Wat je even kwijt wil #62

Dit moet ik maken

1 like

Thanks! Welk matcha poeder heb jij gebruikt? Ik heb echt de ballen verstand van wat goede is.

1 like

Ik wil ook Tiktok downloaden maar kan alleen maar denken aan de creepy invasive dingen die die app doet. Terwijl Instagram en FB waarschijnlijk geen haar beter zijn.

6 likes

Mwah, die zijn een halve haar beter. Maar als je al Facebook en instagram hebt kan je ook prima tiktok erbij nemen.

2 likes

Godverdomme ik krijg een nieuwe douche en de wand zou vandaag geleverd worden. Zijn ze dus net geweest maar de overburen zijn aan het verhuizen en die verhuiswagen blokkeert de hele straat waardoor dat pakket er niet langs kon. Dus die staat nu op straat tegen een muur aan. Het is van glas en mega zwaar, ik ben echt bang dat het kapot gaat. Heb net de klusjesman geappt. En ik woon driehoog zonder lift dus ben benieuwd hoe we dit naar boven gaan krijgen. Wat een gezeik.

3 likes

Ik wilde in de trein werken maar ben voor het eerst sinds lang weer zó misselijk. Echt weggegooide tijd dit, 4 uur reizen voor een afspraak van een uur.

1 like

Over iets meer dan een uur gaat de huisarts mijn ingegroeide teennagel verwijderen en ik knijp hem. Waarom moest ik die ingreep ook opzoeken op YouTube?

Anyhow. Ik heb halloween oorbellen en scrunchies gekocht bij kruidvat net omdat ik pijnstillers moest hebben. verzacht de pijn iets. (nee, niet echt, but still fun)

9 likes

Ik zou die verhuizers even vragen. Beetje brutaal misschien, maar zij zijn tenslotte de oorzaak.

10 likes

Ja eens of de mensen waarvan de verhuizing is

4 likes

Hoe is het gegaan?

1 like

Het is gebeurd.

Eindelijk die woorden eens uitgesproken. Viel mee, beetje druk door de naalden van de verdoving but thats it. Voor de rest niets gevoeld. Begin nu weer een klein beetje gevoel te krijgen, dus zo maar pijnstillers er in. Voor de rest doe ik niets meer vandaag.
Aka ik sta over een uur een muur te schilderen of schoon te maken ofzo.

10 likes

Ik zag net onderweg naar werk een leuke rok bij de kringloop. Hopelijk is die er zo nog en willen ze hem uit de etalage halen

4 likes

Ah fijn dat het goed is gegaan! Hopelijk is het snel weer hersteld.

2 likes

@ferris ja jullie hebben gelijk, maar ik was even niet zo assertief op dat moment. Hij staat inmiddels binnen dus het is opgelost, bedankt voor het meedenken wel :blush:

10 likes

Lief! Dankjewel. Ik hoop in ieder geval dat ik met een paar dagen weer naar buiten kan om te lopen. Morgen sluit ik mezelf op als een holbewoner en dan ben ik er denk ik wel klaar mee.

3 likes

Ik hebt huis altijd twee soorten matcha, een duurdere die ik gebruik om te drinken en een goedkopere voor om te bakken en had deze keer mn goedkope matcha gebruikt maar vond het iets te bitter. Ik ga de volgende keer mijn andere matcha gebruiken (dat is deze trouwens: https://en.matamatcha.com/product-page/matcha-premium)

3 likes

Ik leef echt de leven. Overal waar ik kom krijg ik eten. Als ik iets wil kopen heeft iemand anders het al betaald voordat ik mn portemonee kan pakken. Iedereen geeft me complimentjes en noemt me knap. Jaa ik hou het hier nog wel even vol zo.

100 likes

Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

Nou gewacht tot de verhuizers klaar waren en om de 5 minuten panisch uit het raam gekeken of dat ding er nog stond. En toen ze weg waren de klusjesman gebeld en die heeft toen geholpen met het binnen zetten!

4 likes

Waar is dit?

3 likes