Wat je even kwijt wil #62

Neem aan dat je vriend je nog wel gaat tegenhouden, wat een slecht plan :stuck_out_tongue: Beterschap!

7 likes

Kan je vriend niet gaan in plaats van dat jij snotterend in het theater zit?

2 likes

Ach, jullie halen het dan maar een keertje in. En als je het echt vervelend vindt, kun je altijd nog een bloemetje sturen.

3 likes

Misschien vindt de PT jou wel een hottie en valt het juist op!

3 likes

We hadden alleen een croissant en thee want lichte kater en zijn bij dont worry darling. Tot nu toe goed!! Ben jij al on the move?

4 likes

Ik heb een soort confirmation bias op mensen uit de buitenlandse stad waar ik gestudeerd heb. Kom ze altijd tegen hier in de stad (nou gaan ze vanuit dat land ook gewoon graag naar Amsterdam voor alle typische toeristen “attracties”) en nu natuurlijk ook weer naast een koppel gaan zitten in de Starbucks. Krijg er altijd een beetje heimwee van haha.

5 likes

Lijkt me toch niet de bedoeling om ziek weer in openbare ruimtes te zijn

14 likes

Ga zo winkelen en ben in twijfelmodus of ik zomerjas of tussenjas aan doe.

Ik was net bij de apotheek en voor mij was een dame, fit, hip gekleed. Sneakers, zwarte pantalon en gewatteerd Jack. Nog niet grijs en geknipt in een bob.

Zo iemand zou je 70 schatten en nog twee keer in de week tennissen
Maar haar geboortejaar was 1931! :astonished::astonished::astonished:

29 likes

Als je je rot genoeg voelt om te denken dat je corona hebt (want je zegt specifiek dat je ‘t niet hebt dus getest gok ik?) zou ik het ook aso vinden zeker als je in een theater gaat zitten, een toch afgesloten ruimte met god weet hoeveel mensen. Dit had ik in 2019 ook al asociaal gevonden, dus dat heeft voor mij persoonlijk niks met corona te maken.

24 likes

Zo die trailer ziet er spannend uit! Hopelijk een goede film :smile:. Ik heb naast het bed al staan dansen en inmiddels mijn hond opgehaald bij m’n ouders en ik zit nu al een half uurtje te forummen in de auto voor mijn huis haha. Nu maar even wederom in beweging komen :yum:.

3 likes

Gatverdamme ik schenk net koffie in en zie ineens iets in die kan. Is het een oorwurm :tired_face: Hoe komt die daar nou weer terecht, te goor.

5 likes

Nou, we zitten mogelijk in een nieuwe golf. En je steekt misschien mensen aan die niet kunnen werken als ze verkouden zijn. Ik kan echt niet naar mijn werk in de horeca gaan als ik nu een verkoudheid krijg, omdat ik dan mensen aansteek en we problemen met het personeel krijgen.

@NoyraSoturi whut? Die bestaan echt?

2 likes

Ja het zijn lange kevers met een soort grijpklauwen aan het uiteinde. Niet iets wat je in je koffie wil hebben.

2 likes

Ah heerlijk!!!

2 likes

Mijn corona begon met verkoudheid en een negatieve test.

Vanavond eindelijk hĂ©t themfeest waar ik al maanden naar uitkijk. Bijna zin om een ‘cat klem with me’ te doen. :sparkles:

13 likes

Please do

3 likes

Ik heb één keer een onderzoek in het ziekenhuis gedaan bij een vrouw van 93 die nog wekelijks naar ballet ging. Is me echt altijd bijgebleven. Zei achteraf ook tegen mijn collega van: nou als je toch zo oud kunt worden he, daar zou ik onmiddellijk voor tekenen.

6 likes

Ik ook. Ga wel naar buiten enzo. Ook boodschappen (waarschijnlijk met mondkapje), maar ga niet in een café zitten bijv.

2 likes