Wat je even kwijt wil #62

Aah wat kut, maar hoe zit dat dan qua aansprakelijkheid/vergoeding omdat het beveiligde fietsenstalling is? Zou je niet iets terug kunnen krijgen?
Nouja voor nu sowieso ontzettend balen, hopelijk hoefde je niet te ver te lopen?

4 likes

Iemand is hun nagels aan het knippen in de trein. Ik snap ineens waarom mensen dit zo haten lol gatverdamme

10 likes

Oké sorry dubbelpost maar ik heb vanavond voor het eerst een kapsalon gegeten. Het was heerlijk, ik heb het zelfs gefilmd hahaha

18 likes

Ik smeer elke ochtend trouw bevroren aloe vera op mn gezicht en mn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien.

13 likes

Ik ben een ongestelde bal ellende en ik moet naar kantoor. Vooral het feit dat ik nu normale kleding aan moet vind ik nu het ergst. Ik wil een joggingbroek aan! En alles zit strak bij mijn buik nu.

3 likes

Kantoorkleding dragen terwijl ik ongesteld ben, lijkt mij de hel. Is het eventueel mogelijk om vandaag thuis te werken?

5 likes

Ik was vega in mijn prime time als student en koos dan altijd iets anders! En sinds dat ik geen vega meer ben (nouja, is alweer een tijdje hoor) was ik er nog niet aan toegekomen maar gisteren was de dag

5 likes

Is vandaag echt geen optie helaas (ga normaal alleen dinsdag naar kantoor). Maar er zijn allemaal nieuwe mensen en het loopt niet zo lekker. Heb m’n meest chille broek aan en een dikke trui mee kan ik mij nog een beetje verstoppen.

2 likes

Als je trui een beetje lang is, kun je altijd je broeksknoop open maken

1 like

Gisteren ook weer wat beleefd, hoor. De fiets van mijn werk ging tijdens mijn werk stuk. Voorheen kwam er dan een fietsenmaker die hem meteen maakte tenzij het niet ging. Nu kwam er een bergingsbedrijf om de fiets op te halen en mij + fiets terug naar het depot te brengen. :joy: Stond er heel droog een ebike op zo’n bergingsauto waar ze normaal auto’s mee ophalen.

8 likes

Same! Heeft echt met de omslag van het weer te maken denk ik :frowning: Zo’n nare plek ook

4 likes

Ik ben het ziek zijn zo zat en het lijkt gewoon niet minder te worden. Ben gisternacht wel naar de huisartsenpost gereden en daar antibiotica gekregen maar vooralsnog doet die vrij weinig. Wel heb ik er knallende koppijn bij gekregen en als ik vervolgens mijn eigen huisarts bel zegt die alleen maar dat ik geduld moet hebben. Ik heb geen geduld meer, ik loop al een week hondsberoerd rond en er is geen enkele verbetering te merken.

6 likes

Ik had toevallig deze zomer ook een uitbraak maar dat kwam door de hitte.
mijn huid heeft in de hitte last van het zweet en in de kou last van de droge lucht.
Men zet de verwarming ook weer wat meer aan overal (al zal dat dit jaar wat minder zijn wellicht) en daar krijg ik ook altijd wel last van. Ik heb nu op kantoor een luchtbevochtiger neergezet, hopelijk werkt dat een beetje.

Ahh ik hoop inderdaad dat je niet allergisch bent voor je kitten. Misschien kun je het eens testen door een hooikoorst tablet te nemen en kijken wat dat doet? Als ik bij vrienden op bezoek ga met katten (ik ben dus wel allergisch) neem ik vooraf altijd een hooikoorts tablet, werkt super goed! Ik heb dan inderdaad wel de bijbehorende klachten zoals niezen.

1 like

Ik heb ook al gans mijn leven op en af last van eczeem.
En ik merk dat het in stress situaties, weinig slapen,… ook slechter wordt dus mss zoeits?
Of een ander wasproduct, zeep, shampoo die je gebruikt?
En inderdaad ook het weer is een stoorfactor.
Bij mij is het de laatste jaren wel iets rustiger doordat ik geen vlees meer eet. En mss ook gewoon geluk

1 like

Ja die 48 uur noemde de assistente ook al. Ik merk dat ik gewoon een beetje ongeduldig ben. Ik hoop wel dat ik met dit het ziek zijn voor deze herfst/winter ook gelijk achter de rug heb.

1 like

Ik ben op vakantie en dit is de enige dag dat het slecht weer is (als in, de hele dag regen) doordat ik dicht bij barca zit; wilde ik daar ook graag een dagje naar toe. Vandaag staat dat eigenlijk op de planning, maar het is zo druilerig dat ik helemaal gaar ervan wordt. Dus ik twijfel nu wel of ik moet gaan. Ik ben nog nooit in barca geweest dus dat is wel leuk, anderszijds een hele dag door de regen slenteren is ook niks. Mja, hier achterblijven en dan wat…?
Morgen ga ik ook naar huis dus voor mijn gevoel “moet” ik nog wel wat van deze dag maken.

Edit: Wat een luxe problemen dit zeg

3 likes

Zat rustig te praten hoorde we ineens een mega harde klap en alles begon mega hard te trillen, toen hoorde we weer een mega klap en begon alles nog harder te trillen. Voor een split second dachten we echt even dat er oorlog ergens was uitgebroken maar het bleek het opblazen van een kolencentrale hier in de buurt te zijn :smiling_face_with_tear:

8 likes

Paraplu mee en gaan!

Ik ben ook eens tijdens een vakantie in zo’n dorpje naar barca gegaan in de regen, was prima te doen.

Desnoods ga je in de hop on hop off bus zitten

5 likes

Ik merk dat ik in de herfst/winter geen parfum op mijn huid kan dragen omdat ik dan eczeem krijg. Misschien is het parfum?

Normaal gesproken krijg ik buikpijn en een paniekaanval als ik met een specifiek iets aan de gang moet. Dit keer niet. Ben echt trots.
Kleine stap en nog veeeeeel te gaan.

25 likes