist het ook jaren niet hahaha vond het al zo raar dat iedereen om die naam moest lachen en raar keek
Is de winkel In Gold We Trust?