Wat je even kwijt wil #62

Nou echt hè!

2 likes

Mijn vriend is een weekendje weg en nu ga ik als verrassing onze rommelige slaapkamer aanpakken (nieuw beddengoed, een lamp ophangen, muren verven). Echt zo’n zin in!

37 likes

Ik ben voor het eerst in 4 maanden een paar dagen alleen (mijn ex is even weg) en het is echt heer-lijk. Lekker Billie Eilish op mijn tv, beetje opruimen en ronmelen, bellen met mama, poezels knuffelen

35 likes

Wat is het thema? I looove themafeesten.

Het is hier 26 graden de zee is zon 23 graden. Maar iedereen verklaard me voor gek omdat ze het koud vinden :joy:.

15 likes

Mijne ook en ik heb alle planten die ik kut vind weggedaan. Mag nooit van hem. Heerlijk

Ik zit in bad, met thee en tijdschriften. Gaat die moeilijk irritante piep van de droger aan omdat de was klaar is. Ben alleen thuis en nu zooooooo ambivalent want uit bad is koud / nat / gedoe en laten piepen is irritant. :hot_face:

Waaarrrooommmm heb ik dit niet eerder bedacht, dan had ik de droger niet aangedaan.

7 likes

Ik stuurde een paar mailtjes met de klantenservice van zo’n webshop, en nu word ik ineens dear genoemd. :confused: Vind dat zo onprofessioneel.

Ja dat is formeel of waren ze eerst informeel?

Ik kijk weer voor het eerst de Saw films, eerste keer was toen ik 12 was. Vond het wdht griwelijk vies en eng toen, dus durfde ze nooit meer te kijken. Maar valt nu wel mee.

Is “hello dear” formeel?? Eerst was het gewoon mn naam. Bij hello dear denk ik aan een of andere britse oma die het tegen haar kleinkind heeft.

Omg wajo het is mn geluksdag want ik kan vanavond last minute, gratis en voor de tweede keer (gister ook al geweest) naar Kendrick Lamar

36 likes

Heb zin in maandag of dinsdag dan gaan we vissen. Lekker de heledag op een bootje dobberen en dan bbqen wat we hebben gevangen. Tussendoor een beetje zwemmen. Ik hoop dat we dolfijnen gaan zien.

8 likes

ik dacht ‘dear Jumpsuit’ dat leek mij wel prima :crazy_face:

5 likes

Ik ga zo naar een all you can eat restaurant dus weinig geluncht en nu al honger :smiling_face_with_tear: gelukkig gereserveerd voor 17.30

4 likes

Ik ben jarig vandaag en eigenlijk had ik eerst niet echt iets gepland. En nu ben ik naar de film geweest en heb ik geluncht met een vriendin en toen kwamen we spontaan een andere vriendin tegen. Het was super leuk en lekker in de zon bier gedronken. En straks ga ik nog uit eten! Dus uiteindelijk toch een hele leuke dag :grinning:

51 likes

Gefeliciteerd! Klinkt heel leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik denk al jaren dat ik niet kan hurken want dik en kan niet eens een fatsoenlijke squat. Nu zat er net een eekhoorn op een rotplek in een klein boompje en hurkte ik uit automatisme om een goede foto te krijgen. Wat kan ik nog meer waarvan ik t denk niet te kunnen.

9 likes

Kut, de oliebollenkraam staat weer voor het station :sob: Dit gaat een dagelijkse strijd worden.

21 likes

Dat hoeft niet, geef jezelf er gewoon aan over.

7 likes