Wat je even kwijt wil #62

Ik ben nogal moe van de chaotische dag van gisteren, dus vandaag doe ik het minimum

Saaaame, ik was met m’n moeder aan het bellen en die hoorde het aan de andere kant van de lijn. Was echt hard! Maar ze hebben al eerder delen ervan opgeblazen dus kon vrij snel plaatsen waar het vandaan kwam

2 likes

Ja bij de tweede knal zei degene bij ik was oh dit is de centrale!! Maar in die 2 seconde van ontwetendheid dacht ik echt dat dit het einde was :joy:

2 likes

heeujjj ik heb kaartjes voor lizzo

20 likes

Ik ging vanochtend met de trein naar werk en ik vond het vreselijk maar heb mezelf wel getrakteerd op een psl en dat ga ik vanavond gewoon weer doen👍🏻

4 likes

Oh ik hoorde dit ook denk ik! Ff opzoeken waar het was dan. Ik hoorde alleen een harde klap maar geen getril Ofzo, dus ik zit verder weg denk ik. Dacht dat ze iets bij mij in de buurt lieten instorten want ze zijn veel aan het bouwen.

2 likes

Wat is een psl?

4 likes

pumpkin spice latte

4 likes

Ik heb over een maand een halloweenfeestje met literair kostuum als dresscode en ik heb besloten dat ik als Ophelia wil gaan die in de rivier is gevallen. Dus uiteraard heb ik net een laken gekocht bij de kringloop om blauw te verven met rode kool en een 14e eeuwse jurk van te maken terwijl ik helemaal niet handig ben met de naaimachine :ok_hand:t2: heb er zelf bijzonder weinig vertrouwen in maar het zou wel vet zijn als het lukt

34 likes

Haha heb je inmiddels gevonden waar het was? :sweat_smile:
Sinds deze week gaat het op de site van de Gelderlander over niets anders dan het neerhalen van die centrale en op zich was dat ding best iconisch voor de stad toch? Al snap ik dat je die waardeloze site niet bekijkt, maar vind het gewoon grappig dat je dit niet hebt meegekregen blijkbaar!

3 likes

Off topic maar waarom vind je die site waardeloos? Ik schrijf mn scriptie over oa die site dus gewoon benieuwd

Ik ben een paar jaar geleden naar Gelderland verhuisd en heb toen een tijdje de Gelderlander gelezen (zelfs even een abonnement gehad). Ik vond de krant vaak een beetje Telegraaf-light met best veel sensatieartikelen en veel reclame op de website. En als ik te ver doorscrolde kwam ik in de reacties terecht en daar werd ik nooit echt blij van haha. Dit vind ik overigens ook van het AD zelf maar bijv. weer niet van de Tubantia en dat is allemaal dezelfde uitgever/redactie toch? Dus ik weet niet zo goed waar het aan ligt.

5 likes

Ja ik wilde net zeggen, het is allemaal DPG en driekwart zijn varianten van elkaars stuk (overgenomen uit het redactiesysteem). Maar gelukkig focus ik met mijn scriptie maar op een bepaald deel van de website, oa die reacties.

2 likes

Ik zit op een vakantiepark en mn buren laten gewoon picnic bezorgen. Had echt niet verwacht dat dat kan.

2 likes

Eigenlijk best sad dat ik me volwassen voel als ik de koelkast van binnen heb schoongemaakt.

15 likes

Haha heb ik heel vaak bij (de meeste simpele) huishoudelijke taken.

3 likes

Ja dat is idd niet het enige maar voor vandaag wel mijn meest volwassen momentje lol.

4 likes

Aah tof! Haar show is echt leuk.

Eens met @Leilouka. Veel sensatie, weinig nieuwswaarde, vaak dezelfde onderwerpen die weer terugkomen, bepaalde mensen (bijv. Horecabazen) die steeds een podium krijgen en alles premium dus ook gewone nieuwsberichten die in mijn ogen voor iedereen toegankelijk zouden moeten zijn.

Ben wel benieuwd waar je scriptie precies over gaat! Vind de reacties over het algemeen wel vermakelijk haha. Lekker bashen op de burgemeester

6 likes

Ik draag eigenlijk zelden zwart maar heb morgen een begrafenis. Vind het dan zo dom dat ik me nu druk maak om wat ik aan moet