Wat je even kwijt wil #62

Hahaha

6 likes

Krultang :raising_hand_woman:t3:

3 likes

Yesss thanks!! Ik wist niet dat ze kwam en heb nu direct tickets gekocht

3 likes

Ooh oeps, ik dacht dat ik dit ook in wjekw z/k had gepost daarom snapte ik je reactie ook niet :sweat_smile:. Komt door de stress :crazy_face:

7 likes

Ik doe de socials van mijn werk, maar krijg soms zulke persoonlijke verhalen in de DM’s inclusief details
 meid, je chat met een bedrijf / volslagen vreemde. Denk even na :smiling_face_with_tear:

3 likes

Sorry maar ik moest echt lachen :joy: het is zo herkenbaar, ik voel me altijd zo’n groot monster wat uit de zee komt rijzen, haha.
Geen ernstige verwondingen opgelopen?

5 likes

Zou je denken, maar niet eens dus :dizzy_face:

Ik ben bij een vriendin op bezoek en ze moest even een pakketje ophalen bij de buren. Maar nu is ze al best lang weg haha
Hmm niet heel chill :joy: Kan ook niet even kijken waar ze blijft want haar kinderen liggen in bed dus kan niet zomaar de deur uit lopen.

Edit: ze komt nu binnen, never mind :joy:

1 like

Hahahaha herkenbaar. Ik probeer steeds sexy uit de zee te komen. Maar dan komt er een golf en dan lig ik zo hats op mn snoetje.

5 likes

Vandaag twee trainingen gehad en vind dat gevoel zo heerlijk van helemaal kapot zijn en die pijn in je benen als je opstaat. Love the burn

5 likes

Mijn vriend hield me wakker met z’n geschurk, op een gegeven moment was het zo hard dat het bed ervan schudde? Was gewoon een beetje boos op hem en z’n overdreven gesnurk. Was het een aardbeving :sweat_smile:

17 likes

Omgg mn oma heeft een of andere kaas oliebol gemaakt voor als ontbijt. Lof me levuh.

15 likes

Je kan ORS zelf maken. Ik weet de verhoudingen niet meer maar het is super simpel!

1 like

Ik was met de hond van mijn ouders aan het spelen, zegt mijn vader; ‘Falula je moet -naam hond- wel laten winnen hoor, anders wordt ze dadelijk nog onzeker.’:smiling_face_with_tear:

Ze zeggen dat mensen zachter worden naarmate ze ouder worden. Bij mijn vader is dat echt 100% waar haha

38 likes

Ik ben gister wezen stappen tot best laat en net bij de hema ontbeten en nu al in de bios. ‘Vroeg’ opstaan in de weekenden is echt heel chill

31 likes

Ik ben onder de indruk! Ik ben ook tot laat op stap geweest maar lees dit vanuit m’n bed haha. Is het ontbijt lekker bij de Hema? En naar welke film ga je? Ik rol er zo ook uit want ik moet mn hond ophalen bij mijn ouders.

4 likes

Ik ga een weekendje weg en ik vind het spannend en ben bang om een paniekaanval te krijgen
 dus ik hoop dat als we zo vertrokken zijn ik wat meer rust krijg

7 likes

Heel veel plezier!

2 likes

Nog een week tot ik naar mn 1 daagse retraite mag en ik tel echt af. Geen telefoon, geen verwachtingen. Gewoon beetje yoga en dingen laten gaan. Echt veel zin in en ik ben overtuigd dat dit me eventjes goed gaat doen.

26 likes

Ik at net een Spaans koekje en mijn vriend vroeg zich af wat er voor smaak aan zat, dus ik de ingrediënten googelen zit er fucking reuzel in :cry: Whyyyy stop je dat in een koekje, ik zou echt nooit bedenken dat een koekje niet vegetarisch zou kunnen zijn.

4 likes