Wat je even kwijt wil #62

Tussen het beginstation en station 2 waar ik sta zitten werkelijk 300 meter ofzo (over een rivier wel) maar nog kan die kuttrein niet op tijd zijn :fu:

Zit al 1,5 maand te wachten op de borg van mijn woning die ik terug moet krijgen. Het is ook niet een klein bedrag🄲 neem je contact op dan krijg je terug dat het zo snel mogelijk komt.

Sitting and smiling

3 likes

Het wordt vanaf woensdag weer ff 20 graden, echt zin om weer zonder jas naar buiten te gaan

En blote benen :heart_hands:

11 likes

63 likes

Ik had wel een insta berichtje gehad van een tattoo artist dat ik volgde met de vraag of ik een sms had gehad met zo’n wachtwoordlink voor insta ( om dus in je account te geraken) en die heb ik idd ontvangen… ik heb er niet op geklikt, sms meteen verwijderd en toch werd ik diezelfde avond gehackt…
Gelukkig was de insta helpdesk snel deze keer, want had daarjuist mijn account al terug dankzij die videoselfie! Las op internet dat dat weken kon duren maar ik heb dus geluk gehad. Goede reminder wel om eens een erg sterk wachtwoord te verzinnen en al m’n wachtwoorden te wijzigen :sweat_smile:

9 likes

Wat kut zeg! En ook fijn!

3 likes

En ook geen wachtwoorden te hergebruiken :heart: echt voor elk account/elke website etc een ander wachtwoord. Want ook al verzin je nu 1 sterk wachtwoord, als een van je vele accounts bij een datalek is betrokken ligt dat sterke wachtwoord alsnog op straat en kan er makkelijk op je andere accounts worden ingelogd. Ik weet niet of je een iPhone hebt, maar daar zit een wachtwoordmanager ingebouwd die zelf sterke wachtwoorden voor je verzint en ze dan opslaat zodat je die zelf niet allemaal hoeft te onthouden. En anders zijn er ook veel andere wachtwoordmanagers die je kunt gebruiken

3 likes

Twee-staps-verificatie is ook aan te raden! Via de Google Authenticator app heb je dan op een nieuw apparaat nog een extra code nodig voor het inloggen.

Ik moet zeggen dat ik laatst ook ineens ā€˜gehackt’ zou zijn, of in ieder geval mijn wachtwoord moest veranderen? Maar daarmee was het ook meteen opgelost dus het was heel raar :sweat_smile: Gebruikte toen ook al 2 staps verificatie… dus weet niet zo goed wat dat was.

1 like

Ah ik lees een berichtje over een hond die vermist is :sob::broken_heart: vind dat zo zielig.

Maar deze hond heet Tolli… kan toch niet :sob:

10 likes

Zit in een winkel en ze spelen een abc rapnummer af :woozy_face:

2 likes

Ik ben verkouden en ik trek elk middel uit de kast om mij heel snel beter te voelen. Ik zit nu op het punt dat ik een witte jas aan wil gaan doen en mezelf even medisch ga onderzoeken en wat recepten ga uit schrijven :joy:

2 likes

waarom is dit een rare naam?

6 likes

Tollie betekent piemel

5 likes

aha, dat verklaart haha, heb het hier (noorwegen) namelijk al meerdere keren gezien als voornaam

10 likes

Ik ben zoooo moe! Net al koffie gedronken en rustig aan gedaan maar mijn lichaam smeekt er echt om lekker knus onder mijn dekentje te gaan liggen :smiling_face_with_tear: Als ik dat doe is de dag gegarandeerd weggegooid dus moet echt weerstaan

3 likes

Huh je dag is niet weggegooid als je naar je lichaam luistert hoor. Klinkt alsof je dat juist even moet doen als je dat zo hard nodig hebt.

9 likes

Dat is waar maar ik heb gisteren ook al zo’n nutteloze dag gehad en als ik eenmaal een dutje doen sta ik meestal nog meer futloos op. Ben de laatste weken constant moe, ik denk dat het komt doordat het weer plots zo veranderd is…

2 likes

Ik hang al een uur en tien minuten in de wacht bij de Belastingdienst :sob:

1 like

Leuker kunnen we het niet maken…
Ook niet eenvoudiger

2 likes

En ook niet sneller

6 likes