Misschien helpt het om een paar keer per dag te gorgelen met een zelfgemaakte zoutoplossing? Of je kan bij de apotheek ascal 600 kopen helpt bij de meeste mensen goed bij keelpijn.
En andersom, heb je opeens de hele week een leerling die de boel terroriseert (respect dus voor alle basisschoolleerkrachten) .
@Zemraluani ik kan dan 3 vakken geven, maar het zou nooit m’n voorkeur hebben om die alle 3 tegelijk te geven en daarnaast is daar ook geen ruimte voor, er is een max aantal lessen, ik heb ook nog coördinerende taken dus ik geef nu ook slechts 1 vak (2 bevoegdheden)
Ikzelf heb dan wel veel keuze en het maakt me wel interessant voor scholen natuurlijk, flexibel inzetbaar. Maar ik ga er in salaris €0 op vooruit en in baankans ook 0%, ik doe dit voor de fun je zal maar een hobby hebben
Ik vond het zo verschrikkelijk toen ik een keer wakker werd en geen lucht kreeg omdat mijn neus dicht zat en er slijm in mijn keel zat. Sindsdien haat ik verkouden zijn. Beterschap! Hoop dat je in ieder geval je stem houdt. Ik heb ‘m na 4 dagen bijna helemaal terug
Ik ga nu ook goed bijhouden hoe vaak ik last heb door die amandelen want steeds vaker. Maar dit keer wel erg. Ik wist niet dat je erdoor in ziekenhuis kon belanden.
Ik zou zeker bellen. Ik stelde het al paar dagen uit maar blij dat ik gedaan heb.
Niet zat ik nu al verschil merk maar iig ergens mee bezig.
Dankje! Oh help, ik moet er niet aan denken. (Overigens zeer herkenbaar.) Hopelijk blijft dat me vannacht bespaard. Wat fijn dat je je stem weer terug hebt.
Ik heb voor het eerst corona en sinds vandaag heb ik hoofdzakelijk verkoudheidsklachten. Daar was ik in eerste instantie best blij mee (want minder erg dan de eerdere klachten) maar alles zit nu wel erg extreem dicht. Ik ben blij voor mijn vriend dat we nu niet in een kamer slapen.
Ja moet je zeker doen. Mijn amandelen werden zo gigantisch tijdens een ontsteking dat het voelde alsof ik stikte. Dat was zo beangstigend dat mijn huisarts als vrij snel geregeld had dat ze verwijderd werden. Het uiteindelijke verwijderen was natuurlijk geen pretje maar daarna heb ik jaren geen last meer heb gehad. Tot nu dan. Die opnames hadden vooral te maken met die extreme zwelling in een hele korte tijd m die mijn lichaam niet zelf opgelost kreeg dus dan maar naar het ziekenhuis voor een infuus. En je wilt niet weten hoe vaak ik de afgelopen dagen teruggedacht heb aan die infusen. Zodra ik die kreeg was de pijn altijd met een paar uur verdwenen, heerlijk
Door dit gesprek moet ik weer denken aan de amandelsteentjes verwijder set die ik heb gekocht op aliexpress zin innnn
Ik had ook zo’n ding, maar hij werkte voor geen meter! Misschien heb jij een ander apparaat. Ik had een soort ballon met een glazen pijp eraan
Heb je dan straks drie eerstegraadsopleidingen?
Ik heb deze besteld
En dat blauwe kun je dan die linker dingen op vast draaien en daar zit een lampje in
Ik heb toevallig net nog mn amandelgrotten uit staan spuiten met zo’n rechter spuit. Zaklamp van m’n telefoon erbij en gaan met die banaan. Wat was mn leven mooi en onschuldig toen ik nog niet van het bestaan van amandelsteentjes afwist
Kreeg net een mail met het onderwerp ‘Ben je eenzaam?’
Chocoladebezorgd probeert mij wel een herfstdepressie aan te praten zeg.
Ik word echt zo gelukkig van mijn winterdekbed
Sinds de nieuwe iPhone update vraagt de weer app elke keer om mn locatie. Echt irritant, natuurlijk mag je die anders kan je toch niet meten? Snap er niks van
Iemand maakt zich op in de trein en ik moet echt moeite doen om niet in trance te gaan zitten staren. M’n ASMR gaat af hahaha
De ochtenden hier zijn mn favo moment. Dan heeft mn oma weer vanalles uit de kast gehaald om te laten zien of cadeau te geven
Dat staat op altijd, maar dan krijg ik zo’n melding van: de afgelopen week heeft weer 13 keer je locatie gebruikt (ofzo). Wil je dit aanpassen naar alleen bij gebruik van app? En dan denk ik nee, stil
Jammer dat je er niet de hele dag onder kan gaan liggen