Ja dat kan zeker!
Ik heb al een aantal dagen keelontsteking en ben er zo klaar mee. Het slikken doet zeer en ik ben misselijk van de drop, honing thee en zuigtabletten. Ik voel me echt een zeur nu maar ik zou zo blij zijn als de pijn weg is en ik ook weer normaal kan slapen. klaagmodus uit
Mijn hoofd is echt helemaal chaos, geen idee hoe ik deze dagen toch nog enigszins functioneer.
Ik wilde een Uber nemen maar heb een te oude iOS op mn telefoon. Voel me echt een mislukt lid van de havermelkelite.
Als je ziek bent, hoort klagen en kwijnen in zelfmedelijden erbij. Beterschap
I feel you, ik heb me vandaag ziekgemeld van mn werk omdat ik amper had geslapen door de keelpijn, was er helemaal lamlendig van. Misschien een open deur maar ik vergeet het zelf vaak, voor keelpijn kan je ook gewoon iets van pijnstillers nemen! Gaat er niet helemaal van over maar maakt het voor mij wel een stuk beter te doen
Ja ik heb ondertussen zoveel pillen geslikt dat het geen effect meer lijkt te hebben. Ik zit nu maar aan het ijswater, dat verlicht eventjes. Ik had gehoopt morgen weer naar mijn werk te kunnen maar dan moet ik me echt wel beter gaan voelen en ook goed slapen vannacht.
Ben al ingeschreven, morgen toets van de eerste colleges, ik ga nog ff Nederlands studeren!
Omg ik het een soort pijnvis (kalamaris) op gevuld met feta en peper. Kapot lekker.
Ik heb het ook inc. koorts wat maar niet weggaat en vlekken op mn amandelen.
Moet nu antibiotica en bruis ibrobufen nemen. Die laatste kan je gewoon bij de kruidvat halen. Ik moet het 3x per dag nemen. Misschien kan je dat nemen
Een hele studie van 4 jaar??
Voor mijn werk verblijf ik momenteel in een stad aan de andere kant van het land. Ik ben net in mijn eentje uit eten geweest en vond dit echt heerlijk om te doen! Moet ik vaker doen
Nee joh 1 of 2 jaar naast mijn fulltime baan. Deeltijd, versneld, flexibel je krijgt best wat voor elkaar bij een school waar je al zeven jaar gestudeerd hebt en twee diploma’s hebt gehaald!
De afgelopen twee dagen had ik nonstop koppijn, prikkelbaar, janken om niks, last van m’n darmen en ik dacht dat ik ziek ging worden maar nee ik zie net wat de oorzaak is: ongesteld geworden
Nou fijn, succes!
Gelukkig heb ik mijn amandelen een aantal geleden laten verwijderen. Toen ik mijn amandelen namelijk nog wel had gingen dit soort keelontstekingen altijd mis met als gevolg dat ik dan in het ziekenhuis belandde. Misschien dat dat onbewust ook wel een beetje meespeelt in waarom ik zo klaar ben met de pijn. Toch de angst dat het mis gaat omdat ik gewoon geen enkele verbetering merk. Daarnaast woon ik alleen waardoor ziek zijn ook gewoon heel onhandig is. Maar als ik jou zo hoor heerst er blijkbaar een keelontsteking virus (?) en als het morgen niet beter is ga ik toch maar de huisarts bellen. (Stiekem heb ik vanavond ook al een paar overwogen om de hap te bellen maar dat is misschien wel overdreven) helaas heb ik geen bruis paracetamol/ibuprofen in huis dus dat kan ik niet uitproberen.
Geef je dan straks 3 vakken? (Werk je op een middelbare) dat leerlingen jou zo voor hun halve rooster hebben?
Je zou iemand maar geen fijne of goede docent vinden. Zit je opeens de hele week bij diegene in de klas
Doet het ook, ik woon letterlijk in de eikenstraat ergens en had regelmatig dat er eentje op me schoot tijdens te het fietsen, voelt echt alsof er met een steen van muntgrootte naar je gegooid wordt.
Ik krijg geen lucht door mijn verkoudheid. Gaat een leuke nacht worden.