Wat je even kwijt wil #62

Gewoon niet doen hahah sorry heb er een gehad en m twee weken denk ik gebruikt. Vind het niet fijn drinken met smaakje maar zonder is t natuurlijk gewoon water. En vond t ook niet echt lekker haha

2 likes

Als je het wil aanschaffen moet je het vooral doen. Ik ben de eerste die alle nieuwe dingen wil proberen maar nu heb je al twee meningen dat het echt zonde is.

5 likes

Ik ben 2 weken geleden een beetje brutaal geweest en gevraagd om loonsverhoging. Ik had m’n argumenten waarom goed uitgezocht en nu krijg ik het ook nog! :partying_face:

107 likes

Ik werk op een school en al een paar keer meegemaakt dat leerlingen zo’n fles hadden en dat die lekte. Misschien toeval maar als je hem voor onderweg wil zou ik wel even reviews checken.

5 likes

Genieten!

3 likes

Om mijn dier met dierendag extra te verwennen mocht hij een extra lekker dood dier eten en toen dacht ik (als vegan zijnde) waar ben ik mee bezig??? :thinking::pensive:

6 likes

Heb vanochtend in de trein op YT Haasje en Rammelaar gekeken. Ivm het verdrietige nieuws over Leonie Sazias. :frowning: Wat een vakvrouw.

6 likes

Ik lag net nog lekker te slapen, gaat mijn telefoon, dacht dat er iets aan de hand was, want wie belt zo vroeg, was het iemand die zich wilde ziekmelden.
Jeetje, het is mijn vrije dag & hoe moeilijk is het om de procedure goed te volgen?
Dus ik ben nu klaarwakker.

4 likes

Ik las het net ook en heb toen meteen deze opgezet;

zooo vaak geluisterd vroeg, kreeg er kippenvel van nu

6 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Hondentopic

Schijnbaar past mijn muziek smaak weer aan. Ik vind Aurora opeens leuk. Weet niet waar dat vandaan komt. Maar thanks Spotify

2 likes

Wat prikken die tamme kastanjes zeg! Ik kwam een paar bomen tegen dus dacht leuk ik raap wat op maar ik had niet verwacht dat ze zo zouden prikken. Nu nog een recept kiezen en duimen dat het het geprikt worden waard was.

4 likes

Wat slim! Ik heb nu een stoffentas bij me met die prikdingen dus ik moet de zelfs nog pellen. Niet echt heel erg over nagedacht haha.

1 like

Weet jij of auto’s er tegen kunnen? Ben op een vakantiepark en die eikels vallen af en toe met een noodgang en vraag me zeer af of je auto niet vol deuken is na een weekje.

2 likes

ik wil nooit meer verliefd worden, ik ga een derde studie volgen en ik ben denk ik koopverslaafd

Einde bericht :joy:

34 likes

Waarom is herhaalreceptenlijn van de huisarts zo stressvol??? De eerste keer de helft van mijn recept vergeten in te spreken :sweat_smile:

5 likes

Toevallig viel er laatst 1 op mn hoofd toen ik op de fiets zat. Had een regenmuts op maar denk niet dat dat uitmaakt qua pijn. Vond het zelf maar een klein beetje pijn doen, ik schrok vooral terwijl ik ze al naar beneden zag vallen maar toch.

7 likes

Ik ben vandaag eerst bijna uitgegleden over een bende eikels (schoenen met weinig reliëf). Om daarna door mijn enkel te gaan door een eikel. Ik blijf maar weer binnen de komende tijd.

2 likes

Ik kreeg er eentje op mijn autoraam vanmiddag. :smiling_face_with_tear: Zowat een hartritmestoornis daarna van schrik.
Geen schade gelukkig.

1 like

Dat is bij mij al gebeurd vorige week. Ik had hier nog nooit over nagedacht tot het me overkwam. Succes met voorkomen! :stuck_out_tongue:

2 likes