Wat je even kwijt wil #62

Werd gister en vandaag gebeld door 2 onbekende 06 nrs, gelijk geblockt ik denk opbokken met je scam🖕. Kijk ik net op de track & tracy waar mn pakketje toch blijft, staat er gister en vandaag niet thuis (helemaal wel gdvrdmm).

Maar nu gaat eindelijk het belletje rinkelen, denk dat het de fietskoerier is met mijn pakketje die mn woning niet kan vinden :laugh:

2 likes

Track & tracy klinkt als een cool duo

20 likes

Sowieso!
Nu ging het om deze variant :rage:

2 likes

Wij hebben hier heel veel eikenbomen in de straat en er zijn hier huizen die in de herfst een netje boven hun auto spannen om deuken te voorkomen. :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die zijn hier in de buurt ook in overvloed. Beide soorten (nootje en de mens) zijn hier wel in overvloed

3 likes

Ja, dat kan! Als zij-instromer. Ken verschillende mensen die het doen / gedaan hebben.
Of bedoel je of het specifiek in jouw situatie kan?

4 likes

Dit is toevallig wel wat een vriendin van mij doet! School betaald de opleiding en ze gaat 1 dag in de 2 weken naar school. Ze had wel haar p (pabo) al toen ze hier aan begon, maar zoiets kan wel.

4 likes

Ja dat kan zeker!

2 likes

Ik heb al een aantal dagen keelontsteking en ben er zo klaar mee. Het slikken doet zeer en ik ben misselijk van de drop, honing thee en zuigtabletten. Ik voel me echt een zeur nu maar ik zou zo blij zijn als de pijn weg is en ik ook weer normaal kan slapen. klaagmodus uit

7 likes

Mijn hoofd is echt helemaal chaos, geen idee hoe ik deze dagen toch nog enigszins functioneer.

Ik wilde een Uber nemen maar heb een te oude iOS op mn telefoon. Voel me echt een mislukt lid van de havermelkelite.

13 likes

Als je ziek bent, hoort klagen en kwijnen in zelfmedelijden erbij. Beterschap

3 likes

I feel you, ik heb me vandaag ziekgemeld van mn werk omdat ik amper had geslapen door de keelpijn, was er helemaal lamlendig van. Misschien een open deur maar ik vergeet het zelf vaak, voor keelpijn kan je ook gewoon iets van pijnstillers nemen! Gaat er niet helemaal van over maar maakt het voor mij wel een stuk beter te doen

2 likes

Ja ik heb ondertussen zoveel pillen geslikt dat het geen effect meer lijkt te hebben. Ik zit nu maar aan het ijswater, dat verlicht eventjes. Ik had gehoopt morgen weer naar mijn werk te kunnen maar dan moet ik me echt wel beter gaan voelen en ook goed slapen vannacht.

Ben al ingeschreven, morgen toets :clown_face: van de eerste colleges, ik ga nog ff Nederlands studeren!

5 likes

Omg ik het een soort pijnvis (kalamaris) op gevuld met feta en peper. Kapot lekker.

7 likes

Ik heb het ook inc. koorts wat maar niet weggaat en vlekken op mn amandelen.
Moet nu antibiotica en bruis ibrobufen nemen. Die laatste kan je gewoon bij de kruidvat halen. Ik moet het 3x per dag nemen. Misschien kan je dat nemen

2 likes

Een hele studie van 4 jaar??

2 likes

Voor mijn werk verblijf ik momenteel in een stad aan de andere kant van het land. Ik ben net in mijn eentje uit eten geweest en vond dit echt heerlijk om te doen! Moet ik vaker doen :smiley:

22 likes

Nee joh 1 of 2 jaar naast mijn fulltime baan. Deeltijd, versneld, flexibel :crazy_face: je krijgt best wat voor elkaar bij een school waar je al zeven jaar gestudeerd hebt en twee diploma’s hebt gehaald!

4 likes