Maar ze kunnen wel heel goed etnisch profileren
Ach ja, iedereen is érgens goed in, niet?
Ik ben de afgelopen dagen echt goed bezig geweest met restjes uit de vriezer eten. Kon gister op de vrijgekomen ruimte wel 6 potten B&J uit de bonus kwijt!
En ja dat was dus de motivatie achter deze actie haha
Ugh waarom gebruiken ze altijd zoveel producten bij de kapper bij het fohnen. Mn haar is zo plakkerig.
Ik ken een Tarrel
De mondhygienist heeft vandaag tandsteen verwijderd en ik voel dat apparaat nu nog steeds over mân tanden gaan. Kippenvel en rillingen krijg ik er van
Ik moest dit googelen. Meestal kan ik een hoop verdragen maar deze vond ik heftig (op mijn toch al rommelige benevelde maag)
Ik wist het ook jaren niet hahaha vond het al zo raar dat iedereen om die naam moest lachen en raar keek
Is de winkel In Gold We Trust?
Nee gewoon een modezaak voor 40plussers
super fijn, wachten op een monteur die tussen 8 en 12 komt
Dit is echt zielig maar ik vind het stiekem ook zo grappig hoe hij zo blob het water invalt
Whahah die vrouw ook echt vet droog oh shit geen paniek niks
Heh, ik voel me oud maar dit is een soort YouTube meets tiktok?
Ik heb zelf matcha spread gemaakt nav een tiktok en het is zo lekker, normaal gesproken eet ik amper brood thuis of op kantoor en meestal ontbijt ik ook nooit zo vroeg, maar ik heb nu al drie broodjes op met mn matcha spread
Oh bah was aan het douchen en werd opeens zoo misselijk onder de douche moest echt snel eronder vandaan en in bed gaan liggen
Ja ik wil geen tiktok maar er staan heel veel tiktokfilmpjes op youtube en dan kun je ook gewoon doorscrollen.
Ziek gemeld van werk omdat ik migraine had en mân medicijnen nog niet werkten. Werd ik wakker van ontiegelijk geboor in de flat en alles trilde dus ben ik naar mân ouders gegaan. Kom ik daar aan is mân hoofdpijn zo goed als over ineens
Hoezo staat er geen link naar die TikTok, ik wil ook Matcha spread.
Youâre welcome