Wat je even kwijt wil #62

Wooehoeee ik heb een week vrij :partying_face::partying_face::partying_face:

Alleen nog de tyfuszooi in huis opruimen, beginnen met mijn koffer inpakken en dan op de bank met een fles wijn :partying_face:

20 likes

Ja ga je mee? Mn bestie wil niet

3 likes

Meestal is zwart ook geen verplichting hoor. Ingetogen en netjes is ook helemaal OK. Misschien heb je wel donkerblauw, donkergroen, grijs of bv bruin in je kast liggen? En sterkte!

2 likes

Ik vind zwart echt geen must op een begrafenis hoor. Weet natuurlijk niet wat voor persoon het was en wat jouw relatie tot diegene was, maar als het iemand is die je goed kent dan kun je zelf denk ik wel een beetje inschatten wat past bij die persoon (in mijn familie komt iedereen gewoon in spijkerbroek en bergschoenen of knalroze bloemenblouse bijvoorbeeld), als je op safe wil spelen zijn neutrale kleuren als donkerblauw, grijs en andere donkerdere neutrale tinten ook prima hoor. Sterkte morgen

3 likes

@Eileen @Lemongrab het is de moeder van m’n zwager en ze was in de 90 ofzo dus ik ben er echt alleen uit beleefdheid dus wil vooral niet opvallen door per ongeluk een te vrolijke jurk aan te hebben ofzo

1 like

Wanneer is t

1 like

Gewoon een neutrale kleur en dan is het altijd wel goed hoor! Zwarte sluiers dragen ze alleen in films

2 likes

Haha oja dan kan ik dat element iig weg laten, scheelt alweer. Ik heb in ieder geval een zwarte panty dus hopelijk kan ik daar iets omheen bouwen

2 likes

Wat meuren die vakkenvullers in de supermarkt naar goor puberzweet. :eyes:

10 likes

Dat bestaat al! AD heeft dat niet en gaat het voorlopig ook niet overnemen, ik ben daar de robot. Bij nu.nl staat alles open voor comments, bij het AD mag ik dat zelf beslissen.

@Alicante Ik schrijf hem over wat de regionale kranten van DPG, dus de Gelderlander, Brabants Dagblad enz doen aan lezersinteractie.

7 likes

Mn oma : Jij gaat met een griekse man trouwen.
Mn vader als ik zeg " Zo dat is een mooie man daar" : Ik ga hem vermoorden :rage:

Ik blijf wel single heeelemaal prima :joy:

15 likes

Laat je oma deze film kijken
afbeelding

15 likes

Dat is echt een vader ding. Mijn vader tegen mijn ex: “JA JE KAN HAAR WEL STELEN MAAR ZE BLIJFT MIJN KLEINE MEID”
ok pap. Denk aan je bloeddruk.

5 likes

Ik moest kantoor afsluiten en weet wel 100% zeker dat ik 't alarm er op heb gedaan maar ben slechts 85% zeker dat ik de deur ook op slot heb gedaan :upside_down_face:

3 likes

Ik iedere dag. Hele collectie aan foto’s op mijn telefoon. Maar zo weet ik tenminste zeker dat ik alles op slot heb gedaan :smiling_face_with_tear:

43 likes

Hahahaha nou wel beter voor je gemoedsrust!!

4 likes

Ik deed dit vroeger ook, kon ik met een gerust hart naar huis :joy: En dan eens in de maand even fotobibliotheek opschonen.

4 likes

Same, naast duizend foto’s van lege stopcontacten, verwarmingsknop en kookplaat. Soms ook de kraan.

9 likes

Pff in Turkije met zoontje van 10 maanden. Heenreis was hij super goed gedragen voor zijn doen :sweat_smile:. Eenmaal aangekomen moest hij echt een dag wennen. Nu gaat het heel goed met slapen enz, heeft hij nu 2x overgegeven. Maak me nu ook echt zorgen. Hij is wel vrolijk en brabbelt gewoon. Net getemperatuurd en 37.6 heb wel zetpillen mee maar geen ORS. Ben nu echt bang dat het erger wordt en dan zitten we hier.

4 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/wat-je-even-kwijt-wil-zw-k-20/31646?u=zemraluani

11 likes