Wat je even kwijt wil #62

Ik wist het ook jaren niet hahaha vond het al zo raar dat iedereen om die naam moest lachen en raar keek :laughing:

Is de winkel In Gold We Trust?

1 like

Nee gewoon een modezaak voor 40plussers

2 likes

super fijn, wachten op een monteur die tussen 8 en 12 komt

Dit is echt zielig maar ik vind het stiekem ook zo grappig hoe hij zo blob het water invalt :joy_cat:

https://youtube.com/shorts/I5byVFNm4_k?feature=share

3 likes

Whahah die vrouw ook echt vet droog oh shit :joy: geen paniek niks :joy:

3 likes

Heh, ik voel me oud maar dit is een soort YouTube meets tiktok?

6 likes

Ik heb zelf matcha spread gemaakt nav een tiktok en het is zo lekker, normaal gesproken eet ik amper brood thuis of op kantoor en meestal ontbijt ik ook nooit zo vroeg, maar ik heb nu al drie broodjes op met mn matcha spread :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oh bah was aan het douchen en werd opeens zoo misselijk onder de douche moest echt snel eronder vandaan en in bed gaan liggen

1 like

Ja ik wil geen tiktok maar er staan heel veel tiktokfilmpjes op youtube en dan kun je ook gewoon doorscrollen.

Ziek gemeld van werk omdat ik migraine had en m’n medicijnen nog niet werkten. Werd ik wakker van ontiegelijk geboor in de flat en alles trilde dus ben ik naar m’n ouders gegaan. Kom ik daar aan is m’n hoofdpijn zo goed als over ineens :woozy_face:

1 like

Hoezo staat er geen link naar die TikTok, ik wil ook Matcha spread.

6 likes

You’re welcome

5 likes

Dit moet ik maken

1 like

Thanks! Welk matcha poeder heb jij gebruikt? Ik heb echt de ballen verstand van wat goede is.

1 like

Ik wil ook Tiktok downloaden maar kan alleen maar denken aan de creepy invasive dingen die die app doet. Terwijl Instagram en FB waarschijnlijk geen haar beter zijn.

6 likes

Mwah, die zijn een halve haar beter. Maar als je al Facebook en instagram hebt kan je ook prima tiktok erbij nemen.

2 likes

Ik wilde in de trein werken maar ben voor het eerst sinds lang weer zó misselijk. Echt weggegooide tijd dit, 4 uur reizen voor een afspraak van een uur.

1 like

Over iets meer dan een uur gaat de huisarts mijn ingegroeide teennagel verwijderen en ik knijp hem. Waarom moest ik die ingreep ook opzoeken op YouTube?

Anyhow. Ik heb halloween oorbellen en scrunchies gekocht bij kruidvat net omdat ik pijnstillers moest hebben. verzacht de pijn iets. (nee, niet echt, but still fun)

9 likes

Ik zou die verhuizers even vragen. Beetje brutaal misschien, maar zij zijn tenslotte de oorzaak.

10 likes