Wat je even kwijt wil #62

Oooh ja dat is irritant haha, ik pas het altijd aan naar alleen bij gebruik van app want als ik die app niet gebruik heeft die m’n locatie ook niet nodig denk ik dan

3 likes

Ja hij staat bij mij op mijn beginscherm dus ik wil gewoon altijd de correcte temp zien. Voor de update had ik hier nooit last van

1 like

We hebben iets op werk vandaag en ik twijfelde of ik netjes moest gaan of niet. M’n collega’s zijn altijd super casual. En ja hoor, nu is iedereen opeens in jurkjes, overhemden en laarsjes. Ik in m’n oude sneakers en trui. Pff. En ik ben ook degene die eventjes moet spreken. Ugh ik baal zo.

7 likes

Dat is wel echt balen, op zulke momenten is etiquette dan best handig. Maar boeiend dat je maar casual bent. Je hebt een goed verhaal wat je zometeen gaat vertellen en dat rock je gewoon in deze kleren.

3 likes

Hoezo niet

1 like

Iemand zit hier vol te scheten in de trein, echt goor

4 likes

gatver, mijn ranking van meest irritant is denk ik

1. scheten laten
  2. yoghurt of boterhammetje met margerine + iets eten
  3. koffie of sigarettenadem

en ik heb nog ontelbaar andere treinirritaties maar gister zat een vrouw naast mij die de hele top drie afging tussen den haag en gouda en ik moest bijna kotsen

3 likes

Net gehoord dat de kans groot is dat mijn oom de kerst waarschijnlijk niet haalt. Dus een geweldige dag vandaag zeg

8 likes

Ohh ik ben zo blij dat die krengen erbij mij uit zijn. Kan iedereen die vaak ontstekingen had de operatie aanraden.

Ja of mandarijnen eten. En dat klepje van dat kleine prullenbakje keihard dichtgooien is ook het meest vreselijke :face_with_spiral_eyes:

7 likes

Die geur uit die prullenbakken ook. Gisteren zag ik een jonge vrouw de prullenbak open doen zodat ze haar voeten er op kon zetten. Bah zeg doe die deksel dicht :confounded:

1 like

Ik heb al de hele week problemen met de treinen, misschien is dit het teken om toch eindelijk mijn rijbewijs te halen.

2 likes

Zo’n last van mn keel dat ik maar baby knijpfruit heb gehaald. Verlicht even maar is zo op.

1 like

Ik had al een beetje een kut dag op werk omdat ik een grote taak heb uitgevoerd en in een overleg door mn baas werd weggezet als een of ander hulpje, rijd ik net ook nog per ongeluk tegen iemand aan op mn ov fiets omdat ik die kut terugtraprem niet onder controle had en werd ik uitgescholden voor alles wat lelijk is. Top dag

4 likes

Net zat iemand met een bakje yoghurt die rook alsof hij de hele dag al in haar tas zat, echt zo ranzig

Zo’n brok in m’n keel toen ik net op bezoek ging bij mijn ouderlijke huis en ik mijn ene ouder alleen aan tafel zag zitten avondeten. Echt pijnlijk en verdrietig. Wat is het toch fucking oneerlijk. Ik had gedacht dat, als we ooit dat verdrietige scenario zouden moeten meemaken, dat pas zou zijn als mijn ouders 80 ofzo waren. Niet nu al, in de vijftig. Ik mis mijn ouder en ons gezin. Voel me natuurlijk nu mega schuldig dat ik weer naar mijn eigen thuis ben gegaan.

57 likes

Had ik laatst ook over gepost, echt het aller aller naarste. En vooral bij kerst of oud en nieuw. Ik heb er echt al liters om gehuild.

22 likes

Ja dat is echt verschrikkelijk verdrietig en heel herkenbaar, helaas. Knuffel voor jou.

2 likes

Mijn fiets is weg uit de beveiligde fietsenstalling en kan wel janken. Staat niet op AFAC en ze gaan de beelden terugkijken maar denk dat ik kan fluiten naar die fiets. Bel ik met mijn vader maar omdat hij tv aan het kijken was, reageert hij meteen intens dat ik aangifte moet doen en de publiciteit moet zoeken en weet ik het wat. Toon gewoon even medelijden ofzo

7 likes

Dit was echt de kutste dag ooit qua opleiding en stage :smiling_face_with_tear: gelukkig heb ik het goed kunnen ventileren en sta ik achter mijn standpunt. Maar het heeft er zeker in gehakt.

6 likes