Ach gerum die schreeuw
Ik maak me echt druk om de rechtszaak tegen de verdachten van de moord op Carlo Heuvelman. Ben echt bang dat ze ermee weg gaan komenš¢ arme Carlo en arme nabestaanden⦠wat een nachtmerrie.
Je hebt zeker ook dat artikel van het nrc gelezen? Die sloeg bij mij ook echt in als een bom, vind het heel heftig
Ja!! Ook meegelezen op Twitter (Saskia Belleman)
Zeg ik niet want dan kom jij ookā¦
Nee grapje in griekenland bij mn familie
Ik ben vele malen knapper in het thuisland van mijn moeder, altijd een koude douche als ik weer terug ben in Nederland en een regular lillekerd ben.
Ik ben echt een beetje verdrietig dat het dierendag is zonder mijn dier Ik maakte er altijd echt een effort van om mijn hond in de watten te leggen en ik mis nu zo erg een lief hondenkopje tegen me aan
Ik ben zoān ultieme Hollander hahaha ik heb half pension in mijn hotel maar buiten de deur gegeten. Het buffet sluit om 21.30, dus ik ga daar nog even mijn dessert eten
De juiste fles met verkeerde smaak want die smaak heb je maar even en de fles blijf je houden
Ik wil je graag een ongevraagd advies geven.
Het is zonde van je geld.
En als je de geurpod gebruikt dan maakt je fles een irritant slurpend geluid.
Gewoon niet doen hahah sorry heb er een gehad en m twee weken denk ik gebruikt. Vind het niet fijn drinken met smaakje maar zonder is t natuurlijk gewoon water. En vond t ook niet echt lekker haha
Als je het wil aanschaffen moet je het vooral doen. Ik ben de eerste die alle nieuwe dingen wil proberen maar nu heb je al twee meningen dat het echt zonde is.
Ik ben 2 weken geleden een beetje brutaal geweest en gevraagd om loonsverhoging. Ik had mān argumenten waarom goed uitgezocht en nu krijg ik het ook nog!
Ik werk op een school en al een paar keer meegemaakt dat leerlingen zoān fles hadden en dat die lekte. Misschien toeval maar als je hem voor onderweg wil zou ik wel even reviews checken.
Om mijn dier met dierendag extra te verwennen mocht hij een extra lekker dood dier eten en toen dacht ik (als vegan zijnde) waar ben ik mee bezig???
Heb vanochtend in de trein op YT Haasje en Rammelaar gekeken. Ivm het verdrietige nieuws over Leonie Sazias. Wat een vakvrouw.
Ik lag net nog lekker te slapen, gaat mijn telefoon, dacht dat er iets aan de hand was, want wie belt zo vroeg, was het iemand die zich wilde ziekmelden.
Jeetje, het is mijn vrije dag & hoe moeilijk is het om de procedure goed te volgen?
Dus ik ben nu klaarwakker.
Ik las het net ook en heb toen meteen deze opgezet;
zooo vaak geluisterd vroeg, kreeg er kippenvel van nu