Wat je even kwijt wil #62

Gefeliciteerd! Klinkt heel leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik denk al jaren dat ik niet kan hurken want dik en kan niet eens een fatsoenlijke squat. Nu zat er net een eekhoorn op een rotplek in een klein boompje en hurkte ik uit automatisme om een goede foto te krijgen. Wat kan ik nog meer waarvan ik t denk niet te kunnen.

9 likes

Dat hoeft niet, geef jezelf er gewoon aan over.

7 likes

Winter bulken. Ik ga morgen beginnen

12 likes

Ja dat was idd prima geweest! Maar ik vind hello dear niet zo gepast.

@kali whaaat? Was het water niet enorm koud?

2 likes

Gefeliciteerd! Jij bent mijn birthday twin hahaha!

3 likes

Elke dag is jouw geluksdag.

1 like

Mn neefje is nog single.

2 likes

Mijn BeReal is nog niet afgegaan en ik hoop echt dat dit pas op m’n feest gebeurd - eindelijk een keer niet op de bank of op kantoor :joy:

First world problems.

5 likes

Je kan de app natuurlijk ook dan pas openen!

1 like

Da’s cheaten hè.

3 likes

:woman_shrugging:

6 likes

Haha leuk!! Gefeliciteerd!

1 like

Er zijn echt een aantal beroepen die me zoo gaaf lijken om te zijn, documentaire maker, wildlife fotograaf, patisserier. En waarom? Heb 0 talent in een van die dingen maar lijkt me zo leuk

16 likes

Maar hoe weet je zeker dat je 0 talent hebt voor die dingen? Een passie hebben voor iets is al een mooi begin! :smile:

3 likes

Talent ontwikkel je door te doen. Ik vind trouwens talent zwaar overschat. Ja het geeft je een voorsprong. Maar als je er niet aan werkt, wordt het niks

4 likes

Ik haat buiten in de regen/kou zijn, ik heb enorme trilhanden dus zou nog geen rechte lijn op een gebakje kunnen trekken en ik haat gefilmd worden.

Het lijkt me allemaal leuk om 1 x te doen. Als je t elke dag moet doen is t saai.

2 likes

Hoe oud is ie? :smirk:

2 likes

24/25 zoiets haha. Maar onthou wel dat ik je verzuip in de zee als je hem pijn doet!

2 likes