Dit is echt iets waar ik nog nooit over nagedacht heb Maar goed punt, mijn wijk staat vol met eikenbomen.
Schijnbaar past mijn muziek smaak weer aan. Ik vind Aurora opeens leuk. Weet niet waar dat vandaan komt. Maar thanks Spotify
Wat prikken die tamme kastanjes zeg! Ik kwam een paar bomen tegen dus dacht leuk ik raap wat op maar ik had niet verwacht dat ze zo zouden prikken. Nu nog een recept kiezen en duimen dat het het geprikt worden waard was.
De truc is om met je voet eroverheen te bewegen om ze eruit te krijgen
Wat slim! Ik heb nu een stoffentas bij me met die prikdingen dus ik moet de zelfs nog pellen. Niet echt heel erg over nagedacht haha.
Haha nee dat is echt niet handig! er zitten vaak ook veel loze in, dus dan zit er niet echt een vrucht in, dus daar kan je direct op selecteren in het bos
Weet jij of auto’s er tegen kunnen? Ben op een vakantiepark en die eikels vallen af en toe met een noodgang en vraag me zeer af of je auto niet vol deuken is na een weekje.
ik wil nooit meer verliefd worden, ik ga een derde studie volgen en ik ben denk ik koopverslaafd
Einde bericht
Waarom is herhaalreceptenlijn van de huisarts zo stressvol??? De eerste keer de helft van mijn recept vergeten in te spreken
Toevallig viel er laatst 1 op mn hoofd toen ik op de fiets zat. Had een regenmuts op maar denk niet dat dat uitmaakt qua pijn. Vond het zelf maar een klein beetje pijn doen, ik schrok vooral terwijl ik ze al naar beneden zag vallen maar toch.
Ik ben vandaag eerst bijna uitgegleden over een bende eikels (schoenen met weinig reliëf). Om daarna door mijn enkel te gaan door een eikel. Ik blijf maar weer binnen de komende tijd.
Ik kreeg er eentje op mijn autoraam vanmiddag. Zowat een hartritmestoornis daarna van schrik.
Geen schade gelukkig.
Dat is bij mij al gebeurd vorige week. Ik had hier nog nooit over nagedacht tot het me overkwam. Succes met voorkomen!
Werd gister en vandaag gebeld door 2 onbekende 06 nrs, gelijk geblockt ik denk opbokken met je scam🖕. Kijk ik net op de track & tracy waar mn pakketje toch blijft, staat er gister en vandaag niet thuis (helemaal wel gdvrdmm).
Maar nu gaat eindelijk het belletje rinkelen, denk dat het de fietskoerier is met mijn pakketje die mn woning niet kan vinden
Track & tracy klinkt als een cool duo
Wij hebben hier heel veel eikenbomen in de straat en er zijn hier huizen die in de herfst een netje boven hun auto spannen om deuken te voorkomen.
Die zijn hier in de buurt ook in overvloed. Beide soorten (nootje en de mens) zijn hier wel in overvloed
Ja, dat kan! Als zij-instromer. Ken verschillende mensen die het doen / gedaan hebben.
Of bedoel je of het specifiek in jouw situatie kan?
Dit is toevallig wel wat een vriendin van mij doet! School betaald de opleiding en ze gaat 1 dag in de 2 weken naar school. Ze had wel haar p (pabo) al toen ze hier aan begon, maar zoiets kan wel.