Wat je even kwijt wil #62

Winter bulken. Ik ga morgen beginnen

12 likes

Ja dat was idd prima geweest! Maar ik vind hello dear niet zo gepast.

@kali whaaat? Was het water niet enorm koud?

2 likes

Gefeliciteerd! Jij bent mijn birthday twin hahaha!

3 likes

Elke dag is jouw geluksdag.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Mn neefje is nog single.

2 likes

Mijn BeReal is nog niet afgegaan en ik hoop echt dat dit pas op m’n feest gebeurd - eindelijk een keer niet op de bank of op kantoor :joy:

First world problems.

5 likes

Je kan de app natuurlijk ook dan pas openen!

1 like

Da’s cheaten hè.

3 likes

:woman_shrugging:

6 likes

Haha leuk!! Gefeliciteerd!

1 like

Er zijn echt een aantal beroepen die me zoo gaaf lijken om te zijn, documentaire maker, wildlife fotograaf, patisserier. En waarom? Heb 0 talent in een van die dingen maar lijkt me zo leuk

16 likes

Maar hoe weet je zeker dat je 0 talent hebt voor die dingen? Een passie hebben voor iets is al een mooi begin! :smile:

3 likes

Talent ontwikkel je door te doen. Ik vind trouwens talent zwaar overschat. Ja het geeft je een voorsprong. Maar als je er niet aan werkt, wordt het niks

4 likes

Ik haat buiten in de regen/kou zijn, ik heb enorme trilhanden dus zou nog geen rechte lijn op een gebakje kunnen trekken en ik haat gefilmd worden.

Het lijkt me allemaal leuk om 1 x te doen. Als je t elke dag moet doen is t saai.

2 likes

Hoe oud is ie? :smirk:

2 likes

24/25 zoiets haha. Maar onthou wel dat ik je verzuip in de zee als je hem pijn doet!

2 likes

Oeh wel mijn leeftijd :smirk:

1 like

Kom maar dan regel ik alvast de bruiloft.

5 likes